![]() |
sparta - porcelain
is te downloaden.
|
toch al een week hoor... :p
je loopt achter :cool: |
ik zag er nog geen topic over :P
|
is 't nog wat? ik heb hem zelf nog nie binnengeslurpt.
|
ff snel geluisterd.
niet echt een stijlverandering, meer een perfectie van de stijl. iets meer upbeat, meer nog steeds powerakkoorden en riedeltje erdoor heen riffs. |
Heb nog niet niet heeel erg goed geluisterd maar m'n eerste indruk is inderdaad dat het heel erg sparta klinkt en opzich heb ik daar geen problemen mee...
|
Hoe vet is die plaat.
Moest in het begin ff wennen maar ga hem langzamerhand steeds meer waarderen. Als het zo doorgaat ga ik hem geweldig vinden :) |
Wanneer ligt hij in de winkels?
|
Juni/juli
|
Moet hem nog effe vaker luisteren, maar vond de liedjes van cd wat pakkender. Zoals cut your ribbon.
|
Eergisteren gedownload.
Een keer niet al te aandachtig geluisterd. Klonk wel aardig, ik irriteerde me alleen aan de zanger bij het eerste nummer. Maar goed, als ik 'm een keer wat aandachtiger beluister zal ik 'm wel goed vinden gok ik. |
Citaat:
|
aantal keer aangezet maar kon niet echt mijn aandacht erbij houden
maar wat ik meekreeg vond ik wel erg veel op vorige album lijken |
Citaat:
|
Citaat:
sukkeltje ik had al gezegd dat ie geweldig was heb je meer meningen nodig dan dat?!!?! :p |
sparta, nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: tis een heerlijke plaat (y). |
houd jij je mond eens een keer roelof
:rolleyes: |
Citaat:
'wiretap scars'vond ik ook niet echt een goed album. Af en toe zat er best een aardig idee bij (zoals het 1e en ik geloof 4e nummer), maar het verzandde teveel in goede bedoelingen en 'we willen van at the drive in - imago af en emo maken' gedachte hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wiretaps Scars vond ik een erg fijn album, tenminste niet zo over the top als Mars Volta's full length. :rolleyes:
|
Hoezo is deloused over the top?
|
De band staat op 7 Oktober 2004 in de Melkweg.
Voorverkoop begint 27 Augustus. |
Citaat:
|
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG (l)(l) *is hysterisch* |
Citaat:
|
fijn album, grote kans dat ik er bij ben
|
Daar ben ik bij! (y)
|
Laatste gedeelte van Wiretap scars is echt goed, begin ook wel maar iets minder, zelfde vind ik van de cd van The Mars Volta. En ook van ATDI eigenlijk (nou ja zal wel aan mij liggen).
Maar iemand zei dat de cd pas in juni in de winkels ligt, 2005?? 7 oktober :o |
Citaat:
(maar t is al vrij druk die maand, dus ik weet eigenlijk nog niet of ik ga). volgens mij heb ik die nieuwe plaat nog niet echt goed geluisterd. |
Citaat:
|
kosten zijn 10 Euro excl. admin
|
Citaat:
Even geld zoeken en dan vervoer regelen :o |
Citaat:
|
de nieuwe sparta vind ik 3 keer saaier. En sparta op lowlands was hoogst ongeinspireerd. OP de festival kon ik mars volta ook niet echt waarderen, in de melkweg vond ik het wle een erg vette show.
nieuwe mars volta wordt een dubbel cd trouwens.. |
dubbel zoveel saaiheid :rolleyes:
|
Citaat:
simpele ziel :p |
Oil is donderdag het voorprogramma
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen Weezer speelde alleen,maar dat kwam doordat Cooper cancelde. |
Dit concert staat bovenaan mn 2004 lijstje.
Wat een geluid!!! Perfect gewoon. De vorige shows van Sparta waren qua geluid niet zo heel goed, maar nu overtrof het alles. Gelukkig was het ook niet te druk. Werd nog redelijk wat van de eerste cd gespeeld ennatuurlijk veel van de laatste cd. Toppunt van de avond was de meest dramatische stagedive ooit. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Iedereen staat relaxed te dansen/swingen. Klimt er opeens iemand het podium op. Iedereen denkt van wat gebeurt hier nu. En dan opeens valt ie naar achteren. Toevallig stond er iemand op de plaats waar hij viel. De zanger van Sparta vond het de meest dramatische stagedive uit zn loopbaan. Dat zegt al heel wat. Echt te genant voor woorden. De richting die Oil opgaat vind ik wat jammer. Veel nieuwe nummers gespeeld. Maar van de vette riffs blijft nog maar weinig nummers. Veel disco/funk ritmes. |
bleeeeeh
ik vind het klote dat ik niet kon:( |
Citaat:
|
eens met willem behalve over dat van oil, had het nog nooit echt geluisterd ofzo en vond het wel leuk eigenlijk. Sparta was zooo meesterlijk <3 Bovenaan van 2004 komt ie niet, maar wel in de top 5 denk ik.
|
Sparta was gewoon vet. En die nieuwe richting van Oil vind ik wel ok, bij het oude spul stoort de zang me maar bij die discoshit vind ik t beter passen.
|
Fijn om horen dat Sparta vet was. Morgen Sparta gaan zien op Rock Ternat. Woohoo. :)
|
Ik vind het best wel kut eigenlijk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |