![]() |
oudere partners
hallo iedereen.
voor de jongens> heb je nooit op straat een vrouw van in de dertig gezien en gedachte van daar wil ik wel iets leuks mee doen. en voor de meisjes ook > weleens een oudere man gezien die je wel ''beter'' wil leren kennen. ikkezelf denk wel eens aan mijn lerares van 34 ofzo en dan droom ook over.. je weet vast wel wat. hebben jullie dat niet eens?? |
jahoor, ik neuk ook met mn schaatsleraar van 56, hardstikke lekker :D
|
Citaat:
|
Ik geloof dat best veel jongens fantaseren over oudere vrouwen. "Milf, Milf!" :rolleyes: :D
Mijn fantasieën stoppen ongeveer bij George Clooney of vroeger Spike die ook alweer 42 bleek te zijn. IRL hou ik een marge van 5 à 6 jaar aan ;). Naar boven natuurlijk. |
Citaat:
Niet al te vaak natuurlijk! Maarja, mannen met kleine kinderen kunnen er zo schattig uitzien :p |
Citaat:
Tja.. dertigers? Wrom niet? Leeftijd maakt weinig uit als je eenmaal samen bent. En als je naast het seksuele ook nog eens met gedachten op 1 lijn zit. Wat wil je dan nog meer? Als je iets met een oudere vrouw begint kan je moeilijk ineens gaan klagen over haar lichaam. Als je iets jongs en flexibels wil hebben dan moet je van de oudere vrouwen afblijven. :p (Hoewel ze ook in de 30 nog behoorlijk veerkrachtig zijn! ;)) Als ik zelf een oudere man zie lopen met een vriendin, zeg mijn leeftijd, of zelfs jonger, dan schieten mijn gedachten vaak van; "Zo, dat heb je netjes voor elkaar, op die leeftijd wil ik ook wel een lekker jong meisje voor mijzelf." :evil: Ik vraag me wel af. Hoe kijken jongere vrouwen naar mannen van hun leeftijd die rondlopen met vrouwen die 10 of 15 jaar ouder zijn? En hoe kijken ze naar die vrouwen waarmee die jongens lopen? |
Ja, ik zie regelmatig vrouwen van 20+, 30+, 40+, zelfs 50+ lopen waar ik wel eens wat mee uit zou willen voeren. Niet werkelijk natuur, maar dat zou ik ook niet willen met veel leuke meisjes van mijn leeftijd....
|
Nou nee, ik wil geen oudere partner.
14 - 18 is best. |
Kijk, ik zie natuurlijk vaak zat een knappe acteur op tv, en die zijn dan meestal wel 30+, want de jonge acteurs zien er allemaal hetzelfde uit; dan zijn ze wel knap, maar dat valt dan niet op. Ook op straat loopt er wel eens een 'volwassen' man de ik knap vind, ja, of één die ik sexy vindt.
Maar daar hoef ik dan niet zonodig het bed mee in te duiken. Hoe dan ook niet met iemand die toevallig voorbij loopt op straat. |
nou nee, niet gehad eigelijk
|
Ik persoonlijk vind mannen het knapst en interessantst als ze dertig zijn. Jonger zijn nog van die gladde bekkies, ouder gaat al weer zo kreukelen.
Maar ach, alles vanaf twintig tot pak hem beet veertig vind ik prachtig, iedere leeftijd heeft zijn eigen soort schoonheid. En verder gaat het dus niet om het lichaam, maar om de persoon die daar in woont. Als het geestelijk klikt, merk je leeftijdsverschil niet meer op, dan is het gewoon "magic" en spatten de vonken er vanaf. |
sure, mn projectje van dit moment is 8 jaar ouder, de vorige die ik wilde hebben was 31 alleen is me dat niet gelukt. Ik heb het niet zo op van die jonge mannetjes, liever iemand waar ik normaal mee kan praten.
|
Citaat:
|
op een oude fiets moet je het leren hè!
mijn ex is 26, en dat beviel mij erg goed! |
ik val altijd op vrouwen die iets ouder zijn als mezelf... ik ben zelf 21 en heb het liefst vrouwen van een jaar of 24 a 25... die stralen net iets meer uit!
Ik heb net de verkering uit met mn ex. zat vier jaar verschil in... toen we wat kregen was ik 17 en zij 21 |
Ik heb ze liever boven de 85. :o
|
Ja, op het advocatenkantoor waar ik stage liep werkte wel een ontzettend leuke kandidaat-notaris van tweeëndertig jaar. Ze had al wel een kind en was getrouwd, maar wát een snoesje :o Altijd van die mooie mantelpakjes aan, stijlvolle rokken of juist heel casual polo's of blouses....mmm :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het -oh zo cliché - heel erg afhangt van de persoon.
Maar jonger dan zestien zou me denk ik heel ernstig tegen gaan staan. Hoe volwassen iemand ook mag zijn, vijftien klinkt heel raar en werpt somehow meteen al een barriere voor me op. Ik zou het niet uitsluiten, als ik echt verliefd word dan is het maar zo, maar ik zou me wel tien keer bedenken. One night stands zijn echt not done met iemand onder de zestien dus. Naar boven weet ik het eigenlijk niet. Iets ouder sowieso geen probleem mee, en als het uiteindelijk een paar jaar zal schelen dan is dat maar zo. |
Wel over 'oudere' mannen, maar niet héél oud, hoogstens tien jaar ofzo... Aan hele oude mannen hoef ik echt niet te denken :eek:
|
hummz.. ja, oudere mannen... ook wel gehad... zat toch iets mysterieus en wijs aan... maja, ook zat complicaties.. mijn marge is zo'n 4 jaar...
|
Ja van ongeveer 15 jaar ouder, hij is iets ouder dan 30. Maar aan hele oude mannen denk ik echt niet.
|
De vraag was toch ook wat je zelf dacht als je een stel over straat zag lopen met duidelijk veel leeftijdsverschil?
Ik denk dan: zo, jullie moeten verdomd verliefd zijn op elkaar, om zo duidelijk als stel over straat te gaan, anders zouden de afkeurende blikken van iedereen om je heen je wel dwarszitten. En met liefde is niets mis, dus ik keur het niet af, maar ben blij voor ze. Soms vindt je nu eenmaal liefde bij iemand van wie je dat niet verwacht, het overkomt je. Of die persoon 15 jaar ouder of jonger is dan jijzelf heb je niet voor het kiezen. |
Citaat:
|
nee ik val echt niet op oudere mannen..
alleen sommige filmsterren zien er nog redelijk uit als ze ouder zijn alleen daar maak je toch geen kans bij |
ik val wel op de wat oudere man. maar niet ouder als 10 jaar!
|
johnny depp lijkt me wel wat :o
Maar het is niet echt zo dat ik erover fantaseer ofzo, ik vind, als ik hem in films zie, hem vaak gewoon heel aantrekelijk overkomen. :) |
Op een oude fiets moet je leren rijden :)
|
Heb 'r wel eens aan gedacht, maar, met mijn ervaringen, denk ik toch dat 17,18,19 ideaal is nu. Het is toeval dat mijn huidige vriendin 16 is; ze loopt wel voor op de meeste 16jarige meisjes. Oudere vrouwen zijn zo oud :|
|
Ik ben over n maandje 16 en heb een relatie met een jongen van 17, wel iets ouder dus... maar niet drastisch...
|
Leeftijd, voel je niets van.
|
Ja, ik val op oudere mannen, als hij 30 is heb ik daar weinig problemen mee. Ik moet wel zeggen dat ik het vervelend vind dat ik niet op jongere jongens val...na eenmaal een relatie te hebben gehad met een oudere man lukt het echt niet meer... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jong spul zit strak om de lul ;) |
Citaat:
Neuh, kwestie van spierbeheersing. |
ik spreek uit ervaring... en ik kan goed genoeg opschieten met jongens van mijn leeftijd, maar een relatie zal daar gewoon nooit uit voor kunnen komen. 1 keer iemand gehad van mn eigen leeftijd, 2 x van 2 jaar ouder, en het was allemaal net iets te kinderachtig. maarja boeiend
Citaat:
|
Een paar jaar geleden voelde ik me wel aangetrokken tot oudere vrouwen. Zo rond de 30.
Maar ik ben nog nooit verliefd geweest. En nu heb ik die drang niet meer. dus... |
nope, mijn liefdes zijn allemaal rond de 17 :p
|
ik ben het met marilyn eens!!! ik heb dat gevoel ook... maar voorlopig geniet ik nog 'stiekem' (soms baal ik daar wel van) van mijn wat oudere vriend :-)
|
Hm, ik ben weer eens verliefd (en wanneer nou niet :rolleyes: ) en hij is 25. Dat is wel 6 jaar verschil... Maar nog niet echt oud gelukkig. :) Ouder dan dat heb ik ook nooit leuk gevonden.
|
Citaat:
Ik voel me niet werkelijk aangetrokken tot mannen die +- 10 jaar ouder zijn, waarom weet ik eiegnelijk nmiet. Ik kan wel zo heel sosm denken van : "goh, das wel een moie man" maar dat kan ik dan weer absoluut NIET met sex associëren. |
Op een of twee filmacteurs na, nee. En die vind ik IRL waarschijnlijk ook een stuk minder aantrekkelijk, zonder die goede belichting en perfecte make-up.
IRL is het eigenlijk nog nooit voorgekomen dat ik oudere mannen aantrekkelijk vind... Nou ja, misschien 1 keer in mijn hele leven. |
Meestal niet echt nee... Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk. Ligt er maar net aan hoe jeugdig ze er uit zien. Zo trekt mijn zus vaak jongens van begin 20 aan, terwijl ze zelf 38 is, ze ziet er alleen veel jonger uit. Dus op zich maakt leeftijd weinig uit, gedrag en uiterlijk wel in dat geval.
|
Citaat:
|
Hm mn vriend is 7 jaar ouder als ik.. En mijn baas is 34, maar die ziet er toch echt wel heel leuk uit :D Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten heur :evil:
|
Citaat:
Onee? en ik maar denken dat boven de 50 alles wat minder snel nat werd.......... Dat schuurt best wel aan je snikkel hoor, zo'n nog-net-niet-natte van een wat op leeftijd zijnde dame :p |
Citaat:
*eet een beschuitje* :p |
ik ben21 heb sex gehad met iemand van 32
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |