![]() |
Duizelig en misselijk na...
Ik heb gister 2 glazen alcohol gehad, en toen ik thuis kwam werd ik opeens heel misselijk en duizelig terwijl ik dit normaal niet heb en ik had ook wel gegeten dus het was echt heel raar, iemand een idee waar dit van kan komen? :)
|
als je drugs gebruikt:::
Spoiler
als je niet tegen alcohol kan::
Spoiler
als iemand anders je die drankjes heeft aangeboden::
Spoiler
als je nick WPWW:::
Spoiler
|
Kan wel es dat het gewoon verkeerd valt? :)
|
Misschien had je weinig gegeten.
Misschien is er iets in je glas terecht gekomen. Misschien heb je verschillende drankjes door elkaar gedronken. Misschien viel het gewoon een keer verkeerd. |
ja ik denk gewoon dat het een keer verkeerd viel
volgende keer harder zuipen dan vergeet je dit voorval :o |
Dat kan natuurlijk aan zoveel dingen liggen.
een simpel virusje kan misschien kwam 't wel door je eten, bacteriën misschien een vies glas misschien.... etc. |
'T lijkt me niet dat het door de alcohol kwam als je pas toen je thuis kwam duizelig en misselijk werd.
Maar het kan idd vanalles zijn, ik zou me er niet teveel zorgen over maken. :) |
mss gewoon een slechte dag gehad?
|
Ook WPWW'ers kunnen beter een bodempje hebben voordat ze drank nuttigen en zelfs bij WPWW'ers kan drank af en toe verkeerd vallen.
|
Waarschijnlijk gewoon verkeerd gevallen.. ik ben een keer na 2 biertjes en 2 wijntjes zo ongeveer knock-out gegaan, dus eh.. dat is normaal ook niet zo ;)
|
Citaat:
|
tjah misschien verkeerde bodem ofzoow.
Of te weinig gegeten Of was je ongesteld......Ik hoorde dat je dan ook gevoeliger voor alcohol ben. duzzz |
Citaat:
|
En nee, ik was niet ongesteld.........
|
tjah het had gekunt, mja dan weet ik het niet.
|
Ik maak me er verder ook niet druk maarja, misschien had iemand dit ook en wist hij/zij wat het was.....
iig bedankt voor de (goed bedoelde) reacties! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |