![]() |
Hoe speel jij starcraft??..
Hoe speel jij starcraft, welk ras speel je en welke strategiëen gebruik je?
Ikzelf speel het liefst met terran, een strategie heb ik niet.. het leukst vind ik human+human vs. comp+comp. Nu jullie, |
Je gaat liever tegen comp dan tegen op b.net? :s
|
Ik speel (bijna) altijd protoss, en dan samen met een gast die vaak zerg is tegen 2 of meer cpu's...
|
speel starcraft niet meer, maar
ras maakte me helemaal niet uit.. het leukste vond ik ook om met 2humans tegen een x aantal comps te spelen :) |
Citaat:
|
zo te zien jullie niet nee als je tegen de comp gaat :D ;)
|
Protoss en mn strategie hoeft niemand te weten :P
|
Zerg+Toss vs Whatever
Ik rush een van de tegenstanders en mijn maat ging altijd voor een DT drop. Wat er dan nog over was gingen we spammen met hydra/guardian dragoon/corsair En bij uiterste verveling wilde ik nog wel eens lurker-drops gaan doen :o Maar nu speel ik niet meer :) |
Ik ben er zo geweldig goed in dat ik me maar beperk tot UMSgames :o
|
Citaat:
Mensen zijn dan allang weg :( |
Zerg, hoe ik speel dat hangt af van de map en tegen wie ik speel.
|
moi, meestal met protoss en dan een groot leger en dan de vijand afmaken. :)
|
Citaat:
|
Met de muis voornamelijk.
|
Citaat:
|
idd. ga door.
Dat lukt me nu nooit met de muis. Zo een lastig ding die muis.. :D:D:D:D Gebruik liever een joystick... |
Op battlenet.
Veel tanks, medics en marines. |
um ja ik bak er nooit wat van.. speel het liefst met protoss.. maar dan gaat het helemaal fout..
|
B.net
Protoss of zerg Bij 3v3 Zero Clutter (shared bases) Maak ik heel veel hives met de zerg, en ga ik voor een gigantische lading Guardians. Hiermee probeer ik met mijn team de eerste aanval te starten en dan via het midden te gaan met de guardians om hun eventuele gronddefence uit te schakelen, Namate de guardians sneuvelen heeeeeeel veel zergelings naar de enemy sturen :) Protoss gewoon 3v3 ofzo, Veel Zealots en Dragoons proberen te krijgen en zo snel mogelijk arbiters erboven. |
Je moet replays checken man van progamers.
vooral van Slayers_Boxer |
ik speel vaak met de zerg, alleen ik kan mijn cd niet vinden *huilt*.
|
Citaat:
|
Random, en wat mijn strategie is, is afhankelijk tegen wat/wie ik speel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |