![]() |
Piccola is dom!!
Piccola allereerst je komt zo wat in elk onderwerp voor. ten tweede je denkt dat je alles van sex af weet en dat je alles zo wat al hebt gedaan. je bent ook nog is een vieze dragonball z ripoff steler. wat denk je nou dat er een roze piccolo is ofzo met een strikje om ze nek. tenslotte piccola you suckkk on a tree!!!!
|
:rolleyes: slotje
kom op man, wat doe je hier.. je topics slaan echt nergens op.. kga dr niej eens op in owk.. ben ut met nix van wat je zegt eens iig wat een houding zeg en jij bent zow geweldig? :rolleyes: |
nee jij met je zinnige topics :rolleyes:
|
ja ik wel ja:cool: cheers!
|
Citaat:
|
dat is gewoon omdat ik gewoon goed ben whhhehehee:o
|
jij kent Piccola persoonlijk?
Ga jij nou maar fijn je FF spelletjes spele i.p.v. je bezighouden op dit forum waar je, naar mijn mening (absoluut) niet thuishoort...:rolleyes: |
jonge kerel van 21 wat doe je hier ben je naar kleine meisjes aan het zoeken vast wel ;)
|
1) is geen antwoord op me vraag:rolleyes:
2) is de bedoeling dat ik heir serieus op ga reageren, of ben je zelf ook bewust van je (ontzettend) achterlijke opmerking?:rolleyes: |
Citaat:
|
ja hallo, dit lijkt verdomme zometeen nog een discussie-topic te worden, sluiten die handel dit slaat echt weer nergens op
:mad: |
Stout... gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |