![]() |
Ideale Schoonmoeder.
Hoe ziet een ideale schoonmoeder er volgens jullie uit?
|
ze is aardiger dan de mijne
en ze loopt neit zonder kloppen de kamer van mijn vriend in :s |
Ze kookt lekker, heeft een topbaan, is uiteraard rechts en ze moet idd niet zomaar de kamer binnen komen lopen als ik bij haar dochter op bezoek ben.
|
mijn ideale schoonouders zijn gewoon zo weinig mogelijk thuis
oh en ze vinden me aardig, en niet te jong voor hun zoon :s |
Hoe oud issie? :cool:
|
nee tis al een tijdje uit. maar hij was 18. en zijn vroige vriendin was dat ook, en ik dus niet
|
Hmm, een relatief normaal leeftijdsverschil. Het is was minder zeldzaam geweest als jouw ouders gingen klagen.
|
die kwamen niet om het half uur binnenlopen als we op mijn kamer waren
|
die heb ik zo ongeveer al:) schat van een mens, gezellig, leuk om mee te praten, geinteresseerd, en laat ons met rust als we daar behoefte aan hebben.
|
Mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen. :(
Vrij naar Herman Finkers. |
Ze is aardig, leuk om mee te praten, gezellig en laat ons met rust als we dat willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kreng, downloaden! |
Ze moet belangstelling tonen.
En heel vaak op vakantie zijn :D En veel kadootjes kopen :o |
Knap, lekker en gewillig
|
Seriously easy going. Zo iemand die het allemaal wel prima vindt. Ik heb geen voorkeur voor haarkleur en kledingkeuze.
|
Citaat:
|
Petra.
|
Iemand die altijd vrolijk is en heel blij is als je binnenkomt. Veel vraagt over je en hoe het op school gaat en dus interesse toont...
Altijd vraagt of ik blijf eten en wanneer we een keer samen gaan winkelen (dat deed ik met mn ex-schoonmoeder weleens:D) Ons met rust laat als we op zijn kamer zitten en niet zeikt over het blijf slapen etc... En iets minder dik is :eek: |
Heel aardig, ze moet niet op de lip van haar zoon zitten, en een beetje interesse tonen, en haar zoon + mij vertrouwen.
Uiterlijk maakt me geen fuck uit, als ze maar niet zo iemand is die mij veroordeelt omdat ik geen Gsus draag ofzo :p |
mijn ideale schoonmoeder is dood :)
|
Mijideale schoonmoeder heeft een leuke dochter/zoon met geld.
|
mijn ideale schoonmoeder is zoals mn eigen moeder :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al een hele lieve schoonmoeder, ik zeg niet dat ze ideaal is want ik heb simpelweg geen ideaalbeeld bij zoiets
|
een schoonmoeder die aardig en geďnteresseerd is, maar niet alles van je wil weten. Ze moet het ook kunnen hebben als we niet zoveel bij haar thuis zijn. Eentje die niet zomaar binnen komt wandelen enzo. En ze mag hem niet betuttelen.
|
Ze moet aardig zijn.
|
*hier stonden net hele groffe teksten*
Laten we dan maar zeggen dat ze gewoon aardig moet zijn en zich niet teveel met mij en haar eigen dochter moet bemoeien :D ;) |
Aardig zijn, interesse tonen, maar ons op onze kamer met rust laat.
Ik ben eigenlijk wel blij met d'r :) En ach ideaal, zoveel hoef je nou ook weer niet met d'r te maken te hebben dus heb ik er ook niet echt een ideaal van |
Die is niet waarneembaar, op geen enkele mogelijkheid.
|
Als ze maar niet zo bemoeizuchtig is. (n)
|
Grappig, open, niet zo iemand die de vriendjes van haar dochter met argusogen bekijkt en voor wie die vriendjes nooit goed genoeg zijn, kan lekker koken, is gastvrij en gezellig:)
|
Ze zal ongetwijfeld Goddelijke trekken hebben, zijnde de moeder van de Liefdevolle Nimf die mijn aanbidding ten deel valt.
|
Citaat:
|
gezellig, makkelijk, oprecht geintereseerd, spontaan, niet te traag van begrip,
|
Ik neem aan dat je niet het uiterlijk bedoelt.
De ideale schoonmoeder is aardig en niet bezitterig. |
Citaat:
vertel :D |
Ik ken de ideale schoonmoeder al. Maar ze is niet míjn schoonmoeder. :(
|
Ideale mensen bestaan helaas niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ideale schoonmoeder?
Die moet op mezelf lijken. |
Ik krijg geen schoonmoeder. Ik wil alleen een schoonvader...
Ik wil een dochter van een homokoppel :p |
Citaat:
Dat zal niet zo veel goeds zijn dan. Ik kan het zelf nooit zo goed vinden met mensen die op mezelf lijken, maar hoe dat nou komt? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |