![]() |
I want a famous face, op MTV!
Haha, dat programma is op mtv te zien, lijkt me echt cool om te zien. De eerste aflevering willen 2 broers op brad pitt lijken:p
|
How low can you go... :(
Maar ik wil het toch wel zien. Wanneer wordt de eerste aflevering herhaald? |
ja, en ze zien er daarna echt zo plastic uit dat het niet meer aantrekkelijk is.
|
ja echt achterlijk (N)
maar goed ik gaat het wel kijken... :| |
Ik heb in de hitkrant idd die 2 gasten zien staan, echt belachelijk (n) Maar goed, dat programma lijkt me best leuk, voor als ik niets anders nuttigs te doen heb...
|
Weet iemand wanneer het uitgezonden word, ik hoor wel allerlei reclames maar weet nog steeds niet wanneer het uitgezonden word.......lijkt me leuk om te zien :)
|
dinsdag om half 9 was de eerste uitzending, met de twee brad pitt look a likes
het was wel grappig. volgende dinsdag is er een meisje dat op britney wil lijken |
trouwens.. ze ware eigenlijk alleen maar lelijk door hun enorme hoeveel heid pukkels. en die zijn uiteindelijk niet weggehaald, daar deden ze volgensmij make-up overheen.. dus naja.
|
Citaat:
|
ze leken er nieteens op.. wat een losers zeg... (y) briljant programma :)
|
Citaat:
|
walgelijk
|
Dan ben je echt serieus niet goed wijs. Maar k ben wel nieuwsgierig, ik wil die idioten eigenlijk wel zien.
|
Citaat:
|
hoe triest :)
|
Ik vin dhet echt niet normaal dat jonge volwassenen dit nu al laten doen, en dan ook nog eens op een bekend gastje..
toch ben ik wel benieuwd! Er is een aflevering waar een jongen wil lijken op jennifer lopez :cool: Die aflevering lijkt me zo vet :D |
Citaat:
|
achterlijk programma (maar toch kijk ik)
|
wanneer komt "I want a Fucked Up Face"?, waarin mensen zich voor heel veel geld kunnen laten verminken? Zat trash dat dat wilt doen, en nog meer mensen die het willen zien.
|
Wanneer is het??
|
MTV gaat mee van begin tot eind, bloederige beelden blijven de kijker hierbij uiteraard niet bespaard...Wat zijn de wensen vooraf? Hoe verloopt de ingreep? En het belangrijkst: hoe is het resultaat? Het initiatief voor de operatie ligt geheel bij de deelnemers, MTV is slechts ooggetuige en doet verslag van de ervaringen. Geen enkele ingreep is door MTV bekostigd.
Kijk en huiver iedere dinsdag en woensdag, vanaf 20.30 'I Want A Famous Face' op MTV! bron: www.mtv.nl I |
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje hoe duur het allemaal is?:)
|
Lijkt me echt een stom programma.
Ik ga zeker niet kijken. |
Citaat:
On-topic: ik vind et verschrikkelijk.. het is toch niet normaal als een programma op een zender die notabene een voorbeeldfunctie heeft, mensen een gratis behandeling geeft zodat ze op hun favoriete ster gaan lijken? Daar krijgen ze later zoveel spijt van. Daarnaast lijkt dit ook nog eens promotie van cosmetische chirurgie.. Walgelijk.. |
Het beste vermaak is leedvermaak :)
|
Ik wil ook op Brad Pitt lijken, waar kan je je opgeven?
:rolleyes: |
Citaat:
Ook al trek jij een rok aan en ga je op je hoofd staan, dat maakt toch niet uit, je valt niemand ermee lastig. |
Citaat:
Daarnaast is het mijn goed recht het verwerpelijk te vinden, maar ik zou niet iemand er op afkeuren ofzo, het blijft zoals je zegt hun eigen keuze.. |
Citaat:
het lijkt me trouwens een verschrikkelijk dom en Amerikaans programma maar toch wil ik het wel een keer zien. |
Dat stond in de Break out en in de hitkrant, 2 van die hele lellijke jongens, die ineens vele mooier waren gemaakt.. wel veel mooier.. maarja..
|
oh vanavond he? :D
|
Citaat:
|
Lijkt me helemaal niks, maar ja, de VS hebben nu ook een programma waar je een baby kunt winnen, nog erger, een onschuldig kind opofferen aan de idioten van zo'n spelshow (n) :( :rolleyes: :mad:
|
oh shit om half 9 is ook everwood :(
|
Ik heb het voor het eerst gezien vandaag.
Wat een bimbo, ze wilde op Britney Spears lijken. Ze leek er ook op, alleen haar tieten hingen teveel :rolleyes: Ze heeft 30x herhaald dat als ze nieuwe tieten zou hebben, ze succesvoller zou zijn als Britney imitator. Oh maar haar gedrag :nono: Oh jaa Britney en ik hebben zooooo veeel gemeen. We houden allebei van ijs (chocolate cookie whatver) en onze favoriete kleur is blauw, en daarom wil ik Britney vertegenwoordigen :rolleyes: |
he ja ik heb het ook gezien. Ik vond het wel grappig dat er tussendoor een filmpje werd gedraaid waar een meisje vertelde dat een 'boos job' ook nadelig kan uitkomen:)
Ze had uiteindelijk veeeel grotere boobs dan britney haha lol |
Citaat:
|
Britney heeft toch hele kleine borsten of heb ik dat nu fout :confused:
|
Citaat:
Dat meen je niet! Dat zou gewoon echt niet mogen kunnen. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Gister was er een vrouwtje bij Dr Phil. Zij had op 15-jarige leeftijd een kind gekregen en wist niet hoe ze die goed moest voeden. Het kind was met 3 jaar 50 kilo en werd bij haar weggehaald. Een rechtszaak volgde en ze raakte het kind kwijt; mag het nooit meer zien tot het 18 jaar is. Inmiddels was ze zwanger van een 2e kind. Ze heeft een ouderschapscursus gevolgd van ruim 20 uur die door de staat erkend is. Verder had ze zich laten informeren over juiste voeding en voldoende beweging. Ze had heel d'r leven omgegooid om te zorgen dat ze het nu helemaal goed zou doen; had er alles voor over. Maar zodra ze was bevallen werd haar tweede kindje meegenomen, want ze was uit de ouderlijke macht gezet bij dat eerste kind, wat in die staat betekende dat ze nooit meer een kind mocht hebben. Zo'n vrouwtje doet álles om het goed te doen, en dan hoor je dat er in een andere staat gewoon een spel is waarbij je een baby kan winnen?!! :mad: |
Precies! :eek:
Walgelijk toch? Wat is dat toch voor land, dat dat legaal is? :( Je zult maar de moeder zijn van dat kind, dat je het niet hebt kunnen opvoeden om één of andere reden en het met pijn in je hart hebt afgestaan en later geven ze het kindje weg tijden een f*cking spelshow! :mad: :( |
Die Fake-Britney, wat een doos
" nee ik ben een britney imitator, wil je een hug ?" " Nu met mijn grotere borsten kan ik beter dansen, voel ik me minder onzeker, Britney is vast trots op me" :rolleyes: |
DIe mensen zijn zo gek die daar aan meedoen! Dat meisje van Kate Winslet had t btw wel nodig..maar toch!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me deze straf heel goed voorstellen |
Citaat:
Maar zoals ik vertelde: deze vrouw had een ouderschapscursus gedaan die nota bene door de staat erkend wordt als een geschikte cursus ter voorbereiding op het ouderschap. Daarnaast had ze zich laten informeren over voeding en over voldoende lichaamsbeweging. Ze had heel haar gewoontes al veranderd, zodat het al helemaal normaal voor haar was geworden om normaal te koken enzo. Ook was ze bereidt om desnoods onder intensieve begeleiding het kind op te voeden. In alle opzichten was ze dus voorbereid op het júist opvoeden van een kindje. Beter dan de meeste mensen die een kind krijgen.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |