![]() |
Favo Efteling attractie!!
Tja de vraag lijkt me duidelijk... :rolleyes:
Ga er morgen heen!!! :D |
pyhton, droomvlucht, de bobslee en villa volta
|
Citaat:
Ik heb pyton gestemd, maar de andere dingen zijn natuurlijk ook leuk :) |
14 keer achter elkaar python is uber cool
|
Carnival Festival en Monsieur Cannibal. :cool:
Vooral de muziekjes zijn geweldig. (y) |
muziekjes zijn inderdad geweldig
vogelrok is ook leuk ik ben trouwens nog nooit in de houten achtbaan geweest, lijkt me geen hol aan |
Citaat:
|
Droomvlucht en Fata Morgana.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan hem trouwens ook van een behoorlijk afstandje zien hoor. Gek dat je hem nog nooit gezien hebt. |
Citaat:
|
tsja, ik ben er al zo enorm vaak geweest, en toch daar nog nooit in.. vaagheid
|
Vogel rock en villa volta zijn toch wel beter dan de python
@jet: als je dat pad vanaf de ingang tot voorbij de fata morgana volgt kom je vanzelf bij de ingang van de houten achtbaan, maar ik vind alleen de 1e afdaling leuk , daarna valt t tegen (de bobslee valt in zn geheel tegen) |
Droomvlucht, het sprookjesbos en het lavengedoe
Ik zit nog middenin mijn jeugd |
Citaat:
|
D'r is er maar één die er toe doet in de Efteling:
VILLA VOLTA de rest? ach...leuk....maar villa volta is GE!NI!AAL! |
leve vogelrok!:cool:
|
sprookjesbos, mn repelsteeltje
|
Droomvlucht is schitterend. :o
En Villa Volta is geen zak aan. |
Phyton! :) Maar het schommelschip, de Fata Morgana en de Vogelrok zijn ook leuk. En het Carnavalsfestival ook natuurlijk! :D:cool: Met dat geinige muziekje...
Ook dat ene doolhof is wel geinig, maar eigenlijk meer voor kleinere kinderen :o:D Villavolta is wel mooie muziek maar eigenlijk een beetje flauw. :| Ik vind veel dingen in de Efteling dus leuk, het heeft niet echt een uitpijlende topattractie. Misschien is het weer eens leuk voor iets nieuws / spectaculairs in de Efteling? |
Sinds een bepaalde topic op seksualiteit moet ik bij de efteling steeds maar denken aan de uitspraak:
"Op de efteling staan veel camera's... :p " En het carnaval dinges is met die foute tune best wel cult, al hebben mijn hersenen bij mijn eerste bezoek (en tevens laatste) permanente schade ontvangen, vrees ik. En die fata morgana was wel het leukst vond ik, maar ik zou er niet nog een keer ingaan (al denk ik dat ik sowieso niet meer naar de efteling zou gaan tenzij het met mijn nakomelingen zou moeten zijn). |
droomvlucht en het sprookjesbos :bloos:
|
Heeft iemand dat ook dat wanneer je bij die geitjes staat in het sprookjes bos, je al je gouden dukaten ervoor over zou hebben om een geladen shotgun bij je te hebben?
|
ehm hallo?
Waar staat het Carnavalfestival? :cool: Dat is namelijk mijn lievelingsattractie :o |
Citaat:
|
Ik vind eigenlijk alles wel leuk, maar vooral Droomvlucht, Monsieur Cannibal en Vogelrok.
|
droomvlucht is hartstikke leuk, dat moet je echt doen als je de hele dag hebt gelopen en dan lekker ff bijkomen ;) (niet schrikken van de trol)
kheb gestemd op python, dat is nog een BEETJE spectaculair :p |
ben echt al suuuuperlang niet meer geweest maar droomvlucht is gewoon super.
wel jammer van de lange wachtrij altijd. ga misschien binnenkort weer heen. joepie! |
Drromvlucht, alleen al voor het lange wachten. :D
|
Hoorde ik nou dat die Jim van Id*ls nou een showtje daar doet ofzoiets? :nono:
Ik kan me trouwens weinig voorstellen bij die droomvlucht. Toen ik ging was dat ding nog in aanbouw. |
Python en Pirana (wild waterbaan) staan absoluut op 1 maar ook de Fata Morgana doet het altijd wer goed.
|
De draaimolen
|
De droomvlucht! Python stelt ook niets voor.. Oh ja eigenlijk ok villa volta, dat is echt eng, naja toch maar droomvlucht.
|
droomvlucht, absoluut
|
Droomvlucht absoluut :)
|
Carnaval festival, sprookjes bos, droomvlucht (al ben ik er maar 1x ingeweest), fata morgana.
Aaah... jeugdsentiment. Het schijnt dat ik vroeger om elke muziekmakende paddestoel heen danste en dat dat m'n ouders erg veel tijd kostte. Vonden ze niet zo leuk, maar ik wel :D Oh en dat 'wildwater' gevalletje. De pyranha ofzo (y) Als het maar rustig is, want ik kan niet tegen achtbanen enzo. Dan kots ik de boel onder (n) |
Ik heb eigenlijk medelijden met die mensen die heel de dag bij het Carnaval Festival staan :o
Vogelrok is wel leuk, jammer dat je nix ziet ( anderen vinden dat de charme miss. maar ik vin ut jammer) bob is saai, steeds als je een b'tje gang hep, wordt je weer afgeremd. Python, Pegasus, Schip en Pirañha zijn het leukst... |
Python.
|
efteling meeting :cool: :p
tis trouwens wel tof, ik ga meestal naar de efteling op dagen dat iedereen nog school heeft. Nergens wachtrijen (y) |
Geen idee, ik ben er ooit 1 keer geweest toen ik heel klein was :bloos: Toen zal het Sprookjesbos wel favoriet zijn geweest :D
|
Mijn favoriete zijn:
Fata Morgana Droomvlucht Villa Volta Carnaval Festival en ik vind het sprookjesbos ook altijd mooi :) ga er in de zomervakantie weer es naartoe na 5 jaar niet geweest te zijn! |
Ik vind de bobslee De best! ben er dinsdag heen geweest... alleen moest een uur wachten, in de regen! :mad:
|
de bobslee en de pirana, vorig jaar 5 keer achter elkaar in gegaan :)
|
Vogel Rock :) (y)
|
Die houten achtbaan heet Pegasus :rolleyes:
Maarja ik ga voor Droomvlucht uiteraard |
Fatima Deportana.
|
Citaat:
|
Ben er vandaag dus geweest:) Was echt super!! Helemaaal niet druk, hoefde dus nergens te wachten :cool: Moet zeggen dat ik wel moe ben van het de hele dag heen en weer lopen:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |