![]() |
Misselijk na de sex
Ik weet niet of ik dit topic hier goed post, anders moet hij maar verplaatst worden.
Ik heb er de laatste tijd steeds meer last van dat ik misselijk word nadat ik sex heb gehad... ik heb geen idee waar dit vandaan komt, ik had het namelijk nooit :confused: Het is echt een naar gevoel en ik wil er graag vanaf, weet iemand misschien hoe dit komt?? En wat misschien nog belangrijker is, wat ik eraan kan doen?? Alvast bedankt :) |
Misschien dat de spanning van tijdens de seks een beetje te veel is? Misschien dat je het te warm krijgt en dat je daar misselijk van wordt?
|
vreemd ja...
Ik heb het wel eens dat ik duizelig ben oid maar misselijk... Misschien idd even iets te inspannend oid... Ik zou het echt niet weten anders. |
misselijk? als in hoofdpijn of echt duizelig en wankel? ikzelf heb er nooit last van moek zeggen, maar kan misschien zijn omdat je je te erg hebt ingespannen? je hebt jezelf te erg uitgeleefd en doet daarna helemaal niks... mischien moet je hart even tot rust komen?
|
Misschien dat niet slikken helpt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan van vermoeidheid komen,.. als ik heel moe ben en sex heb krijg ik heel zere kop...
groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en wat voor soort misselijkheid is het? |
Ik weet niet of hij je behoorlijk door elkaar schudt? :D
|
Hmm... het zou wel door de inspanning kunnen komen ja, in combinatie met dat je het te warm hebt en/of te weinig ventilatie. Ik heb wel eens gehad dat ik tijdens een conditietest bij gym op school ineens, maar dan ook echt van het ene op het andere moment, enorm misselijk werd toen ik bezig was me aan een balk tien keer op te trekken. Had veel te veel van mezelf gevergd denk ik, ging de rest van de dag ook niet meer weg :rolleyes:
|
Citaat:
|
Goed blijven ademen, via je buik, als je te oppervlakkig gaat ademen word je duizelig..
Als ik niet goed blijf ademen, word ik duizelig en daarna misselijk. Maar ik heb er nooit problemen mee tijdens of na de sex :) |
Ik heb wel es gehoord van een aandoening waardoor je na het klaarkomen verschrikkelijk over je nek gaat.
Door het klaarkomen gaf je lichaam dan een prikkel aan je slokdarm door a-peristaltisch te werken. Was een jaar geleden ofzo op discovery. Maar neem aan dat jij dat gewoon dan in zeer lichte mate hebt ofzo. |
Citaat:
|
Misschien doordat je uitgeput bent? Dat in combinatie met warmte en een orgasme kan voor wat duizelingen en misselijkheid zorgen.
Of heb je het ook als je passief onder hebt gelegen? |
Citaat:
Het maakt niet uit welke standjes, ik heb het altijd (n) En ik hoop niet dat ik die aandoening heb :( |
Citaat:
(het is vrij moeilijk om het te omschrijven) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |