![]() |
Jessica Simpson covert Robbie Williams
The Jessica Simpson album IN THE SKIN released on 2nd March features her cover version of Guy and Robbie's smash hit ANGELS. Jessica's growing notoriety from MTV's cult show NEWLYWEDS (which features Jessica and her husband Nick Lachey) has fuelled her album's platinum selling progress to the No 2 position in America's Billboard Hot 200 album chart.
--- Wat vinden jullie hiervan? |
Is die Angels er opnieuw bijgekomen ofzo? 'k heb 't album zonder... :bloos: :confused:
|
geeheeen idee...
t bericht stond op de site van Guy Chambers |
Wat vind je er eigenlijk zelf van HowLovely?
|
Waarom ik t nie leuk vind?
Als een grietje als Jessica een nummer van Robbie covered kan t niet anders gaan dat ze t nr verpest en in amerika kenne ze rob niej en gaan ze nog denken dat t haar nummer is ook (n) |
"MTV's cult show NEWLYWEDS"
hihi. :bloos: |
ik vind jessica leuk en wobbie ook wel, ik ben benieuwd. (y)
|
Gelieve niet offtopic te gaan, vind je Jessica een domme bimbo dan mag je dat op Onzin verkondigen. Hier graag normale reacties, zodat mensen die het nieuws wel wat interesseert er op een normale manier over kunnen praten.
Dank u! |
Als Jessica Simpson zijnde is iets coveren uit den boze.
|
Van mij mag ze, Robbie Williams heeft zoveel nummers gecoverd,dus ze doet maar.
|
Er word zoveel gecovered tegenwoordig en ik vind dat ze wel aardig kan zingen dus ja.. k beluister um wel ff!
|
Poten af van Robbie's nummers!' :nono:
|
Het maakt mij echt helemaal niks uit hoor :s (zo goed forumbazen? Wat is er nou mis met een post als: Het boeit me niet?? :s )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boontje komt om z'n loontje. |
ach man robbie is net zo'n pophoer als jessica dus what-ever
|
het zal me eerlijk gezegd echt aan mijn reet roesten
robbie covert zelf ook zat dus niet whinen n00b |
Citaat:
|
In the skin was ook een EP van 36 crazyfists...
zo blijft ze bezig. |
Citaat:
Aan de andere kant: misschien gaan daardoor meer jongeren Sinatra luisteren. :) Ik ben er niet uit of het nou goed is of niet. |
ach robbie williams schreef het zelf ook niet duss
|
Citaat:
|
ja ik heb die dude wel eens gezien op tv met wie hij dat deed
|
Ik vind liedjes van Robbie Williams niet "oud genoeg" om gecoverd te worden. Iedereen kent dat origineel van hem nog goed, waarom zou zij nu al met een andere versie komen?
T boeit me trouwens verder vrij weinig wat Jessica Simpson allemaal covert enzo. :| |
Wat een ketter zeg :nono:
|
:o
|
Let me entertain you(??) is gaaf. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik anders niet hoor.
|
Waar gáát dit nou helemaal over?!
|
Citaat:
Is Engels niet je sterkste vak? |
Over dat jessie robbie covert.
Ik vind robbie dope en jessie een bimbo. |
Citaat:
|
Citaat:
Nummers worden heus niet slechter als ze gecoverd worden hoor :confused: raar ventje |
Citaat:
Aap! (Ook al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik weet dat Sinatra ook eens een nummertje heeft gecovered) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja Jessica blijft een dom wicht, maar dat is o zo goed voor je zelfvertrouwen als je eens een dipje hebt ;) :evil: |
Weet je wat ik graag zou willen dat Jessica Simpson zou coveren? Dat intro van The Muppets.
|
ik ben het er wel mee eens dat als je een nummer covert, dat je er wel je eigen draai aan moet geven, en niet probeert een letterlijke kopie van te maken. Dat is een beetje te makkelijk. Als je een nummer uit een heel ander genre covert vind ik het persoonlijk al veel leuker. Ik hoorde gister bijvoorbeeld toevallig een Dinner Jazz versie van een Beatles-nummer, en die vond ik behoorlijk gaaf :)
|
Ik zag vandaag een stukje op MTV van haar making the video van Take my breath away. Wat is ze toch origineel.
|
Citaat:
Ik vind het vreemd dat die Amerikanen vanwege die show haar album zoveel kopen. Is dat een soort van omgekeerde marktwerking? Any publicity will do? |
ja die wansmaak slaat daar wel erg ver door
|
ik vind jessica wel een lekker wijf:
http://entimg.msn.com/ipim/artistpics/104892.jpg voor de rest kan het me weinig schelen, want bijna elk liedje in de top40 is gecoverd... Ze coveren maar een eind raak. Zodra je een eigen interpretatie geeft aan het nummer, of het opnieuw gaat arrangeren, kan het echt heel leuk worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Zowel bij haar als die fans..,maar goed, nee dat snap ik ook niet, totdat blijkt dat in Nederland ineens weer veel Gerard Joling cd's verkocht worden...dan is het idd any publicity will do |
Jessice Simpson is een vuile doos
|
Citaat:
yeah net big brothers kelly |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |