![]() |
ballerina schoene
Wat vinden jullie van die ballerina schoentjuhs? Ze zijn nou helemaal in maar ik hou het voorlopig maar gewoon bij puntschoene ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar die dingen maken je voeten minstens 2 maten groter. Persoonlijk vind ik het niet zo vrouwelijk, meisjes die met maat Titanic rondlopen. |
Please niet weer de 'puntschoenen' discussie..Daar is al een topic voor. :mad:
|
ik had t niet over puntschoenen hoor :rolleyes: :cool:
|
Citaat:
|
ik ben helemaal fan van die ballerina's, nu nog gewone zwarte mooie vinden.. :o
|
Citaat:
--->ballerina's Ze zijn wel leuk, ja. |
Citaat:
puntschoentjes afzeiken is zooo niet gothy :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ballerina schoenen :confused:
klinkt leuk waar kan je die kopen ? |
Ik wilde schoenen kopen afgelopen zaterdag.... echt overal zie je die dingen :s Ik vind ze niet zo mooi ;)
|
k vind ze niet zo mooi...dus nêh..die neem ik niet..
|
Citaat:
|
Offtopic: doet de ''n'' het niet op je toetsenbord?
Ontopic: leno had die vorig jaar al. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze meestal wel mooi
|
Citaat:
ze kostten uhhmm 65 euro dacht ik.. & ze hebben ze nog es in verschillende kleuren! |
die dingen zijn toch om mee te balletten, ze heten niet voor niks BALLERINA schoenen :rolleyes:
|
Balletschoentjes heten toch spitsen?
|
Citaat:
balletschoentjes en ballerina's zijn niet hetzelfde :| |
balletschoentjes draag je tijdens ballet. Ballerina's zijn schoenen met een ronde neus.
Heb een paar paar ballerina's, vind ze veel mooier dan puntschoenen. |
Ballerina's zijn geweldig..
ze lopen ook heer-lijk |
'waar vind je die dingen' :rolleyes: De tering je wordt doodgegooid met die dingen.
Ik vind ze geweldig hoor, alleen zou ik ze niet snel dragen, ben ik helemaal een dwerg. |
ze zijn wel leuk
|
Citaat:
Ik weet niet echt wat ik ervan vind..ik denk ik dat ik ze ga kopen, vind ze n beetje saai eigenlijk. Of het doet me denken aan de heljaren dat ik op ballet heb gezeten :| |
Ik heb rose van de H&M, lekker cheap, weet nu al dat ik ze eigenlijk toch haast nooit aan zal hebben :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg je die ook bij de H&M in eindhoven (niet gezien namelijk)
volgensmij loopt roermond een beetje achter op dat gebied, je vind in ieder geval geen mooie zwarte!! :( .. effe, die mooi genoeg zijn voor een gala, |
Zou je ook bij een kleinere h&m die geen schoenen verkopen, die toch nog kunnen bestellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vreselijk. echt vreselijk. ik vind ze net zo lelijk als puntschoenen. net heksen al die wijven bij mekaar. nee, geef mij maar fijne platte schoenen. kangaroo, all stars. dat zit fijn
|
je hebt spitzen en je hebt gewone balletschoentjes.. (allebei stom)
|
Doe mij m'n roze kangarootjes maar :)
http://www.20six.nl/pub/overthestars...eVriendjes.jpg Eindelijk eens hippe schoentjes ZONDER puntneuzen of enge hakjes, kan ik ook nog eens 'modieus' rondlopen in plaats van op m'n eeuwige lompe Doc. Martens en Vans :P |
Vind ze niet super... :s
|
bah
|
Sommige ballerinas zijn wel schattig, maar alleen als je kleine voeten hebt. Met mijn schoenmaat 43 is niks meer schattig.
|
Met mijn maatje 39 vallen ze nog mee :)
|
ik vind ze lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
(By the way...ballerina's zijn geweldig (y). Heb inmiddels twee paar :cool: ) |
Ik had ze een jaar geleden gezien in een tijdschrift en toen wilde ik ze wel hebben. De echte van een echte balletwinkel dus. Maar toen kon ik ze nergens vinden. En nu heb je ze overal en loopt iedereen er mee. Ik kan ook nooit eens origineel zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |