![]() |
Partijtje
Beste mede-st0ners,
zoals de meesten van jullie al gelezen hadden, geven Deadlock en ik binnenkort een 'feestje' en hoewel het samenvalt met Legalize en Dynamo hopen we toch dat er onder de achterblijvers wat animo is :p Datum: 5 juni Locatie: Café de Ster in Goor, Overijssel |
Op Zaterdag 5 juni 2004 is het zover.
Katja en Bas geven een feest. Waarom? Bas is jarig, Katja is jarig geweest én heeft haar examenperiode afgerond. Het feest zal plaatsvinden op een ongewone lokatie: Goor. We hebben hier een groot stuk van een café afgehuurd. Het café heet: De Ster Je kan terecht vanaf 20:30. Het feest duurt officieel tot 03:00 máár het kan goed zijn dat er langer doorgegaan wordt, als de eigenaar van het café dit toelaat. Bier en fris zijn ongeveer 1€ per glas. Dit kan nog iets minder worden als alle onderhandelingen vloeiend verlopen ;) Er hangt ook een thema aan dit feest en wel: The Love Generation! Dus verkleed je als hippie!! Veel bloemen om enzovoorts! Je mag je vriendin of vriend natuurlijk meenemen!! In het ongewone geval dat er menen zijn die willen slapen, er zijn slaapplaatsen beschikbaar voor iedereen, zelf slaapspullen meenemen. Voor mensen die uit Zwolle komen wordt er eventueel een transportregeling getroffen. Mensen met weekend OV jaarkaarten worden verzocht met eigen vervoer te komen. Mensen die met de auto komen, geef dit alsjeblieft bij Katja of bij mij aan, vanwege een eventuele coördinatie van het geheel. Als je een rijbewijs hebt en uit Zwolle komt en geen problemen hebt om een keer te rijden, geef dit dan ook aan. Over de transportkosten valt altijd te praten. Treinbeschrijving voor mensen uit het noorden, zuiden en westen: Zorg er op de een of andere manier voor dat je in Zutphen komt. Dit kan vrij eenvoudig bijvoorbeeld vanuit Amsterdam bijvoorbeeld door de trein naar Enschede te pakken. Je moet overstappen in Apeldoorn op de trein naar Zutphen In Zutphen pak je de trein naar Oldenzaal. Het tweede station na Zutphen is Goor. Alles sluit goed op elkaar aan. Treinbeschrijving voor mensen uit het oosten: Pak vanwaar ook de trein naar Hengelo. Stap hier over op de trein naar Zutphen. Het tweede station is Goor. |
ik ben altijd in voor een feessie :)
hoewel ik nog twijfel of ik naar de legalize ga :| |
ik was wel van plan naar legalize te gaan, maar dan kan dit toch gewoon erna :) (y)
|
Ja, kijk, het ligt aan mijn bankrekening, weet je wel... Als ik iets meer dan het treinkaartje naar Goor alleen heb, heb ik er geen probleem mee te komen. Maar als ik alleen het treinkaartje of minder heb, tja, dan wordt het problematisch.
Dat wordt sparen dus :P |
lol. aufsich wel ja
|
even kijken nog :)
|
Citaat:
|
neehoor, legalize is gewoon om 12 uur afgelopen
|
23 uur
|
Citaat:
|
ja, dus?
Dan moet je gewoon weg zijn, je hoeft niet naar huis, maar daar blijven kan je niet :p |
ja daarna mag je een lift regelen naar goor
|
of Uden
|
Citaat:
Gewoon doorfeesten... ...in Goor. ;) |
Ik heb het net opgezocht he, hoe lang het voor mij gaat duren om naar Goor te komen (het station, dus dan ben ik nog niet eens waar ik zou moeten zijn)
En nu blijkt dat ik 2 uur en 15 minuten in de trein moet zitten, om een stelletje blowende kuthippies te ontmoeten... :eek: Ik ga alvast sparen (y) :D |
haha trouwens, misschien kunnen we joyce strikken zeehond
|
Citaat:
|
Wat voorn muziek? of zit ik nou helemaal niet op te letten.
ben sowieso wel @legalize. |
ik woon practisch naast goor (denkik, kweenie precies waar het ligt...maar t schijnt) :p :D
|
Citaat:
|
ja doen! Kan mutant mss ook meerijden ;) Aangezien die een OV fobie heeft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal vast wel een betekenis hebben gehad mutant... ik weet alleen niet meer wat...
|
iets met Kaartje terug naar rotterdam en toen schreef 32 geloof ik: Of Uden
|
ach, dat zal het zijn :)
|
Citaat:
gaaf |
uden is een metropool
|
Citaat:
in Uden wonen misschien 500 mensen :cool: |
Citaat:
|
neeeeeee legalize godverdomme
(niks mis met jullie partijtje hoor...) |
Citaat:
|
we verw88 dus wel een fles schrobbelèr ;)
|
haha sgoed :D
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat jullie t nie een week eerder of later geven.
|
wat valt er niet aan te snappen?
|
drugsgebruikers --> legalize. :cool:
|
juist
|
Als de mensen die langs Eindhoven gaan nog een plaatsje overhebben in een auto, en ze zijn vriendelijk genoeg een liftend Typeje mee te nemen... *smeek* :D
dan scheelt dat mij namelijk weer zo'n 30 eypo ofzo... ;) |
jahaa ik geloof dat ik in eindhoven footprint moet ophalen
nogmaals onder voorbehoud enzo,zie vorige pagiena |
upje
|
ik up em ook even subtiel dan maar ;)
|
En hoeveel mensen staan er al op de ik-kom-ckers-te-weten-lijst?
|
vrij veel ;)
|
Citaat:
|
dan zal ik je vast wel kennen
|
klopt, jij zit bij mij op school. Kwam een keer een foto van jouw tegen hier op et forum en ik herkende je idd.
|
ok, dat kan, maar ik ben ook de potentste van de school, zzehond weet dat!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |