![]() |
Stoppen met studie -> uitschrijven?
Ik ben gestopt met mijn opleiding (journalistiek). Ik was 2e jaars, en ben per nu gestopt. Moet ik me nu nog uitschrijven bij mijn school/ibg, of hoef ik het stukje "een nieuwe opleiding" alleen maar in te vullen op een ibg-wijzigingsformulier? Ik kan er op de ibgsite niet echt iets over vinden verder..
Iemand die ook gestopt is of gewoon zomaar het antwoord weet? :) |
Je moet je uitschrijven bij de instelling zelf en aan de IBG doorgeven dmv het wijzigingsformulier dat je gestopt bent ivm je stufi. Wijzigingsformilieren kun je uitprinten op de site van de IBG.
|
Ja vooral niet vergeten door te geven aan de IBG anders verspeel je een hele hoop stufi!
|
volgens mij heb ik de wijziging gewoon op de IBG site ingevult en bij de uni een formuliertje ingevult.
|
Ik stop ook met mijn studie MER :s
Maar kijk eerst wel of ik het heeeeeeeel misschien toch nog haal (kheb puntengebrek) Maar kan ik me aan het eind van zo'n HBO jaar ook nog inschrijven voor een andere inleiding? Of is het dan alweer te laat? |
Ik ben ook gestopt, je moet je uitschrijven bij de school en bij de IBG. Anders moet je straks veel stufi terugbetalen en ook niet vergeten je ov in te leveren.
|
Citaat:
Je verspeelt dan geen maanden stufi, maar krijgt mogelijk ook collegegeld terug voor niet gestudeerde maanden... Maar vraag het even na en kijk of t misschien handig is om toch ingeschreven te blijven staan? |
Kan ik die paar maanden mijn stufi en ov niet gewoon behouden? Na de vakantie begin ik gewoon weer met een nieuwe opleiding namelijk..
|
Citaat:
Daarom vroeg ik me ook af of uitschrijven t slimste was. Ok aant eind heb je dan wat minder financiele ruimte omdat je een aantal maanden stufi verspeeld...maar dat hoeft niet een heel groot probleem te zijn... |
Citaat:
Ik was ook 2e jaars toen ik stopte met mijn studie. Ik kon mij op de uni niet meer uitschrijven, dat kon alleen tijdens het eerste jaar. Ik heb wel de ibg gebeld en toen is telefonisch mijn studiefinanciering stopgezet. zo geregeld dus. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |