![]() |
guildwars
is een nieuw mmorpg en nee niet nog zo'n ene waarvoor je per maand betaald maar gewoon winkelprijs en dan verder is het allemaal gratis.
ja veel kan ik er niet over zeggen de eisen zijn niet al te hoog voor je pc en ziet er echt goed uit. www.guildwars.com en geef je mening :P |
Laat ik hierbij ook toevoegen dat je de Guild Wars client kan downloaden EN kan spelen wanneer de aankomende E3 beurs van start gaat.
Citaat:
Greetz, ZeroLogic |Official BetaTester| |
hoah morgen ochtend eerste 2 uur vrij dan 1 uur les en daarna weer 2 uur vrij allemaal kostbare gametij ie ik dan kan gaan vullen
|
Hmm, zonet heel even gespeeld als necromancer. Ik kom de game in en wordt meteen gehaxord door allemaal gargoyles.
|
Ik als warrior. Maar alles wat je neermaait staat ook weer binnen een paar seconden op.
Dus als je omringt bent door een mob dan win je dus nooit :p |
Ik snap alleen 1 ding niet?
Het is toch een MMORPG? waar zijn de andere mensen dan :confused: |
Citaat:
ontopic: Ik heb het nu een paar dagen gespeeld en het valt zeker niet tegen. Je kan natuurlijk nog niet heel veel. Het is immers maar een demo, maar het speeld lekker weg. Ik vond zelf alleen de graphics tegen vallen. Ik heb wel eens waar het minimale systeem, maar op de screens die ze lieten zien zat er altijd z'n gloed in. Dat mis ik, maar de gameplay is zeker niet slecht. |
ik ga het nu effe checken
|
Het zal wel aan 't demo niveau liggen, maar je wordt nogal verplicht om in een group te questen hier... en waar zijn de andere groups?
Verder de controls zijn niet super, maar het idee is eigenlijk wel zeer ok :) |
Ik vind dat het voor een Alpha ook zeer goed was
Ga het ook zeker kopen als het uit is, kan al niet wachten :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |