![]() |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie!
What's your favourite?
De mijne: - Transformers (Ik heb bijna alles op DVD) - X-Men - Reboot - Dinoriders - M.A.S.K. Transformers Armada sucked zwaar, net als X-Men - Evolution. Volwassenentekenfilms zijn ook gaaf; - Simpsons - Futurama - King of the Hill - Happy Tree Friends |
Troetelbeertjes
|
Lolol. De troetelbeertjes. Troetelberen?! STRAAL! :p
Mijn gaafste tekenfilmkarakters zijn trouwens: - Soundwave - Optimus Prime - Gambit/The Cajun - Rogue - Metroplex - Wolverine |
Wat is nou precies het doel van dit topic?
|
Simpsons...
|
Totally spies! :D
beavis & butthead |
Dit soort topics mogen toch nog nicht?
|
Simpsons & Futurama!!!
|
Simpsons, troetelbeertjes en barbapapa :bloos:
|
ik vind beugelbekkie leuk
|
Valt mee dat je niet The Tick zegt (dat is toch je avatar?)
Leukste tekenfilmserie vind ik The Simpsons en Southpark (of is dat geen tekenfilm?) |
Volwassenen tekenfilms zijn leuk, verder: The Simpsons, Braceface,
volwassene tekenfilmpjes: Die psychiater met z'n zoon, was vroeger op de buis. Lekker bobbelig getekend. Die tandarts met zijn vrouw. Hij zelf had faalangst. King of the Hill. Tjsa. jammer dat die nooit meer op tv komen |
King of the Hill is erg gaaf vanwege de overdreven stereotypes enzow.
Bijvoorbeeld de vader van Hank. Echt zo'n veteraan |
transformers
teddy ruxspin :) simpsons futurama king of the hill beugelbekkie :D A.J. kwak |
Citaat:
|
-Simpsons& Futurama
-Eek! (en thunderlizzards) -Katz ofzo, over die psychiater en zijn zoon is ook erg goed. |
Citaat:
|
EEK! Die was ik vergeten. Maar in het NL is ie zwaar sux.
|
De troetelbeertjes hebben Sylvia Millekamp vermoord :o *straal* :o
|
Citaat:
bananaman, rude dog & the dweebs |
Snel antwoorden voordat-ie gesloten wordt.
-Mijn favoriete tekenfilms van vroeger -denk: Kindernet- zijn: Ovide en z'n vrienden Niels Holgerson Foofur De Smurfen Dr. Snuggles De Wasbeertjes Teddy Ruxpin Sinbad de Zeeman Boes Seabert Maple Town -Tekenfilmseries van vroeger die nog steeds de moeite waard zijn: Alfred J. Kwak Dommel Tiny Toons Animaniacs Duck Tales Darkwing Duck -Het meer recente werk, ontdekt als puber, of zelfs pas vorig jaar, en toch stoer: Doug Disney's Brand Spanking New Doug Het Speelplein Disney's Hercules Pepper Ann Lilo & Stitch Kim Possible :cool: (y) |
Citaat:
|
shin shan
|
Fairly Odd Parents en Spongebob op nickleodeon zijn geweldig, verder SouthPark en Simpsons, en natuurlijk Ren & Stimpy, übergrappig
|
Simpsons, Futurama, The Tick, Mad Jack The Pirate, Eek! The Cat, en ik ben naarstig op zoek naar de serie van Sam & Max - Freelance Police, die ik bij voorbaat al briljant vind.
|
Citaat:
*Did I make my point clear?* |
Citaat:
het is Shin Chan! |
|
hahah maple town :cool:
dat keek ik zelfs :D |
The Simpsons laat alle tekenfilms natuurlijk ver achter zich :)
Maar verder ook erg koel waren: Futurama Duckman Dr. Katz |
X-men (oude style) :cool:
|
Duckman
The Mr. Hell Show dr. Katz (hoe droog is die serie) Home movies (ofzo? zelfde maker als Katz) Simpsons Southpark Monkeydust als kind keek ik altijd: dennis & gnasher Potsworth and the midnight patrol Teddy ruxpin Starstreet Little Wizzards Denver the last dinosaur Widget Rudedog and the dweebs en er is nu een nieuwe op de bbc: I am not an animal (met stemmen van Steve Coogan en Simon pegg) Ik ben er nog niet over uit of ik die leuk vind. |
barbapapa's
beugelbekkie spongebob as told by ginger pokemon eek enz.. |
Alfred J. Kwak :cool:
|
[QUOTE]deadlock schreef op 10-05-2004 @ 13:26 :
[B]What's your favourite? De mijne: - X-Men DINORIDERS wow ik dacht bijna dat ik de enige was die dat kende! dat was veruit mijn all-time favourite!!! en de ninja turtles natuurlijk he! |
Citaat:
|
Dino-Riders pwnen gewoon zwaaaar.
Ik wil ook zo'n kristal :p. Ik keek het vroegah op een of ander kinderprogramma bij mijn oma. Niet ondertiteld, britse zender. Ik heb nooit kunnen onthouden hoe die zender heet, maar altijd als ik daar weer kwam; dinoriders. en later (jaar of 10 terug ofzo) bij RTL4. Hmmm. heerlijke tijden. MASK erachteraan. Ninja Turtles was ik geen grote fan van (heroes in a half-shell, turtle power), maar ik vond het wel lachen. |
lucky luke :o
|
Hm ik keek heel wat. Ovide, Snorkels, Smurfen, Maple Town, Freggles (?), Ducktales, Ninja Turtles, Barbapapa's, Pokemon, Teddy Ruxpin, Dommel, Seaberd
En die ene show met zo'n wasbeer met zo'n rare, kromme neus. Oh! Hij had zo'n trui aan met een letter erop. Hoe heette dat ook alweer?? :( En die andere show met die kleine eekhoorntjes (?) die gingen zingen. Een zo'n eekhoorntje had een blauw pakje en een bril en dat was de slimste. De andere speelde een gitaar. Help! |
nu:
Beugelbekkie As told by Ginger vroeger: Alfred J. Kwak Ovide Boes Dommel |
Niets kan tippen aan alfred, dat blijft geniaal.
En johnny bravo. |
beugelbekkie en nog een paar tekenfilms op nickelodeon... :D
|
Citaat:
Die tekenfilm met die wasberen heb ik ook veel gezien, maar al sla je me dood hoe die heette. Iets Engels geloof ik |
die serie heette de raccoons :cool:
en die roze met die kromme neus rookte altijd sigaren en had big-achtige hulpjes http://www.savethegalaxy.com/rac1.jpg http://www.80scartoons.co.uk/raccoons4.jpg <3333 |
en die andere heette de Chipmunks, wat een lame ass serie was dat. maar ik keek het wel altijd :o
http://www.josephjohn.tv/images/chipmunks.jpg |
Beugelbekkie :bloos: :cool: :D
Maar ik was ook een Cartoon Network-addict, tot het er niet meer was :( Southpark is ook grappig :cool: |
haha ik zie zelf nu pas dat Alvin Chipmunk en Bert Raccoon dezelfde trui aan hebben maar dan met een A en B :D
|
Citaat:
http://www.gilsinan.com/raccoons/characters/ |
Ik vond Bassie & Adriaan en Samson En Gert altijd leuk :D maar goed, dat waren kinderprogramma's en geen tekenfilms.
Uit mijn jeugd vond ik leuk van tekenfilms: - Turtles - Simpsons - Duck Tales - Rescue Rangers - Ren & Stimpy - Ovide - Dommel - Boes - De Smurfen :D - De Snorkels - Flinstones - Teddy Ruxpin - Seabert - en nog veeeel meer :p Op latere leeftijd Beavis & Butthead en Southpark :)(y) |
Vroeger keek ik echt ALLES (kent iemand de bluffers ook nog?) en op latere leeftijd keek ik vaak naar dr. Katz en 2 stupid dogs.
Nu is alles int nederlands.. :< echt serieus als alle tekenfilms gewoon zoals vroeger weer op tv waren zou ik nooit meer van de bank afkomen denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |