![]() |
Zijn mensen van lifestyle mooier?
En dan even de uitzonderingen daar buiten gelaten?
Mensen die met mode bezig zijn, zien er bijna altijd beter uit, en een goed gekleed persoon is vaak mooier. En daarbij weten wij meer over het onderhouden van je gezicht, en bijbehorende truukjes. En bij de onzin is iedereen grappig en *luv joe* *ik ga slapen* en niet bezig met nagelvijlen. En bij digitale fora zitten alleen maar nerds, dat is duidelijk. Dus, heb ik gelijk? |
overduidelijk :rolleyes: (y)
|
Nee we maken gewoon de vaagste foto's (y)
|
:rolleyes:
|
Ik moet wel zeggen dan over het algemeen de mensen bij ons op school die Havo doen knapper zijn dan de meesten die Vwo doen... :o
maar dit is natuurlijk wel erg stereotyperend (en de mensen die havo doen zijn over het algemeen meer met mode bezig, tenminste dat valt mij op) |
ik zit bijna alleen op lifestyle en forum, en ik zie dr niet uit!! :o
|
Lees voor de grap eens het fototopic op psychologie, dan staan er echt reply's als: "wat veel mooie mensjes hier".
Hoe snel ben je dan tevreden? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dusch... |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens: niet iederene die zich wel 'ns op lifestyle bevindt houdt zich met mode bezig hoor riddertjuh.
|
hmmm
|
Volgens mij ben jij lelijk.
|
nee, ze denken juist alleen dat ze mooier zijn
|
Citaat:
|
:D Geweldig topic (y) ..Ben benieuwd naar alle boze reacties die zullen volgen :p !
|
ik heersch jullie er finaal uit, dus je stelling gaat niet op riddertje :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mensen op lifestyle zijn meer bezig met hun style, doen er meer moeite voor (doorgaans) en zien er dus meestal beter uit!
zo zit dat |
Citaat:
|
Citaat:
|
we hebben gewoon het gevoel dat we mooier horen te zijn, sommige dan. Omdat iedereen op lifestyle zogenaamd modieus is
|
tis gewoon een zooi narcisten, arrogantjes en complimentjesvissers bij elkaar. Daarom houden wij van lifestyle!
|
Citaat:
die opmerking heb je van reverend gepikt (of hij van jou) hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Otis en ik hadden al geconstateerd dat Lepra een aantrekkelijke jongeman was, dus nietmode mensen zijn ook knappppp (y) (y) |
blub?
|
kvind van niet..
|
Citaat:
en Lepra doet ook mee aan de mode |
Citaat:
En mijn Vixen is geen modekutje en die is de schoonheid zelve (y) al heeft ze wel een poodle handtasje gekocht vandaag(bij de Intertoys) :cool: |
Citaat:
|
Ik hou me met mode bezig maar vind me nog altijd Di Caprio niet, mijn gezicht wilt niet mee, de kledij maakt de man niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mode??? wat is dat???
ik doe er iig nie aan mee. ik draag gewoon wat ik lekker vind zitte. kan mij t schele wat een ander zegt. |
Citaat:
|
tuurlijk,
maar dat is van zelf sprekend :rolleyes: |
Citaat:
want er wordt juist gezegd dat ik wel een knap koppie heb en er goed uitzie dus. maar zelf ben ik t toch wel redelijk met je eens. |
bewijs!
foto:) |
Ik denk wel dat mensen van lifestyle bewust danwel onbewust meer bezig met de manier hoe ze eruit (willen) zien, anders waren ze hier al helemaal niet, maar om nu te zeggen dat lifestylers (per definitie) knapper zijn dan de mensen erbuiten ben ik het niet helemaal mee eens..
|
Tuurlijk zijn lifestyle mensen knapper (y)
|
veel narcistische mensen hier, dat staat in ieder geval vast, of ze knapper zijn is een andere zaak.
|
ja, want ik ben de mooiste :o :evil:
zelfspot de gekste |
conclusie:
de modekutjes vinden zichzelf mooier en de alto's vinden zichzelf lelijker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |