![]() |
Waar lijdt dit allemaal naar toe???
1.... Je hebt het recht niet om met een mens over te gooien of over hem heen lopen. En hem behandelen als een hond en hem half te VERKRACHTEN. Neeeeeee dat is niet erg vinden ze want dat maakt niet uit maar toen de irakezen een paar soldaten hadden in handen en hun een btje mishandelden toen was het een ramp maar nu het andersom is doet geen 1 flikker er wat aan het enige wat ze eraan doen is er over praten en dat bullshit maar heeft dat geholpen nee want het boeit hun niet!!!! Ze hebben saddam tog duss wat doe je nog in die land!!!!
2..... De mensen in Palestinië zitten meer dan 50 JAAR in de oorlog niemand die er wat van zegt!!!! Vind je dat normaal!! De mensen die het recht niet hebben lopen palestijnen kapot te schieten.... Leg me uit mag een palestijn niet in zn eigen lang en gaan en staan, Zie die moslim in de puin zoeken naar zn benen het enige wat ie kan vinden zijn een paar tenen hij vraagt zich af zijn ze van mij of van me vader!!!....... Het ergste is ze eerst was het een btje van palestinië dat tot de joden behoorde maar later was het heel palestinië....., een jongen 12 jaar ooh zo best waar , staat vooraan om te vechten voor een waardig bestaan vader is dood moeder bedelen voor een klein stukje brood, opstaan plaats vergaan, nu wil je weer naar huis toe gaan maar zo werkt het niet!!!! je doet mensen onnodig veel verdriet dat ze dat niet zien, het is toch van den boze, de klootzak is herkozen voor president, wie denk je wel dat je bent. Ik zeg dit vanuit een neutrale positie Ik begrijp de mannen die vragen om munitie, om te strijden, om hun volk te kunnen bevrijden., je moet weten dat hier niet wordt bedreigd maar alleen beloofd. niemand is VEILIG geen buslijn is HEILIG KINDEREN VROUWEN MANNEN OPA'S OMA'S TANTE'S OOM'S GAAN DOOD!!! iK VRAAG ME AF WAAR DIT ALLEMAAL NAAR TOE LIJDT!!! |
Waarom niet gewapend en al afreizen naar gebieden waar de jihad aan de gang is zoals Tsjetsjenië, Afghanistan, Kashmir, Irak of Palestina? Zij aan zij met mijn broeders in de islam strijden tegen de agressors, de Ummah beschermen tegen het kwaad. De indringer retourzenden in zijn lijkzak. Je leven opofferen voor de Schepper, welke moslim wil dat niet?
Je ziet het, keuze genoeg voor de moslim die weet waarom hij is hier op aarde. "En ik heb de djinn en de mensen slechts tot Mijn aanbidding geschapen." Koran (51:56) |
:|
|
Citaat:
|
Ik voel dat Gatara aan komt lopen
|
Tja, amerika heeft ooit beloofd Israel (de Joden) altijd te steunen bij het voortbestaan van hun land. Denk je dat Bush ooit gaat toegeven dat amerika een fout heeft gemaakt? Dit is zo'n belofte die de domme amerikanen juist weer niet zomaar breken...
|
Citaat:
|
Citaat:
*ben weg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ewa wat zouden jullie doen als iemand je als een hond behandelt aan een kettig of overgooit :mad: :mad: :mad:
|
Jullie sporen niet. :D
|
Citaat:
JIJ spoort niet!!!!! |
Citaat:
|
tja.. hoe zou jij je voelen als je in een gebied woont, er komt een bevolkingsgroep die zegt dat dit hen beloofd land is. Vervolgens roepen zij een eigen staat uit, en voor je het weet woon je in een andere staat en wordt je onderdukt.. het Vierde (Zionistiche) Rijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahhaah grappig, want als het aan mij ligt halen jullie ook altijd de WTC erbij en dat is toevalig ook bekende info...... duss dan heb ik 1 woord voor wat jij net allemaal bij alkaar hebt gelult want dat is BULLSHIT!! Ik blijf het ebkende info naar boven halen tot ik erbij dood ga oke?? ga me niet zeggen dat ik met een professioneel hulpverlener moet gaan praten!! want jij bent de gene die het moet doen!! ik zie wat er gebeurt en als jij dat ook zag zal jij ook BEKENDE info naar boven halen oke!!! Hahaha best wel geinig ,, Schatje, dat is bekende informatie. Maar jij moet nodig met een professioneel hulpverlener gaan praten " Moet je horen wie het zegt mister ik weet alles nou dan heb ik je een ding et vertellen nee duss je weet niks !!! :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, de joden kwamen in een gebied dat door hen was aangewezen voor de VN.. maar waar is de staat Palestina nou?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het volk... niet de israëli's maar de joden.. tijdens WOII
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Machiavelli: doe toch niet zo onverschillig... |
Citaat:
|
nee.. dode joden regeren israël ook niet. de levende joden zouden toch moeten kunnen bedenken dat ze het leed wat hen is aangedaan vooral niet een bevolkingsgroep een moeten doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WOII hakt er bij veel mensen nog heel diep in, ook al zijn ze van een na-oorlogse generatie..
|
Citaat:
Sharon is democratisch gekozen, stem van de meerderheid van het volk, dus ik neem aan dat de meerderheid van de Israeliers ook daadwerkelijk achter hem staat. |
Way to go, sweety. (y) :cool:
|
een "meerderheid" heeft in nederland voor balkenende gekozen.. staat ook een meerderheid achter em?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aight.. dan zullen we bij volgende verkiezingen zien of ze ook nog achter sharon staan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nope.. niet uit het ghetto
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |