![]() |
film; HONEY
Iemand hem al gezien?? hijs echt super gaaf! vet veel goeie hip/hop en r&b en masterlijk veel goeie freestyle (y) :D
http://img59.photobucket.com/albums/...1084015053.jpg |
niet echt een film voor mij (N)
|
Zeg nou maar gewoon dat je op Jessica Alba geilt & btw er is al een topic over Honey geweest !
|
Citaat:
en hoezo geilen? kom je tekort ofzo of ben je oversext? haha echt dom ditte hewr :rolleyes: |
Lijkt me een ongelooflijke baggerfilm. Een 90-minuten videoclip, bij wijze van spreken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb em gezien, had er meer van verwacht. Geen supergoede film, maar wel leuke danspasjes ja ;)
best te doen. |
Lijkt me niks..
|
Honey is gewéldig. Alle mensen die dezelfde dansstijl hebben zullen m geweldig vinden denk ik, je vindt jezelf er erg in terug. Op mijn dansschool vinden ze m ook allemaal leuk :D
|
Lijkt me hartstikke saai. maar ik hou ook niet van dat soort films.
|
Citaat:
en btw wie is ons? en waarom ik hem zo geweldig vind heb ik al aan het begin uitgelegd, dussseee ff scrolle meidje ;) |
Citaat:
|
tot nu toe is 'fame' de enige (oa) dansfilm die ik ooit echt vet heb gevonden.
deze film lijkt me ook totale hondenschijt eigenlijk... |
Hij lijkt me niet echt boeiend.
|
Citaat:
en met ons bedoel ik de mensen op het forum, duuh. Ja je argumentatie vind ik nogal zwak :p. |
Citaat:
|
Ik heb hem gister op DVD gezien.
Was een beetje moe en had zin om filmpje te kijken. Was leuk om te kijken, alles komt goed :) Je moet hem kijken als je de muziek leuk vindt maar niet om een sterk verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |