![]() |
Joost vd Broek nieuwe toetsenist After Forever
Citaat:
En Andre Vuurboom ook al uit Sun Caged :s et moet niet gekker worden :( |
ben ik hier de enigste die het jammer vind?... :o
|
Marcel Coenen is een op zichzelf geilende kijk mij soleren gitaristje... hij kan best spelen, alleen dat moet iedereen weten ook. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed is relatief. Hij speelt misschien wel technisch, maar dat sun caged vind ik nog minder interessant om te luisteren dan een telefoongesprek van m'n zusje en haar debiele vriend.
|
ik ken joost nog van toen ik als klein mannetje bij z'n broertje ging spelen. Ehm. ik kan wel zeggen dat Sun Caged een van mijn favoriete bands is en die gozer heeft echt wel talent enz... Maargoed, heel Sun Caged is één brok talent.
|
Citaat:
kom op zeg... |
Citaat:
t was zelfs zo erg dat ik mn platenzaak binnen kwam lopen en dacht de nieuwe DT op stond (die ook ongeveer rond die tijd uit moest komen..).. U raadt t al: het bleek Sun Caged te zijn |
En coenen is gewoon wel echt goed. Zowel technisch als riffmakend, doch met links wel 4 keer sneller dan met rechts. Ik bedoel: hij staat nog altijd wel in het Ibanez boekje.. hehe ;)
|
Citaat:
Die gast is gewoon een van de beste gitaristen van nederland, punt. |
Citaat:
en jaloezie.. als t me daar om ging, als er 1 gitarist geen fuck om techniek geeft ben ik t wel.. :p |
--mensen die deze muziek niet op prijs stellen en daarover niet op een normale toon kunnen discussieren, verzoek ik vriendelijk hun mond te houden. bedankt! :)--
|
Ik vind een toetsenist sowieso weinig toegevoegde waarde hebben, bij elke band. Als je nou klassieke composities maakt samen met je band a la.....maar metal en keyboard suckt echt hard imo.
|
Citaat:
|
jezus echt alles wat ik zeg wordt verwijderd :S
|
Citaat:
|
ontopic maar weer over after forever.
|
Citaat:
|
Ik hou sowieso niet van dat After Forever/Epica/Nightwish achtige gedoe. Dus eigenlijk maakt het me niet uit als ze een keyboarder erbij hebben zitten of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |