![]() |
nieuwe site
mijn nieuwe site is bijna af. je kunt het al bezoeken op: http://waiming.tk :).
|
De shoutbox werkt in Mozilla 1.6 niet zo netjes als in Explorer.
|
Citaat:
En ik weet niet waarom, maar om de zoveel tijd refresht de site in mijn FireBird, maar in IE niet. edit >> In IE refresht alleen de shoutbox, zoals het hoort (lijkt me ;) ) maar in FireBird refresht dus de hele site. |
Nog iets: als je in IE over een van die links onder je shoutbox gaat, schuift de shoutbox een stukje naar links op, en komt er een extra scrollbalk van het frame te staan.
Als het niet duidelijk is kan ik wel screens posten. |
woooo, shit.. ja, moet dus nog allemaal veranderen (n) . maar zet maar wat screenshots neer, dan kan ik het zien.
|
euhm, mijn FireBird:
http://212.187.118.134/waiming_tab_reload.jpg Dat is dus een tab de reload, en dat doet'ie elke keer, ipv netjes alleen de shoutbox reloaden. en dat andere: http://212.187.118.134/waiming_shoutbox_error.jpg Dit is in IE, ie balk komt er dus bij, waarom...? En het hele shoutboxje schuift ook nog zo'n 10 pixels op. Links is normaal, en rechts is dus met mijn muis op een van de 3 onderste links... |
ja, dat was eerst bij mij ook. maar toen had ik de afmetingen veranderd, zodat het bij mij weer goed zat, maar niet goed genoeg dus. zal ik wel even proberen te veranderen.
|
en dat van FireBird moet je even de meta refresh goed zetten lijkt me, zodat hij ook echt alleen de shoutbox refresht...
Ik weet niet hoe je dat nu hebt gedaan (nog niet naar je code gekeken) maar ik denk dat dat toch wel op te lossen is? Refreshes zou firebird niet vreemd mee moeten doen... |
de shoutbox is denk ik nu wel oke, misschien wilje kijken? nu het refreshen nog..
|
shoutbox in IE is goed
en vergeet de CSS van je shoutbox niet te veranderen, zodat'ie ook Moz compatible is: http://212.187.118.134/waiming_shoutbox_firebird.jpg |
volgens mij werkt het nu wel. heb net een foutje ontdekt in de css file van mijn shoutbox. hopen dat alles werkt...
|
nu is het hier in firebird helemaal fucked.
body bgcolor is wit geworden, en de letters van de shoutbox zijn gewoon 12 pts arial. En de scrollbar is nog steeds niet 'gestyled' :eek: |
Die scrollbars zijn gay, en cursors die veranderen zijn gayer, en dat meneer Joop wat achtelijk groot wordt zonder reden is nog gayer!
;) |
ja pech,ik laat het gewoon zitten...
|
ik vind em niet erg mooi eigenlijk... maar dat is persoonlijke smaak
hetgeen me enorm stoort zijn de links die plots 5 keer groter worden :eek: |
't Ziet er wel gaaf uit. :)
Geen technische kritiek; maar zet bij je MyTK ff die pop-up van dot-tk uit. |
ik vind het op de één of andere manier erg onoverzichtelijk :(
|
zeker een fijne site, geen commentaar hoor (y)
|
Oke dan.... in principe een hele mooie site... maar d'r zijn een paar dingen die ik storend vind of die ik zelf anders had gedaan.
- op een schermresolutie van 1024x768 (dat de meest gebruikte schermresolutie is op dit moment) is de pagina een klein stukje groter dan het scherm zelf... Ik zou de pagina aanpassen zodat men niet hoeft te scrollen. - lokatie van je affiliates-gedeelte: waarom staat dit in het midden van je pagina. Het eerste waar je bezoeker zijn blik op vestigt is op je affiliates; iets dat het doorklikken naar een andere site bevordert en dat wil je niet. Beetje onoverzichtelijk, maar wel heel mooi vormgegeven (y) |
Citaat:
was voor de schoutbox. misschien wel irritant, maar anders moet de shoutbox nog kleiner worden dan het nu al is. - dat van die affiliates heb je wel gelijk. als ik weet wat ik er anders moet neerzetten, verander ik dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvin em een beetje on over zichtelijk druk ... verwarend niet erg handig in gebruik .. stress verwekkend je weet niet waar je moet klikken waarom rechts geen blok om mee te schuiven ... Dat is niet leuk. ik weet niet waar ik moet kijken is het nou links is het rechts boven onder achter me.
|
hijs wel een beetje te druk ja, dat ga ik denk nog wel veranderen, netals de scrollbar ('blok', zoals jij het noemt :s). en nee, niet achter je, ook niet onder je, maar gewoon recht voor je naar het scherm :rolleyes: ...
bedankt voor je kritiek he, heb ik wel wat aan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |