![]() |
Wat vinden jullie van Balkenende? <poll>
Wat vinden jullie eigenlijk van balkenende? ik vind hem niet echt een goede leider. Hij straalt helemaal geen leiderschap over...
Toen hij bij Bush op bezoek was. Dat was echt lachwekkend! |
niemand reageerde dus maar poll :P
ik vind hem GEEN charisma hebben of ook maar iets van leiderlijkheid(nieuw woord:P) in zijn lijf hebben. hij moet maar gauw aftreden want dit word niks! VVD (y) |
Er is natuurlijk een verschil tussen het niet zijn van een goede leider en het niet zijn van een goede premier. Balkenende is het overigens beide niet dus dat probleem is hier niet echt van toepassing. :D
|
Hij heeft ook geen lekker kontje. Dat kan natuurlijk niet zeg. :rolleyes:
|
Ik vind dat wij maar eens een vrouwlijke premier moeten krijgen!
|
Citaat:
|
wil je deze verwijderen
ik heb al bijgeschreven hoe het moet :) http://forum.scholieren.com/showthre...2#post11080472 |
Citaat:
|
wat een bal gehakt
|
Ben je nu blij solero?:)
|
Hij is geen goede premier.
|
Citaat:
|
ik wist al wel hoe het moest hoor:p, maar toch bedankt voor de instructie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een sukkel, maar ik vind het een beetje overdreven dat hij het pispaaltje van alles is.
|
Citaat:
|
J.P. Forever!
Balkenende is echt wel vet lauw, weet je. |
Dat zeg ik niet, anders wordt ie boos op mij.
|
Hij is geen goede premier 18 72.00%
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was het niet eerder duidelijk, dan wel nu.
Dhr. J.P. Balkenende is (natuurlijk) geen goede premier. Waarom niet? Het ontbreekt hem aan charisma, intelligentie, macht en vooral: charisma. Daar kan de arme man uit Capelle natuurlijk ook niets aan doen. De mismaakte match van Papa en Mama Balkenende is hier nu een goed schuldpaaltje. Die arme man in het torentje zetten was de grootste mislukking der Nederlanden. Maar ik betwijfel of Wouter Bos het er beter vanaf had gebracht, laat staan Dhr. Pim Fortuyn. Nu maar hopen dat ze bij de verkiezingen dit maal wat charismatische, doch slimme kandidaten op de lijst zetten en laten we dit keer alstublieft 'eindelijk' weer eens massaal VVD stemmen in plaats van een godsdienstelijke partij die in de 21e eeuw toch nergens meer voor dient want slechts een klein percentage van de Nederlandse bevolking bezoekt nu nog de kerk waarin onze Jan Potter ik bedoel Jan Peter zo heilig gelooft. Zoals ik al zei, arme man, hij kan er ook niks aan doen. |
Citaat:
Oh gelukkig. :) |
Hij is geen goede premier
hij heeft op mijn middelbare school gezeten en is op dezelfde dag jarig als ik :o |
Citaat:
|
Hij is geen goede premier. Ik heb het niet zo op het CDA, en dus ook niet op Balkenende.
Maar ik vind het echt vreemd dat mensen nu zo over hem heen vallen. Er zijn toch echt een hele boel mensen die op hem hebben gestemd. :| Wat ik ook flauw vind zijn al die grappen over zijn uiterlijk e.d. Wat maakt het nou uit dat hij zo genaamd op Harry Potter lijkt. Of laatst bij NOVA na een enquete "Er is nog zo'n 6% die u een goede premier vind, dus dat is ongeveer alleen uw familie" of "zegt uw vrouw dan niet: trek eens een trui aan" :| Ik vind dat maar makkelijk. Je kan hem net zo goed inhoudelijk aanpakken, daar kun je bijna net zo gemakkelijk scoren. |
Citaat:
|
Citaat:
En altijd maar proberen om hem te overtuigen van de onkunde en het ongelijk van JPB (en Bush en Sharon...), maar niéts helpt... Maar verder is het een aardige jongen. Hij houdt van Carl Barks en Don Rosa. :cool: |
welke lolbroeken hebben er nou weer voor "hij is wel een goede premier" gestemd?
|
Citaat:
|
VVD ownt alles en alle linkse mensen moeten dood hoor.
|
Citaat:
|
Balkenende is geen mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jee, ik heb geen mening over JPB :eek: Wat moet ik nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever dood dan rood.
|
Ik vond het boek beter. :bloos:
|
Citaat:
Nee, serieus: dat was de reden dat we met elkaar in contact kwamen, maar nu hebben we het over van alles. Ook vaak over de politiek. Hij is fel pro-VS, pro-Bush, pro-Israël en pro-Sharon. Hij gelooft heilig dat "de Duivel himself zal proberen Israël ten gronde te richten" en dat "Arafat de incarnatie van de Duivel is". Maar verder is het een aardige jongen, hoor. :D ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |