![]() |
Rollercoaster tycoon 1!
Hay.. weet iemand misschien of je daar codes voor hebt, dat je veel geld hebt..?
Thanx alvast!(K) |
lol :D
Ik mis je tag in je topic titel, en dit hoort toch meer op games geloof ik, en komt bij dat die code er wel is, maar ik hem ook nog niet heb kunnen vinden. www.cheatcc.com ;) |
Oooww.. sorry.. hehe..
Ik heb dit gevonden, maar snap niej helemaal wat er staat: Obtain a lot of guests and money before March of the second year. Then, completely shut down your park (including rides and stands) for one entire year. A man in a blue suit will appear and give you a helpful gift (\,000,000). |
als ik me goed herinner zijn in deel 1 de cheats zo, dat je de namen van bezoekers van je park moet veranderen in de gewenste cheat..
chris sawyer (als ik het goed schrijf) was geloof ik ook een cheat weet niet meer waar het goed voor was. |
Hmm.. thanx
|
Citaat:
Daar geloof ik niet in maar waarom zou je het niet proberen? :p Citaat:
|
is dit niet wat voor games ofzo, verder www.happypuppy.nl?
|
Enkeltje Games :)
|
trainers? :)
|
Trainers idd
|
Je hebt ook een code dat je die gasten kan laten fotograferen. Ze dienen dan als een soort fotograaf voor je bezoekers... Is wel grappig, maar volgens mij kun je het spel ook wel uitspelen zonder codes... Als je het goed doet tenminste...
|
Jah.. kan ook wel zonder, maar dat vind ik minder leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je wel.....
als je bv een poppetje Michael Schumacher noemt.. dan zal die altijd gaan karten en altijd de race winnen... en zo heb je nog meer namen... |
|
Tik bij www.google.nl bij geavanceerd zoeken "Son of Beast" in en download via een van de links een trainer.
|
Nog een tip: GameFAQs
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien werkt ms ook wel |
Citaat:
en btw, alle cheats werken (ja ik heb ze uitgeprobeert) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |