![]() |
Is dit een goede keus??
'K wil een SE-100 Electric Pack kopen, bij de Feedback...
Doe ik hier goed aan? En zou die Amp die erbij zit een Distortion (pedaaltje) van Boss aankunnen (Ds-1) (kben een beginner, maar ik haal wel veel inspiratie van wat distortion) (http://www.squierguitars.com/gear/ge...partno=0280800 Citaat:
|
best goeie keus voor een kneus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor een beginner (wat je, als je dit koopt, overduidelijk bent) lijkt het me niet eens zo slecht. Gewoon een beetje jammen en zo... |
Mag ik by the way vragen wat je ervoor zou betalen?
|
Citaat:
't Is gewoon dat ik niet zo'n groot budget heb.. (helaas) Maar ik flikker er gewoon een andere Amp op, grab een paar van die distortion-pedalen op.. of.. Ey maar kep nog geen vraag op de distortion, Of het klinkt als je dat op een 10watt aansluit!? (en ff serieus, ok kben een beginner -maar kben wel een pianist dus,, nog steeds Son of the ROCK) |
Citaat:
|
Van het geld van een goed scheurpedaal en dat van het pakket, zou je al iets beters kunnen kopen. Orienteer je eens op 2de hands spullen. Zo heb je voor relatief weinig geld, een goede gitaar en amp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gaat dit topic weer heerlijk de trieste kant op :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik zou het persoonlijk niet eens bij feedback kopen, stelletje honden daaro.. service ho maar..
|
Toen ik 15 was, kreeg ik ook zo'n pakket. En laten we eerlijk wezen: ik speel er nog steeds op.
De gitaar is, voor zijn prijsklasse, ECHT goed. Geloof me, ik kon kiezen uit een 2e hands Ibanez en dit, en toen koos ik dit, omdat het lekker speelde. De amp is schel als de tering. Maja sommige houden ervan. Tis een lekker dingetje hoor... |
Ik zou liever niet zo'n pakket kopen. Het is wel handig, alles in 1x bij elkaar, maar ik ben niet zo onder de indruk van Squier gitaren. Voor hun prijsklasse zijn ze misschien goed, maar ze klinken toch een btje blikkig vind ik.
In dezelfde prijsklasse heb je ook de Stagg L320 CS bij feedback, een Les Paul. Deze gitaar vind ik een stuk fijner spelen en klinken. Ook al is het een Stagg, dat ding klinkt erg goed, we hebben hem vergeleken met eenzelfde Les Paul van Epiphone en ze klonken vrijwel identiek. Tweedehands Epiphone LP's zijn overigens ook niet erg duur (onder de 200€). Ik zou vooral letten op hoe fijn de gitaar is, want dat is waarschijnlijk het ding dat je het langst blijft gebruiken. Ik weet niet wat je uiteindelijk wilt doen met het gitaarspelen, maar in een band kom je niet zo ver met een 10watt versterkertje. Daarom zou ik eerst gewoon een heel erg goedkoop boutversterkertje kopen, dan later wel 'upgraden' naar eentje die beter/duurder is, maar dan speciaal voor jouw doel is. Oftewel: ik zou een fijne gitaar kopen, ik raad 2ehands Epiphone LP of dat Stagg LP geval aan, met een goedkopere versterker erbij, die moet je toch nog wel vervangen een keertje. |
erg son of the ROCK is t niet zz
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |