![]() |
[te koop] renault 19 williams uitvoering
http://images.chatnu.nl/klein/1297624906.jpg
bied maar:D renault 19 1.8 williams uitvoering. is van 1992 apk tot maart 2005 electrische verblinde ramen, automatische deurvergrendeling, abs, meer vragen stel ze maar:D bieden boven de 500 euro |
oja ik weet niet of dit mag maar als het niet mag dan sluit um maar
|
ook nog andere foto's?
|
waarom wil je hem kwijt?
|
Kilometerstand, apk etc? Evt mankementen op dit moment?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
?
|
Moet ik toch eerst slagen, 1 juni :o
|
Citaat:
|
Ik moet ook nog slagen lol.Anders zou ik hem wel overkopen.
Hopenlijk is het een benzine 1.8 of 2.0 liter.Hoe sneller hoe beter |
€ 501,-
|
502
|
€ 502,01
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ey waar woon je ergens, want misschien dat ik dan even langs kom met 2 vrienden om te kijken of het ook echt wat is. En dan koop ik em meteen over voor een leuk bedraggie.
|
Citaat:
|
Hey geen probleem weet je, alleen maar makkelijker voor mij toch :) Ik moet even met iemand overleggen, en dan laat ik het je weten oke. Waarschijnlijk kan ik pas zaterdag weer online, misschien eerder but im not sure
|
is goed ik hoor het wel. maar ik hou nix vast. er zijn al andere kopers die er over aan het denken zijn. welke prijs had je in gedachten?
|
Maar er is totaal geen schade?? Ook niet aangeweest? En ik wil graag een duidelijkere foto zien of meerdere misschien
|
Citaat:
|
mag ik vragen hoe oud je bent hoelang je je rijbewijs al hebt en of dit je eerste auto word?
|
Ik ben 20 over 5 dgn, had 2mnd na me 18e verjaardag me rijbewijs. Dus iets minder dan 2 jaar nu. Ik heb geen eigen auto gekocht meteen, omdat ik 2 autos van me ouders had en eigenlijk nog steeds heb om te lenen. Naja me vriend wil ook graag weer een eigen auto, dus we willen samen iets kopen.
|
Wat voor kleur is het precies dan, en je kan me die auto komen laten zien in de omgeving van Eindhoven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey wat heb jij daarmee te maken. Zaken zijn zaken, maar ik heb mijn interesse al verloren en 160.000 km is teveel volgens mijn vrienden. Veel succes nog ermee.
|
Citaat:
50.000 is ook veel maarja.. Een auto begint pas op te raken bij de 220.000.. En zelfs dat kan nog.. En ik weet zeker dat jij nog geen 7500k/m per jaar rijd.. Dus dat kan makkelijker.. Iemand die iedere dag naar z'n werk gaat wat 45mins rijden is rijd 15.000 km/pj Dus dan heb je nog tijd zat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geld is geld en je ziet die auto nooit meer...beetje vaag. |
snap eerlijk gezegd niet waarom je wilt weten of iemand kan rijden. Als hij verkocht is is het jou auto toch niet meer. Boeie als hij dan in de prak gereden word.
Als je dat niet wilt moet je hem gewoon zelf houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even offtopic:
Ik kan best goed begrijpen dat ze een 'goed baasje' voor haar auto wil.. Als ik veel tijd en geld in een auto zou hebben gestoken, zou ik natuulijk ook graag hebben dat er een beetje voorzichtig mee wordt omgegaan door de nieuwe eigenaar. Ontopic: Helaas.. Niet echt geinteresseerd, heb al een eigen auto.. Maar is wel een zeer nette prijs voor wat je aanbiedt!! |
triest.
Als jij eens gegevens over die auto neerzet, met een fatsoenlijke foto kunnen we verder praten. Maarja, als je dat al niet kan, heb ik zelfs twijfels over je auto. Gelukkig ben je érg goed, in het afkraken van andere mensen betreft de vragen die ze stellen. Wie is hier nou dom dan?! [ Check je lijpe binnenspiegel in je auto, kan nog wel eens helpen.. ] |
wat een geouwehoer over een ouwe bak van 500 euro.. gewoon kopen of niet kopen maar hou dit topic een beetje schoon..!
|
Citaat:
|
als je zo gehecht bent aan je auto doe je em toch niet weg? :s ik snap de link van auto naar huisdier niet helemaal, zal wel komen omdat ik geen auto heb :s
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |