![]() |
wiskunde B1
hey,
weet iemand wat precies het wiskunde B1 examenprogramma is. moet je alles leren of valt er nog iets uit? Die leraar van ons zegt daar niets over hij geeft enkel aan 3 klassen les en hij vind ons groot genoeg om het zelf uit te zoeken. |
oke, ik heb de balle verstand van wiskunde, maar heb hier wel de lijst van wat is uitgesloten van het CE.
bij wisk. b1 is dit: subdomein E4, periodieke functies, eintermen 64-73. waar het wel over gaat is: A: vaardigheden B: veranderingen C: tellen en kansen E: toegepaste analyse 1 F: kansrekening en statistiek hopelijk heb je hier iets aan :) liefs, wen |
ok hier kom ik niet veel verder mee.
maar jah ik zie wel nog hartstikke badankt |
ik geloof dat je bijna alles moet weten, alleen iets met kansen hoeft niet, wat je met je GR moet doen.
ik zal ff voor je kijken wat dat was. je hoord het wel |
binominale verdeling bedoel je denk ik?
|
nee simuleren hoef je niet te kennen en dat van sinus functies ook niet... maar als je in je examen bundel kijkt staan er sterretjes bij wat je niet hoeft te kennen
|
op verschillende examensites staat precies wat je wel en niet moet leren :)
|
we hebben geen examenbundel :(
|
die kan je bestellen bij bol.com ! had ik dat maar eerder gedaan, bij me vorige tentamens zijn dus allemaal sommen uit de examen bundel gehaald :eek:
|
bij ons dus niet
maar die van ons verzind ze daadwerkelijk zelf. en echt waar dan kom je de raarste dingen tegen. maja ik maak me niet druk om wiskunde omdat dat algemeen een eitje behoord te zijn. |
Goniometrie hoeft ook niet! En een formule opstellen van een parabool/lijn aan de hand van een plaatje. En simuleren uiteraard niet nee :rolleyes:
|
ik heb het dus nog ff nagekeken.
en ruimtelijke opjecten hoeft niet en periodieke functies. dus das wel relaxed |
Meetkunde en oppervlakte en inhoud hoef je niet te kennen voor het examen dit jaar. (y) :)
|
Wiskunde b1
Tsja, ik zie niet erg op tegen dit examen. Heb nu al geloof ik alle eerdere examens gemaakt uit mn examenbundel en zou voor alle geslaagd zijn...
Kansberekeningen vind ik echt simpel. Differentieren en die shit vind ik wel een stuk moeilijker worden en minder grappig... Hoe staan jullie ervoor en gaan jullie wiskunde halen? |
ik sta een 6.3 op wiskunde....
hoop dat ik het wel ga halen!!! :) maar ik weet het eigenlijk niet zeker... :s |
k Sta nu eenm 6,0
en zie me examen somber in :( Veel oefenen dan maar |
Ik sta een 7,2, op zich moet het dus wel gaan lukken. Maar heb al wat examens geoefend en die gingen niet zo best :|. Dus ik zie wel, iidergeval nog wel even hard leren/oefenen.
|
Ik sta een 6,6 en ga niet veel meer oefenen of leren.
Geen zin in en heeft toch niet veel zin. Slaag toch wel. |
Ik vind wiskunde egt een ramp, ik had er eigenlijk ook een vraag over: die formulekaart, moet je die nou zelf meenemen of krijg je die op het examen?? ik hoor namelijk allerlei verhalen op school
|
Je hoort die formulekaart gewoon op school zelf te krijgen. Dat is tenminste zo bij ons, maar volgens mij is dat overal zo
|
ik sta 6.4
meer door luiheid enzo maar ja komt wel goed hoop ik. overmorgen the big day... hoop dat ie niet zo ingewikkeld is als wiskunde a1,2 aangezien ze daar bij ons op school enorme problemen mee hadden enzo ook gezien de tijd. |
Citaat:
dan zie je vanzelf wel of je hem nu krijgt of niet. maar dan heb je hem in ieder geval |
Citaat:
meetkunde hoort wel bij examenstof... alleen periodieke functies niet....! en de kans is groot dat we dit jaar meer meetkunde vragen krijgen omdat laatste jaren niet zoveel vragen waren over meetkunde..............en dat hoop ik want dan kan ik goed scoren...:) |
Citaat:
Uh wat zijn periodieke functies...? Exponentieel verband ofzo? |
Citaat:
|
Ik sta nu een 5,9 of 5,8. Dus moet wel goed punt halen, weet niet of t gaat lukken, ben nog druk aan t leren voor morgen. Hoop dat het gaat lukken.
Succes iedereen! |
Citaat:
|
Citaat:
bijhouden altijd :p |
De Laatste!!!!!! :D
Dan ben ik daar weer vanaf. |
WIj krijgen hem van school, net als we de binas en de biodata gekregen hebben bij de examens..
Enneh veel suc6 natuurlijk, ik zie er nogal tegenop :( |
iedereen veel succes met wiskunde!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alsjeblieft!! ;)
|
Nou mensen, hoe ging het??
ik vond het begin echt erg makkelijk, maar dat laatste stuk over Bush enzo was wel pittig. snapte daar eigenlijk geen reet van!! :| Voor de rest was t wel aardig te doen toch?! |
Het was simpel;) Alleen differentieren niet, maja da blijft zo:)
|
Dat laatste met Bush snapte ik inderdaad ook ff niet meer... en 1 zo'n vraag van differntieren ook niet... Maar voor de rest heb ik alles wel goed denk ik, op misschien een paar schoonheidsfoutjes na...
|
haha, dat differentiëren vond ik niet echt moeilijk.
nog dingen om over te klagen?? ;) :p |
Heb tussen 6,5 en 8,0 :D
Ben dus geslaagd :cool: |
Citaat:
|
ik vond hem wel goed te doen!! gelukkig... nu hopen dat ik die anderen ook ietsje boven de voldoende heb... dan zijn we geslaagd!!
|
vond hem goed te doen bahalve opgave over Raken.
en die van bush vond ik ook wel pittig. |
ik von m te doen, d8 ik te minste .. tot ik thuis kwam:
d8, geslaagd!!! :D En: 45 punten, ik stond een 5.2 dus heb een norm van 0.8 nodig denke jullie dat t genoeg is? |
vast wel de norm ligt vaak hoger bij wiskunde.
laatste 8 examens was de norm gemiddeld 1.7 met uitschiets naar de 1 en zelfs 2.5 Normeringen van de afgelopen jaren Gemiddeld kwam de norm de afgelopen 8 examens op 1.7 uit. De hoogste normering voor dit vak was 2.5 en de laagste normering was 1.0. Dit betekent echter niet dat de norm dit jaar ook op, of in de buurt van 1.7 of tussen de 1.0 en 2.5 komt te liggen. |
Citaat:
Dus laat maar komen :D |
Citaat:
maar die differntiëren vond ik juist makkelijkste....ik heb het helemaal goed :D :D |
Citaat:
dankje.. ik heb het goed gebruikt ;) |
Citaat:
ja ik ook ik vond die eerste 2 of 3 makkie......en heb het bijna helemaal goed...(1te helemaal) maar die kansberekeningen vond ik moeilijk............:( |
ik vond kansberekening ook moeilijk...
en omdat ik eigenlijk vwo doe.. begon ik me bij die laatste vraag helemaal af te vragen of ik met wortel-n enzo moest lopen kutten :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |