![]() |
druk druk druk?
Ik heb een vriend die nu in 5 havo zit..hij heeft dus binnenkort exames..laatste tijd gaat het nie meer echt goed tussen ons..hij heeft nooit meer tijd voor mij enzo..als ik dr wa van zeg zegt hij dat het komt omdat hij het zo druk heeft met lere..mja ik vind da nie echt een excuus..zijn die exames echt zo druk dat je geen tijd meer hebt voor leuke dinge? :confused:
|
Citaat:
Op dit moment moet je het maar even voor lief nemen, over een maandje heeft hij weer tijd voor je. Examens zijn voor hem waarschijnlijk belangrijk - het gaat om zijn toekomst, namelijk. :) |
tja..I hope so :(
|
Citaat:
Vraag het hem eens, vertel hem wat je dwarszit. Dan kan hij het uitleggen, en kan jij zeggen dat jij het begrijpt, maar dat je toch liever weer eens wat samen doet omdat je hem mist. |
Citaat:
|
Succes ermee!
Praten is meestal wel een goede oplossing hoor. ;) En ik denk dat je je in dit geval niet zo'n zorgen hoeft te maken. |
Hallo zeg het belangrijkste moment uit zijn jonge leventje zit er aan te komen, logisch dat hij even geen tijd meer voor je heeft... :o
|
ach ik heb het nu nog niet zo druk, maar als hij echt zijn best moet en wil doen.... ja dan heb je et druk
|
Citaat:
en na zn examen heeftie allllllllllllllllllllllllllllllllllllle tijd voor je (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en tis ook niet zo maar een tentamenweekje...... Je kan er een hoop mee goedmaken (of verknallen :s ), dus een beetje (gezonde) stress is echt niet erg. En nu een paar dagen leren om daarna voorgoed van die school af te zijn, moet dan maar even......... |
Misschien heeft hij gewoon een ander.
|
ja ik denk wel dat jullie gelijk hebbe...maak me druk om niks (hoop ik tenminste)
|
ik ben ook druk aan het leren, maar hou toch 1 dag per week vrij voor hem...
|
Citaat:
|
Mijn vriend heeft ook weinig tijd voor me nu (we doen beide examen, maar ik leer veel minder, en hij werkt ook nog eens veel voor geld) maar hij houdt ook wel wat tijd voor me over.
Als je hij je echt helemaal niet meer wil zien voor z'n examens snap ik het niet. Praat met hem :) Maar hoort dit niet op L&R? |
hey tommygirl.
ik doe zelf examen dit jaar (havo5) en heb ook een vriend. ik zie hem veel minder nu, dan voorheen, maar hij begrijpt dat de examens belangrijk voor me zijn, en dat ik mn tijd ervoor nodig heb. We hebben nu bijna 2 jaar met elkaar en hij gaat er ook vanuit dat ik na de examens weer alle tijd voor hem heb... misschien moet jij daar ook maar vanuit gaan? liefs, wendy |
aan de ene kant kan ik je verhaal begrijpen, maar aan de andere kant ook niet: het examen is wel de afsluiting van 5 jaar studie, en als je dat jaar nog een keer moet doen, zou wel heel lullig zijn. Bovendien, zoals dwight 88 al zei, je doet er een hoop voor om er eindelijk vanaf te zijn! En je weet waarom hij minder tijd heeft, dus je weet ook dat hij na de examens veel meer bij je kan zijn. Dus meid, het komt allemaal goed (y) , het is gewoon dat hele examen waar iedereen gestrest van wordt :s :mad:
|
Nah... niet echt... is wel relaxed. Geen huiswerk meer. Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je ervoor staat en hoeveel vakken je hebt -en in hoeverre die vakken voorbereidingsvrij zijn.
|
Citaat:
De een heeft het nu eenmaal drukker met zn examen dan de ander.... hangt er gewoon vanaf hoe je ervoor staat en hoesnel of dat je in de stress schiet. Ik hoop dat al deze reacties je een beetje helpen, want ik denk niet dat er iets is om je zorgen over te maken..... en wat ik al zei, misschien moet je eens met hem praten, of met zn 2en iets leuks gaan doen!! |
ThnX voor de reacties! Maar ik weet nu wrom ie hij het zo druk had.. ik heb straks met hem gesproke en toen vertelde die dat hij al 2 weke een andere vriendin had..of naja..daar kwam het op neer..ik heb hem in die weke nog wel gezien enzo..maar toen heeft hij gewoon zn mond gehoude! Grr was echt boos toen ik da hoorde :mad: ..we hadde al 4 maanden iets.. :( en ik maar denke dat hij zo anders deed omdat het zo stresse was met zn exames..nou niet dus.. :(
|
--- squat ik heb niks gezegd :o ---
lullig van 'm.... ook fijn datie even aan jou (uit zichzelf) zei datie een ander had (NOT)... naja dan is hij jou niet waard, even doorbijten en een andere jongen zoeken (y) |
Citaat:
|
@moon..... niet lullig bedoeld, maar misschien even handig als je het laatste berichtje van Tommygirl even leest. :s
|
Citaat:
|
komop hé, hij kan toch wel ff paar uutjes langkomen. Hij heeft nog 2 weken.....ik leer ook geen 8 uur p/d. en dat is ook echt veel...maarja..dat ies natuurlijk bij iedereen verschillend .Ik leer mss 3 a 4 uur p/d...
|
Mooi (ex)vriend heb je :s
|
Citaat:
|
Mijn vriend vind het ook niet leuk dat ik nu even weinig of geen tijd voor hem heb omdat ik mijn examens nu even belangrijker vind maar gelukkig snapt ie het wel.
|
Ik voel me zo schuldig. Maar goed, de echte intellectuele elite hoort nou eenmaal niet te leren :| Mijn vriendin maalt 'r niet om.
|
Citaat:
|
Inderdaad triest dat die het niet gelijk verteld
Succes! Jams :) |
Citaat:
wat een sukkeltje! |
:( beetje jammer dat soort mensen.
|
Citaat:
|
goed excuus (y)