![]() |
Britney Spears is in NL
Ik hoorde dat britney in nederland is... iemand naar de concert geweest? ik ben benieuwd of ze live zong:P
Maarja, tis zoweiso moeilijk om haar liedjes te zingen, meerdere stemmen in de songs... Ik hoorde dat ze gespot was in een coffeeshop en dat ze van een trap viel? haha, dat geloof ik niet echt. |
Verkeerde forum :p
Ik zag vandaag een stukje concert van haar, dat was wel zeer duidelijk geplaybackt. |
Maja, er is veel spectacel en ze danst ook wel goed,
ze is ook wel lekker, dus ik vergeef het haar:p |
Nou die mensen die naar t concert zijn die kunnen nog niet posten, want hoostwaarschijnlijk is het concert nog bezig.
|
Alvast voor als ze terugkomen:)
|
[SIZE=1]Heb ik ook gehoord dat ze naar een coffeshop was geweest en dat ze gevallen was, zodat mensen haar naar haar hotel moesten dragen.
Verder was er ook iets op SBS6 dat haar The Onyx Tour, ofzow, misschien werd afgelast, maar die is nu toch bezig?[/SIZE] |
Volgens mij is dat onzin dat de tour wordt gestopt
|
Citaat:
f,tv&r ---> muziek |
ik zat vandaag met alleen maar britney concert gangers in de metro
ze waren nog best oud, redelijk eng. |
er was vandaag (of gisteren) een heel stuk in de krant over britney die zeker de helft van haar concert playbackt
stom zeg :) |
Ik ben geweest en het was zeer kick. Geweldige show en ja sommige nummers playbackt ze. Maar ik had daar geen problemen mee, je kan ook moeilijk verwachten dat iemand zich helemaal lam staat te dansen en ook nog een heel zuiver zingt. De nummers die ze wel live zong lieten duidelijk blijken dat ze gewoon goed kan zingen. Ze is een van de succesvolste artiesten en ze zette gewoon een perfecte show neer. De gemiddelde leeftijd was denk ik rond de 18. Ik had een hoop kleine kids verw8 maar die lopen er totaal niet. Ze ging bij sommige nummers best wel ver dus het was niet echt voor kinderen bedoeld denk ik. Maarja nix op aan te merken..kan alleen maar zeggen dat Britney zeer goed is.
|
Citaat:
Wederom, tegen de muur met ze. |
Citaat:
En playbacken valt niemand te vergeven, je gaat op tour om iemand live te horen zingen, anders zet ik wel een cd op. Kan dus alleen maar zeggen dat ik Britney zeer slecht vind. (n) :p |
Citaat:
|
De fans van britney zouden het nix aan vinden als britney alleen maar zou 'zingen' zonder te dansen. Het hoort gewoon bij britney, one big show...
|
Citaat:
Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ze bij een concert niet volledig live zingt! |
denk je nou echt dat al die popsterren allemaal live zingen? :rolleyes:
ze is niet de enige, en daar zeurt iedereen over... |
ik was er ook :)
|
Het is zo makkelijk om Britney te bashen. Ze heeft zat nummers live gezongen en daaruit kon je goed merken dat ze heel goed kan zingen. Het is een grote show, er zweven mensen door de lucht, grote steekvlammen en Britney staat bij de uptempo nummers als een bezetene te dansen. Ik stoor me er totaal niet aan dat ze die paar nummers niet live zong. Ze voerde een prima show op. Iedereen komt daar voor Britney en de show als je puur en alleen voor de muziek gaat moet je niet naar zon concert gaan. Maarja iedereen die knap, goed en succelvol is wordt door de massa afgezeken. Degene die zei dat ze geen artiest is is gewoon niet goed bij zn hoofd. Er zijn maar weinig artiesten die zon show kunnen neerzetten en 4 hit albums maken. Ik heb geen Britney posters aan me muur en koop ook der cd's niet maar haar concert was gewoon goed.
|
Citaat:
|
Everytime is wel een mooi liedje.
Maar vind het belachelijk dat mensen zoals haar echt nog playbacken. En dan geven ze de schuld aan het dansen dat dat te veel is en dat ze dan niet meer mooi kunnen zingen. Dans dan zelf niet ofzo laat die dansers dat doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
review gelezen in Het Parool?
oeee compleet afgemaakt ''Ze keek onzeker als een konijntje in de koplampen van een vrachtauto'' heerlijk |
mn zusje is geweest.
ze playbackte maar had voor de vorm wel een microfoontje op. geweldig. :rolleyes: |
Citaat:
|
Eindeloos zeiken en offtopic gaan is niet de bedoeling, hou je mond alsjeblieft als je niks zinnigs te zeggen hebt. Dank je!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat schijt het de mensen hier nou weer of ze live zingt of niet. Als je naar een Britney-concert gaat, ga je echt niet alleen voor de muziek, maar ook voor de dans en voor haar lichaam. Ze kan gewoon niet al te goed zingen, maar daar gaat het dus ook niet om.
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
hebbie geen tv?
|
Als ik bij de tv zit heb ik wel iets beters te doen..
Okay, laten we zeggen...om te ruiken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |