Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Starcraft replays (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=83373)

DeuS 07-05-2002 21:41

Starcraft replays

// LEUK //

Moet je voor de grap in starcraft eens een replay op z'n snelst zetten... Dan gebeuren er dingen die zeker weten niet in dat potje gebeurd zijn. Ik had bijvoorbeeld een game waarvan ik toch zeker was dat ik gewonnen had, en in de replay werd binnen enkelijke minuten van de kaart geveegd... Vet weird
:D :D

MadEgg 08-05-2002 00:22

Dan denk ik toch echt dat je naar de verkeerde speler zit te kijken, want replay werkt bij mij perfect, op welke snelheid dan ook.

Obi Wan 08-05-2002 00:56

Citaat:

MadEgg schreef:
Dan denk ik toch echt dat je naar de verkeerde speler zit te kijken, want replay werkt bij mij perfect, op welke snelheid dan ook.
LoL jah idem :D

Anders heet het geen replay :D

[DnC] 09-05-2002 10:23

Hier ook.
Ze noemen het een replay terwijl er iets anders gebeurt :s
Ik had 2x (maar 2x gespeeld :p) gewonnen, maar in de replay had ik verloren :|
Die shit klopt dus echt niet.

Morridin 09-05-2002 19:09

Zeg als je online speelt, dan heeft het alleen maar nut als je replays laadt van normale games, al die 'use map settings' kaarten werken erg slecht in replay aangezien die kaarten met zogenaamde 'triggers' werkt. Die gebeuren dus als je ergens met een figuur overheen gaat ofzo. Maar de replay onthoudt alleen wat je met je muis aanklikt en waar je dat klikt. Hij registreert dus NIET de triggers.

Kozak 09-05-2002 22:02

I feel a disturbance in the Force......

MadEgg 10-05-2002 01:41

Replay registreert wat er gebeurd. That's it. Er gebeurd dus niet wat anders dan er gebeurd is. Punt.
Gebeurd dat wel, kijk je toch echt naar de verkeerde speler.

Marcade 10-05-2002 10:15

Citaat:

MadEgg schreef:
Replay registreert wat er gebeurd. That's it. Er gebeurd dus niet wat anders dan er gebeurd is. Punt.
Gebeurd dat wel, kijk je toch echt naar de verkeerde speler.

Koppig

MadEgg 10-05-2002 13:00

Citaat:

Marcade schreef:

Koppig

Maar ik heb wel gelijk :D

Morridin 11-05-2002 12:10

Citaat:

MadEgg schreef:

Maar ik heb wel gelijk :D

Niet helemaal, zoals ik al zei registreert de replay alleen de bewegingen van de muis en niet wat er daadwerkelijk gebeurd.

Paperz 11-05-2002 12:12

Citaat:

Kozak schreef:
I feel a disturbance in the Force......
:D :D

Pholon 11-05-2002 12:49

Als je tegen de computer speelt, dan is de replay een registratie van jouw spel plus de toevoeging van wat de computer "zou doen" mits ie aan het spelen was. Dit kan (bijvoorbeeld) in houden dat de zerg een spawnig pool maakt ipv een xtra hatchery, op die manier wordt je er uit gerushed en verlies je.

tacidvs 11-05-2002 21:23

Dan zou je dat in de lengte moeten zien. Lijkt me onwaarschijnlijk allemaal, maar ik heb ook maar een paar keer de replay bekeken. Duurt zo lang allemaal.

Replay is wel mooi om dingen te zien die niet zouden mogen kunnen. Als je een 'insane' script gebruikt, bouwen de protoss onmiddelijk een pylon :)

Duran 17-05-2002 20:20

Het enige spel dat ik ken waarbij de replay echt anders was, is worms 1. Zeer vervelend, als je iemand in het water geknikkerd hebt, die een half minuutje later weer gewoon vrolijk verder gaat.

Smartiesguy 17-05-2002 20:49

Er zitten nog een paar bugs in die replay-functie, maar meestal doet ie het wel goed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.