![]() |
Genesis
Ik zelf ben groot fan van Genesis en met name de periode met Peter Gabriel vind ik de absolute top in het genre symfonische rock/pop. zijn er hier nog mensen die Genesis kennen? zoja, wat zijn jullie meningen?...binn gespannt :P
|
Geniale band (idem voor Gabriel), ken er alleen -nog- niet veel van, op de klassiekers na.
|
ja, is een goede metalkroeg.
|
Ik zie geen middenweg, dus ik stem maar jah.. Ik vind et op zich wel een leuke band, maar alleen om af en toe een nummer van te horen..
|
Citaat:
Gaat u volgende week ook naar de tribute-band musical box? |
Ik ken er niet al te veel van, en ben er niet al te dol op. Ken alleen de klassiekers, en ik het associeer het te veel met Phil Collins.
|
hij sprak licht en het werd licht
ontopic: dat nummer I can't dance ofzo vond ik vroeger wel vet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n greatest hits CD van ze, daar staan wel vette nummers op. En de clip van Land Of Confusion is vet :D
|
Genesis is puik (y)
|
Citaat:
|
wel van Phil Collins, dus heb ook wel wat genesis-liedjes enzo, maar vind zijn solo-liedjes beter (dan die van peter gabriel)
|
Ik vind Phil Collins solo toch véél beter!
|
Geen fan, maar vind het wel leuke muziek :-)
Follow You, Follow Me. Heerlijk nummer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe genesis is wel cool
hoe heette die clip met die karikaturen ook al weer? die was echt droog |
ik vind het wel vet maar dat ik er fan van ben dat niet
De nieuwere cd's van genesis zoals calling all stations met Ray Wilson op de zang vind ik ook wel ok |
De enige plaat die ik van Genesis luister is The Lamb lies down on Broadway en voor de rest eigenlijk weinig.
|
Ik ken een paar nummers, de allerbekendste zeg maar. Die zijn wel leuk om naar te luisteren, maar fan, nee..
|
ik kan het niet echt waarderen, hoewel I can't dance wel grappig is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kill. :mad:
|
Citaat:
|
Waarom up je een topic van een jaar? :mad: