![]() |
zelfverzonnen reclame
Hiii iedereeen,
Ik heb ff een vraagje. Voor school moet ik samen met iemand anders een reclame maken. Maar je moet wel reclame maken voor een product dat nog niet bestaat (moet je dus zelf verzinnen). Bijvoorbeekd yoghurt gums voor je haar. Maar ik zoek een origineler idee. Hebben jullie nog een leuk idee voor een originele reclame? Alle suggesties zijn welkom. alvast bedankt :) |
lekkere opdracht heb je gekregen dan.
laatst een gesprek gehad met een grote reclame-meneer uit Londen en hij heeft een beetje uitgelegd hoe zoiets in zijn werk gaat. als het product nog niet bestaat is het lastig om er een imago aan te koppelen of in te springen op eventuele betekenissen die het heeft in de maatschappij. veel reclames hebben tegenwoordig vrijwel niks met het product te maken, maar alleen met het imago van het merk... wat voor reclame moet het trouwens worden? filmpje of poster of radio of zoiets? |
Druppels die je in je ogen smeert als je heel moe bent. Daarmee blijven je ogen open en ben je niet meer moe.
Een pen die gegevens van het internet download en het dan opschrijft zodra je hem vastpakt. Een spray die met één keer drukken onthoud wat voor make-up je op hebt en hoe je haar zit. Als je later dan op een andere knop drukt en je het op je haar en gezicht richt, zit het meteen weer zo als vorige keer. Een kledingopvouw machine |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |