![]() |
E3 2004
En ja hoor E3 2004 komt eraan, nog een paar dagen en het event is een feit.
Zijn er games waar jullie naar uitkijken? Ik ben erg benieuwd naar Black and White 2 meer screens, video's en misschien een beetje release date... :D |
Nog steeds Stalker en natuurlijk WoW en opzich hoop ik stiekem wel op ee nieuwe filmpje van Blizzard voor op de E3 :o
|
een filmpje van blizzard dat een flard van Diablo 3 toont ...
|
half life 2, halo 2, world of warcraft, doom 3, black and white 2 jullie weten wel de hele shit van alle spellen die enorm veel aan je denkdoos gaan zuigen als je ze op fatsoenlijke grapichs wil spelen :P
maar ik ben voornamelijk aan het wachten op guildwars :D |
Half Life 2, Rome-Total War, Soldner als dat er nog staat, Blitzkrieg 2, Operation Flashpoint 2, Stalker
|
Ik hoop op GTA: San Andreas. En Evil Genius.
|
PSP, Gran Turismo 4, KillZone, Final Fantasy XII, TimeSplitters 3 en Final Fantasy VII: Advent Children.
|
Citaat:
:eek: nog niks van gehoord... Komt die er dan misschien? |
Ik wil een nieuwe Dungeon Keeper game! En Halo2 wil ik veel meer van weten ^^ En wat de PSP en de Nintendo DS allemaal te bieden hebben. En verder nog wat gave GBA games, Fable en Sudeki... En verder lees ik het wel in de PU =P
|
Halo2, Fable, Sudeki en misschien wel iets van de xbox2?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oya fable en rome total war natuurlijk ook, ik ben alweer met medieval aan het oefen( ik own natuurlijk de pc weer :o ) :D
|
Meer over Metal Gear Solid 3: Snake Eater, de PSP & Nintendo DS. :) Dingen waar ik het meest naar uit kijk.
|
och och och bijna niemand noemt Black and White 2, terwijl jullie het over een jaar allemaal spelen. Let maar op!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch denk ik dat 2005 een hele mooie datum is, BnW 3, 4 en 5 moet hij namelijk ook nog afkrijgen Maar weer even ontopic waar vindt de E3 eigelijk plaats? |
Citaat:
|
Snake, Snakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Snakkkkkkkkkkkkkkkkkkkke,Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake
ik w8 dus op MGS3 Snake Eater |
welke game denken jullie gaat de hoofdprijs winnen dit jaar?
|
Citaat:
|
Ziehier de Gameboy DS (officieel):
http://nu.nl/news.jsp?n=321881&c=55 |
Citaat:
En @ vreemdeling... Halo 2 gaat winnen :cool: |
Ik blijf hopen op Black and White 2, één prijsje moet er toch wel in zitten... :o
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |