![]() |
gemiddelde inkomen
hee mensen: willen jullie allemaal even stemmen wat jullie gemiddelde inkomen is? groeten rob.
p.s. het is een onderzoek voor school |
Dit topic hoort onder Werk, Geld & Recht lijkt me...
|
200 of meer
|
50 - 100 euro per maand.
|
50 tot 100 euro per maand.
|
150 - 200 euro
|
Telt zakgeld ook mee (en kleedgeld)?
|
Citaat:
(nog niet gestemd) |
Euhm, wat ik maandelijks verdien met werken of wat ik op mijn rekening gestort krijg?
|
100-150 € per maand
|
Ik vind de getallen wel erg laag.. ik denk dat veel mensen van mijn leeftijd boven de 200 euro per maand zitten.
Ik stem dus ook 200 euro of meer |
Citaat:
Ik krijg dus alleen studiefinanciering en dat is 93 euro omdat ik thuis woon. Dit is mijn zakgeld/kleedgeld... |
Ik neem aan dat iedereen van boven de 18 die een beetje een bijbaantje heeft wel boven die 200 komt. Vind het ook niet zo veel eigenlijk
|
Meer dan € 200.
|
Per wat? Jaar, maand, dag, uur?
|
Citaat:
als je 50-200 euro per uur verdient, verdien je erg veel. als je 50-200 euro per maand verdient, verdien je erg weinig. dus wat denk je zelf? |
Meer dan 200. Komt van een bijbaantje en stufi.
|
200 of meer.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meer dan 200
(stufi, stagvergoeding en werk op zaterdag) |
meer dan 200. (werk en zakgeld + kleedgeld)
per maand he ;) |
Stufie + lening + werk = 900 euro
|
Citaat:
|
50 - 100 euro per maand
|
Gossie, als dit alleen om inkomen uit bijbaantjes gaat, mag ik niet stemmen, want ik zit "onder" jouw poll. Wat een kutpoll. :o
|
@TS: Ik weet niet of dit weer voor hetzelfde onderzoek is...als het voor hetzelfde onderzoek is maak dan gewoon een enquete die mensen in kunnen vullen ipv allemaal losse polls.
|
Studiefinanciering + ouderbijdrage + werk = een nogal wisselend bedrag (maar alleen studiefinanciering is al meer dan 200 euro ;))
|
Citaat:
Ik heb iig ook m'n tegemoedkoming erbij opgeteld. Anders blijft er helemaal weinig van over :D |
Ik werk in de horeca, 1 dag per week naar school, 4 dagen werken, verdien 450 euros netto
|
Citaat:
Maar volgens mij bedoelt die jongen scholieren... en niet mensen van boven de 18 die of geen opleiding meer doen oid... |
Citaat:
Citaat:
|
*lala ik heb geen inkomen* *nee zelfs geen zakgeld*
ik werk af en toe, nu steek ik asperges, maar normaal gezien heb ik dus geen inkomen |
200 of meer
|
100 - 150 euro zakgeld, kleedgeld, oma's :P , 'werk'.
|
€200,- of meer. Maak er nog maar een paar opties bij, tot aan de €500,- bijvoorbeeld. Kijken wie dat verdient :p
|
en de optie niks?
|
Citaat:
|
Stufi + lening = +/- 230 per maand.
|
meer dan 200 euro, maar ik zit dan ook eventje niet op school
|
200 of meer
|
meer dan 200, uitwonende stufi + aanvullende beurs + lening.. en nu en dan extra inkomen van stages enzo.
|
ik kom ook op meer dan 200 euro per maand uit.
dit is dmv mn bijbaantje (zo 150 - 160 euro per maand) kleedgeld, 45 euro in de maand, en zakgeld, 20 euro in de maand. dus 220 - 225 euro in de maand. als ik extra werk zit ik nog wel hoger ook hoor:) maar het ging over gemm. |
50 tot 100 euro
|
Citaat:
|
300 of meer. Stufi + AH + websites
|
150-200 denk ik, meestal iets meer.
|
Is het onmogelijk om minder dan 50 euro te verdienen?
En is het per week? Is het alles wat er binnenkomt, dus ook bijvoorbeeld zakgeld? Moet je alleen reageren als je werkt? :confused: |
Ik heb meer dan 200 ingevuld. Mijn echte salaris ligt eigenlijk nog 3 keer hoger. Maar ik loop dan ook full time stage (50 uur per week). Dus dan mag je ook wel wat meer verdienen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |