![]() |
Raarste plek waar je seks hebt gehad
Kom maar op met je wilde verhalen:P
Mijn raarste plek heb ik eigenlijk net gehad, in de bosjes langs een meertje... Of op een plek met allemaal slapende mensen:D. |
Op een bankje in het vondelpark gepijpt worden. Dat was wel het ergste denk ik.
Het commentaar van een paar oudjes was echt té grappig :o. |
Ik denk dat sommige mensen op dit forum me nooit meer zouden willen aankijken als ik dat zei, dus ik hou het lekker voor me. :p
|
beetje onorgineel thema..
|
Citaat:
|
Op een bankje in het park een meisje gevingerd :bloos:
|
bos/langs het water.
|
op een bankje in het park komt er iemand aan met een hond!!
in de trein op de wc daar! in een pas hokje. in een zwembad. |
Ooit op mijn dak gedaan. Complete gallerijen van omringende flatgebouwen konden live meegenieten. Omringende flats geven btw. een perfecte acoustique. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achter een kerk.
|
tja... duinen? bos? moeten nog zoveel uitproberen... :evil: wil weleens in een kerk ofsow...
|
Op het hofje, tegen een schuurmuurtje :bloos:
|
pff wat benk toch weer saai :o
in de keuken en op de vloer dan maar? moet ook maar s wat buiten gaan doen dan als ik dat zo lees :o :p |
Ergens buiten bij een tuincentrum langs een paadje tegen een boom.. En hem gepijpt achter de toonbank op zijn werk. En in het pashokje daar sex gehad. En laatst lekker in het zonnetje op het balkon.
|
de schuur
|
Echt seks heb ik niet op rare plekken gedaan. Maar er is wel wat gefrunnikt op een station.
|
in bed
|
- in het bos aan de waterkant van een meertje..
- in een tentje op een festival (mja opzich niet zo vreemd, maar toch) |
uhmmmm in stoomkabine in zwembad gepijpt :cool:
en in kleedhokje gedaan.... :cool: in het park... :cool: |
-Langs een meertje in bosjes (klote brandnetels:P)
-Buitenbad zwembad -naast een aantal slapende mensen -kleedhokjes zwembad meer meer meer :evil: |
langs de a1
|
onder een bruggetje volgespoten ( met garffiti) op een ranzig bankje :)
Maar wel eruug geil |
Citaat:
Mijn plekken: in de taxi (nee.. rijdt u... eh... nog maar even door meneer...), Vondelpark, wc's op openbare gelegenheden en kleedhokje. |
Citaat:
|
omkleedhokje bij een zwembad (later zagen we dat er net boven ons hokje een camera hing :o)
|
Op een heuvel 's nachts. Overdag in een parkje.
Lang leve de zomer :). |
op het pleintje zo praktisch voor mn huis :bloos:
in een bos in een zwembad in een omkleedhokje van datzelfde zwembad :bloos: :evil: |
In de auto, die geparkeerd stond langs een voetpad waar best vaak mensen langsliepen
Was ik ff blij dat donker was en rampen redelijk beslagen (maar toch "betrapt") |
in bed
|
Citaat:
Maar mijn vreemdste plek, ehm, nou, ik heb al zo vaak vreemde plekken genoemd hier op 't forum, gebruik de zoekfunctie maar :P. Recente echt vreemde plekken zijn er niet. |
Echte sex heb ik nog niet gehad.
Wel een geprutst in de achtertuin van iemand. die grensde aan een doorgang tot ons terrein. |
dug-out
In een meer Picknick bankje Achterin bij me zus in de auto hem getrokken Hem getrokken in de bios Dat was het wel. Oeh ik verlang naar de zomer:o |
Citaat:
euh... zo'n autowasserij. Half seks zeg maar |
in de duinen
|
Citaat:
|
in de trein op het toillet
op het strand op een heel klein eilandje in de middelandse zee op de keukenvloer op een balkon |
gymzaal van een basisschool :cool: op zon "koppeltjeduik-matje
en nee, ik zat niet op school daar, ook niet basisschoolleeftijd, wisten gewoon dat die deur makkelijk open te wippen was (woord speling :rolleyes: ) |
maisveld.
|
Goh, weer erg "gedaan" topic.
Ik kan me niets herinneren wat ook werkelijk raar was. Dit niet in de zin van "ik doe het nergens wat onder raar valt" maar in de zin van "is iets raar dan?!". En ik zucht nu eens hard om duidelijk te maken dat deze topic's echt erg oude koek worden. |
Citaat:
Ten tweede, wat doe je nog in dit topic als je er iets op tegen hebt? Laat t lekker staan voor de mensen die het wel leuk vinden. |
Citaat:
|
strandhokje.
|
tegen een boom, in de bosjes, zwembad, in een 'uitrusthokje' in het bos, tegen de auto langs de kant van een stil weggetje.
Uhm dat was het tot nu toe wel |
Citaat:
|
Ik zelf wil die plekken niet metteen raar noemen..eerder iets waar het niet snel weer zal gebeuren ofzo..
- Tegen een ijzeren hek recht onder een lantaarnpaal in een steegje - In de tent, op het luchtbed, van zijn ouders - Op het strand - Ik heb een hoogslaper met een tweepersoonsslaapbank eronder, daar slapen mijn vriend en ik dus altijd in..en als er dan een keer iemand blijft slapen, slaapt die in het bovenste gedeelte van me bed..en het is regelmatig voorgekomen dat er daar dus iemand lag te slapen en mijn vriend en ik gewoon bezig waren - Ik heb hem afgetrokken achter in de auto, terwijl zijn vader de auto bestuurde en zijn broer daarnaast zat - Lopend in het bos heb ik hem afgetrokken - Achter een schuurtje in het bos Dat was het wel zo ongeveer denk ik |
keukentafel
afwasmachine mijn ouders bed de vloer van mijn broertjes slaapkamer maisveld kraakpand bos toilet bij mijn oppasgezin (kindjes waren even naar boven) bureaustoel minidouchehokje |
Hmm rare plekken. Zo heel raar zijn ze niet.
Vooral vloeren, keukentafel en aanrecht, nog een tafel, een salontafeltje, het toilet, stoelen.. Dat was het tot nu toe..Maar m'n vriend en ik hebben nog een lijstje af te werken. :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |