![]() |
hoeveel kleedgeld krijg jij?
hoeveel kleedgeld krijg jij?
ik zelf ben van mening dat ik te weinig krijg... ik kirjg 100 euro en 2 paarschoenen per jaar en een jas.. ik zelf vind dit veel te weing kan er amper 2 polos van kopen dus dan moet ik maar naar andere winkels hebben jullie dat ook dat jullie er op achter uit zijn gegaan sinds je kleedgeld hebt? en hoeveel krijg je nu? groeten |
Niets.
En je zou natuurlijk een bijbaantje kunnen nemen. |
45 euro per maand :(
maar ik ben opzoek naar bijbaantje.. |
Citaat:
ik kom makkelijk rond van 100 euro, inclusief uitgaansuitgaven enzo, en anders heb ik ook nog een klein bijbaantje, waar ik nog wat muziek van kan kopen............ schoenen en een jas moet ik er ook zelf van kopen, dus als je dat allemaal te weinig vindt............... :rolleyes: :rolleyes: |
hmm ik heb al een bijbaantje dat geld verdwijnt echter aan uitgaan.... en mijn zakgeld verdwijnt ook aan uitgaan en 100 euri daar alles van doen kon ik dat maar:)
|
100/maand
en ja das idd véééél te weinig :( |
Ik kreeg 50 euro per maand, zak- en kleedgeld samen. Daar moest ik alles van betalen en dat was an sich prima te doen. Ergo, jij bent gewoon een verwende fuckass.
Overigens lapt nu de regering me 145 euro per maand en vangen m'n ouders geen kinderbijslag meer, da's ook wel dope. :cool: |
iets meer dan 80 euro per maand, is goed van rond te komen.
|
85 euro kleedgeld per maand en ik mag mijn stufi van 75 euro houden terwijl ik thuiswoon en mijn ouders studie betalen. Ben ik behooorlijk tevreden mee :)
|
hmm nja ik heb er niet veel aan.. had dit anders aan mijn pa en ma willen laten lezen.. mja zijn er niet echt veel die meer krijgen:(
|
En terecht.
|
Ik krijg geen kleedgeld; als ik iets wil hebben, krijg ik wel geld van m'n ouders of anders is m'n stufi de dupe :o
|
150, en ik verdien nog ongeveer 200/250 per maand zelf.
|
ehm
60 euro ofzo. |
100 euro per maand kleedgeld.
56 euro stufi salaris, maar dat wisseld per maand. 'T gaat allemaal op. Voornamelijk aan uitgaan, sigaretten, benzine. Kleding koop ik wisselend, ene maand heel veel andere maanden bijna niets. Lang leven de H*M, soms zitten er hele dure dingen bij, broeken geef ik veel geld aan uit. Lingerie hetzelfde. Schoenen en jassen krijg ik als ik die echt nodig heb, maar een 5e stel schoenen zal ik toch echt zelf moeten betalen. Wat ik al zei, tgaat allemaal op. Straks als ik meer geld verdien, deze zomer dus, ga ik minimaal 75 % opzij zetten anders gaat het allemaal op aan onzin. |
Geen kleedgeld. Ik krijg het geld altijd terug dat ik aan kleding uitgeef. Ik geef echter niet (erg) veel uit aan kleding,
zou neer komen op ...25/50 euro per maand. |
niets.
ik krijg vaak gewoon geld terug of krijg het zo voordat ik weg ga. |
hai!!
k krijg € 20,- per week |
Citaat:
En toch krijg ik het nog altijd voor elkaar te weinig geld te hebben voor bepaalde dingen.. :S |
ik kan niet geloven dat iemand 100 euro per maand kleedgeld te weinig vind en denk dat je al helemaal moet boffen om meer dan 100 euro per maand te krijgen
|
120 euro per maand
voor eten op school, telefoon, kleding, concerten, al die prut van die 120 euro geef ik denk ik 30-50 uit aan kleding heel veel gaat uit aan telefoon en cd's |
130 kleedgeld en 70 stufi.
ik heb geen bijbaantje. |
55 per maand
daar hoef ik geen jassen en schoenen van te kopen (tenzij ik iedere jaar een nieuwe zomer en winterjas wil en 5 paar schoenen per jaar..) |
110 euro en krijg ook nog zakgeld.
verder verdien ik nog ±300 euro per maand. ik moet wel echt alles kopen van dat geld. ook douche spullen, verzorgingsdingen, schoenen, jassen, treinkaartjes, ondergoed etc. en ik reis erg veel + mijn hobbies zijn behoorlijk duur dus ik heb nog altijd te weinig. |
Citaat:
Citaat:
no offence verder ofzo hoor, maar om te vergelijken vroeg ik me af of jullie enigs kinds zijn thuis, of dat jullie ouders meer kinderen hebben waaraan ze zakgeld/kleedgeld moeten geven. |
Jezus wat krijgen sommigen hier veel :|.
Ik krijg 50 € kleedgeld per maand en €7,50 zakgeld per week. M'n zakgeld gaat op aan lunches en als ik daar zuinig mee doe aan de zonnebank. M'n kleedgeld ga ik de ene maand overheen, de andere maand koop ik bijna niks. En ik heb nog een klein bijbaantje waarmee ik ook maar €70 per maand verdien en nog kom ik prima rond. |
ik krijg in totaal 140 euro per maand dat is dus zakgeld een kleedgeld.Is zeker goed mee te leven
maarja als je polo's koopt is het snel op ja :) |
ik krijg geen kleedgeld
maar ik woon dan ook op kamers...hou per maand ongeveer 100 over waar ik kleding van kan kopen (als het niet gejat wordt zoals vandaag :( ) |
Citaat:
Ik vind 150 euro in de maand heel redelijk, anders zou ik nog meer moeten werken, en mijn ouders vinden andere dingen belangrijker. (muziek maken bijvoorbeeld) |
Ik krijg 65E kleedgeld per maand en 12,50E aan zakgeld per week. Maak bij elkaar dus 115E.
|
80 euro per maand kleed+zakgeld
en vaak krijg ik tussendoor wel geld, als ik ergens naartoe ga ofzo. oja, en ik krijg loon, rond de €80 per maand. |
Citaat:
Mijn broer krijgt zelfs nog meer dan m'n 2lingzus en ik, niet geheel onredelijk aangezien hij studeert, alleen jammer om te zien dat ie er andere dingen van doet/koopt als kleding. (n) Daarnaast denk ik dat mijn vader veel goedkoper uit is met deze 150 euro per maand, anders als ik met hem ga winkelen gaat dat bedrag er ook makkelijk uit, nu ik het zelf moet doen is het voor hem opzich goedkoper.. Ik verdien ook zelf nog he dus eigenlijk is het ook wel genoeg in verhouding |
100 per mnd maar deze maand pas ingegaan dus weet nog niet of t teveel of te weinig is... heb vast nog wel wat over hoor, en ik krijg wel een jas
maar m zakgeld zit daar ook in verwerkt, maar verder hoef ik niet heel veel zelf te betalen.. |
Citaat:
Ik heb tegen m'n ouders gezegd dat als ik ga werken ik m'n studie betaal, maar ik hoef niet te werken van hun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mag 170 stufi p/m houden zelf , verder geen geld ofzo, ja krijg t geld wat k aan eten uitgeef allemaal terug , en verder verdien ik nog n kleine 450E gemiddeld per maand bij met mn baantje...
|
niks,maar eens in de twee maanden (ongeveer) ga ik met mijn mama naar de stad waar ik met minimaal een outfit van terugkom (door haar betaald dan natuurlijk :)).wat ik verder nodig heb koop ik van mijn eigen geld of ik vraag erom,wil ook nog weleens werke :)
|
Citaat:
|
150 Euro per maand. Ben ik wel tevrede mee.
En ik ben net gestopt met werken. |
Citaat:
|
Ik krijg €75,- in de maand en daar heb ik wel genoeg aan. Je hoedt toch ook niet elke maand weer en een broek en shirtjes erbij...
En als je van €100,- net 2 shirts kunt kopen, koop je toch echt de verkeerde shirts... €50,- per stuk... Die van mij zijn €25,- en dat vind ik al veel! :o |
Ik krijg niks van mijn ouders, ik krijg wel ca. 71 € stufie en ik verdien zo'n 250 € per maand.
Vroeger kreeg ik 70€ maandgeld (dus voor alles + kleren). Daar werkte ik natuurlijk ook bij. |
ik krijg 40 euro per maand. maar mijn moeder betaalt mijn schoenen, en mijn jassen, mijn ondergoed, sokken enz. en eigenlijk als ik winkelen ga (eens in de 2 maand ofzo) dan ga ik met haar en dan koopt zij mij vaak nog een broek of een shirtje ofzo...dus ik vind het wel best zo...ik draag toch geen dure merkkleding ofzo...
maar ik vind wel dat mensen die 100 euro krijgen per maand niet moeten zeuren...daar kan je elke maand een outfit van kopen tenzij je het duurste wat het duurste wilt...nee k vind het nogal verwend als je gaat lopen zeiken dat 100 euro niet genoeg is! |
stelletje miepers :mad:
werk voor je geld!!!! 100euro is redelijk veel hoor ik krijg 50euro rest kan ik zelf verdienen en dat doe ik dan ook dus kom maar van je luie krent af |
helemaal niks :p
krijg wel eens geld als ik zo weg ga hoor, niet een vast bedrag, maar als ik iets nodig heb is dat geen probleem. verder verdien ik 200/250 euro per maand |
Geen kleedgeld meer sinds ik uit huis ben. Maar m'n ouders betalen (voorlopig) m'n huur a € 230, en van m'n stufi a € 210 koop ik kleding.
Idem voor m'n broer. |
M'n ouders doen niet meer aan kleedgeld, ben 't huis al uit ;)
Maar.... nooit van baantjes gehoord? |
Ik krijg 220 euro stufi id maand en ongeveer 120 euro van mn bijbaantje.
Daarvan moet ik alles betalen, ook mn collegegeld en ziekenfonds. K hou denk ik per maand 100 euro over en dat vind ik ook wel genoeg over t algemeen. (behalve als ik ook nog lenzen ofzo moet kopen...) |
Ik krijg 50 Euro per maand. Meer dan genoeg, meestal heb ik over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |