![]() |
HALO 2 on Xbox
Wat zijn jullie verwachtingen van HALO 2??
|
Dat ie beter word dan 1.
|
Ik verwacht:
|
Beter en meer gebruik van voertuigen. Met beter bedoel ik dat de Marines ook kunnen rijden zodat je zelf bijvoorbeeld de machinegunding van de Puma (=P) kan gebruiken.
Dat die klote AR verdwijnt... Hekel aan dat ding xD Multiplay met Bots... Vind het spel tof, maar om met multiplay beter te worden kan je niet altijd je vrienden vragen langs te komen. Extra vijanden... Tjah... Je had ze allemaal best snel gezien. Dit is waar ik nu ff op kom ^^ |
Dit wordt echt een geweldig spel. Deel 1 was geweldig en deel 2 wordt door nieuwe mogelijkheden gewoon beter. Je kan een voertuig van iemand overnemen, twee geweren tegelijk gebruiken. En natuurlijk de nodige verbetering.
Het belangrijkste is natuurlijk dat er nu ook L!ve bij zit :cool: |
Dat niet elk level er het fucking zelfde uitziet zoals in deel 1.
|
elk level dat er hetzelfde uitziet bij halo 1???? Whahaha, nog nooit halo gespeeld ofzo?? alles ziet er steeds anders uit, maarjah. Halo 2 gaat er NOG beter uitzien in iedergeval:) Een vriend van mij had in Engeland een Testversie gekocht (bijna complete versie) en volgens hem is ie HEEL moeilijk (eitje dus, net als Halo 1 op legendary :D ) Maar die nieuwe wapens/vijanden/omgevingen zijn UBERvet! :D
|
Halo2 word wel cool, niet zo vet als deel 1 denk ik. Maar zeker bruut (vooral mp) kan niet wachten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Offtopic: (Doe een beetje normaal aub) |
Dat is voor mij normaal, en voor jullie normaal genoeg knul.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind halo geen slecht spel. Maar op een gegeven moment was er iets dat ik de hele tijd moest lopen door gebouwen/gangen die er hetzelfde uitzagen. Toen had ik geen zin meer in dit verder niet echt boeiende spel. |
Citaat:
Klopt dat was wel een beetje irritant, maar als je toen had volgehouden kwamen er weer open-terrain missies. :p Ik vind pas dat je een eindoordeel over een spel kan maken, wanneer je het spel hebt uitgespeeld. :) |
Ik niet.
Maar desalniettemin zal ik wellicht halo 2 toch nog downloaden. |
|
Ik had halo al een paar weken nadat de Xbox was uitgekomen (toen had ik mn Xbox ook al natuurlijk) Ik heb Xboxversie V1.0.0
en jij?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die filmjes van de E3 zijn echt ZO verschrikkelijk wreed! Ow jezus wat ga ik dat spel vies snel halen zeg, damn!! :eek: (y)
|
Ik moet Reverend gelijk geven qua eentonigheid van Halo, de structuren van de levels zijn allemaal te simpel en gelijk. Er mag wel iet meer moeite in de speelbaarheid gestoken dus.
|
Wat ik van Halo 2 verwacht? Dat ik 3 keer klaarkom als ik weer eens een Covenant voor zijn appel schiet! :p
|
Citaat:
En los daarvan, in Halo waren 9 van de 10 maps wél hetzelfde. Wát een eentonigheid, ik zat op een gegeven moment te wachten tot er wat meer afwisseling kwam. De verveling sloeg tijdens het spelen van het grote deel van 't spel genadeloos toe. Zodra een map wel weer wat verschil toonde, was het spel echter wel leuk om te spelen. |
Ik heb filmpjes gezien, waar het spel er echt ongelofelijk dope uitziet..
*er zijn geheime stukken ik de levels, dat als je ergens op schiet, je ergens anders kan komen *Je kan zo'n energy-sword pakken, die in halo 1 die onzichtbare klote beesten hadden..waarmee je iemand in een keer kan killen.. *Je kan stukken van de vehicles afschieten *Je kan die blauwe "bikkelaars" zijn in een plitscreen-action.. *De wapens zijn veel doper, zo is je rocketlauncher hittezoekend, als je hem langer op een creature gericht houdt.. can't focking wait.. |
Citaat:
En misschien kan je de campaing ook online spelen! |
er komen ook revolutionaire opties, maar deze willen ze nog niet prijsgeven omdat ze bang zijn dat andere spellen dit inpikken.. ooeeeh ben benieuwd :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |