![]() |
Starcraft replays
// LEUK //
Moet je voor de grap in starcraft eens een replay op z'n snelst zetten... Dan gebeuren er dingen die zeker weten niet in dat potje gebeurd zijn. Ik had bijvoorbeeld een game waarvan ik toch zeker was dat ik gewonnen had, en in de replay werd binnen enkelijke minuten van de kaart geveegd... Vet weird :D :D |
Dan denk ik toch echt dat je naar de verkeerde speler zit te kijken, want replay werkt bij mij perfect, op welke snelheid dan ook.
|
Citaat:
Anders heet het geen replay :D |
Hier ook.
Ze noemen het een replay terwijl er iets anders gebeurt :s Ik had 2x (maar 2x gespeeld :p) gewonnen, maar in de replay had ik verloren :| Die shit klopt dus echt niet. |
Zeg als je online speelt, dan heeft het alleen maar nut als je replays laadt van normale games, al die 'use map settings' kaarten werken erg slecht in replay aangezien die kaarten met zogenaamde 'triggers' werkt. Die gebeuren dus als je ergens met een figuur overheen gaat ofzo. Maar de replay onthoudt alleen wat je met je muis aanklikt en waar je dat klikt. Hij registreert dus NIET de triggers.
|
I feel a disturbance in the Force......
|
Replay registreert wat er gebeurd. That's it. Er gebeurd dus niet wat anders dan er gebeurd is. Punt.
Gebeurd dat wel, kijk je toch echt naar de verkeerde speler. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je tegen de computer speelt, dan is de replay een registratie van jouw spel plus de toevoeging van wat de computer "zou doen" mits ie aan het spelen was. Dit kan (bijvoorbeeld) in houden dat de zerg een spawnig pool maakt ipv een xtra hatchery, op die manier wordt je er uit gerushed en verlies je.
|
Dan zou je dat in de lengte moeten zien. Lijkt me onwaarschijnlijk allemaal, maar ik heb ook maar een paar keer de replay bekeken. Duurt zo lang allemaal.
Replay is wel mooi om dingen te zien die niet zouden mogen kunnen. Als je een 'insane' script gebruikt, bouwen de protoss onmiddelijk een pylon :) |
Het enige spel dat ik ken waarbij de replay echt anders was, is worms 1. Zeer vervelend, als je iemand in het water geknikkerd hebt, die een half minuutje later weer gewoon vrolijk verder gaat.
|
Er zitten nog een paar bugs in die replay-functie, maar meestal doet ie het wel goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.