![]() |
Favo boek.
Wat is jullie favoriete boek??
|
Ik weerlicht van Caja Cazemier. :o
|
vind de wereld van sofie wel leuk :bloos:
|
verschillende
the green mile meneer en mevrouw zijn gek dreamcatcher en vond/vind de reeks van rl stine (geloof ik) wel erg leuk :D |
ik weet dat soort dingen dus nooit he.
Heel stom, maar ik heb dat ook met films of muziek, ik vind het mooi of niet, maar heb nooit echt een favoriet zeg maar... Heb echt geen idee... Charlotte |
Ik heb hetzelfde Charlottetje :D!
Ik heb zoveel mooie boeken gelezen, die kan ik nu echt niet meer opnoemen. |
Citaat:
(ik wist wel dat er ergens op de wereld iemand rond moest lopen die tenminste 1 mening met mij deelde:)) Charlotte |
Het zullen er vast wel meer zijn ;) Zo buitenaards zijn we denk ik ook weer niet :D
|
Momenteel het één en ander van Kafka.
LUH-3417 |
Zie de vorige topic(s) met dit onderwerp. :)
|
:) de gouden kompasserie vind ik heel cool. en verder weet ik het eigenlijk niet zo
|
Engels : Valley of the Dolls, Sophie`s World, Go Ask Alice, Junk, The Bell Jar.
Nederlands : De ontdekking van de Hemel, Kinderen van moeder Aarde, Van de koele meren des doods. Hm. Eigenlijk het gehele oevre van Mulisch. :D En Jeanette Winterson, en alle poëzie van Plath & Emily Dickinson. Maar dat zijn geen.. 'verhaalboeken'. |
Wow. Van de koele meeren des doods als favoriete boek? Hoe krijg je dat voor elkaar?
LUH-3417 |
Waarom niet?
`t is moooi :) |
Ik kan niet kiezen.
|
Citaat:
Er zijn zoveel mooie boeken en 1 aanwijzen kan ik ook niet. |
En ik had nog wel zoveel moeite gedaan om je dat ding op te sturen. :)
Nee, ik heb hem wel uitgelezen, maar vond het bijzonder saai en in plaats van dat het medeleven of medelijden op wekte voor Hedwig, begon ik haar nogal hartgrondig te haten en aan haar te ergeren. LUH-3417 |
Citaat:
|
Mijn favoriete boek.
Nou ik vind De Oorlog der Werelden aka The War of the Worlds het beste en spannendste boek dat ik gelezen heb. Maar het is natuurlijk ook geschreven door H.G.Wells. |
Ik schaam me d'r een beetje voor, maar af en toe lees ik 'Kruistocht in Spijkerbroek' nog eens opnieuw, kvind het echt iedere keer weer een geweldig boek :bloos:
|
hehehehe KRUISTOCHT IN SPIJKERBROEK RULEZZZZZ.....
nou ja met de aanslag dan... |
t hangt helemaal van m'n bui af wat ik leuk vind om te lezen en een favoriet heb ik niet. (dat rijmt...)
favoriete schrijvers: Evert Hartman, Anna Enquist, Connie Palmen, Tim Krabbé, Annie M.G. Schmidt en J.K. Rowling. Ben er vast nog vergeten. |
The Most wanted van Jacquelyn Mitchard
Dat is zo'n mooi boek was helemaal in shock toen ik hem uit had omdat ik hem had uitgelezen want toen ik eenmaal begon kon ik niet meer stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |