![]() |
Muziek
Hmm. Ik weet dat dit topic al heel vaak langs is geweest maar toen ik wat nummers op wilde zoeken d.m.v. de zoekfunctie kon ik niks meer vinden :confused: .
Dus overnieuw: Wat zijn lekkere nummers om op te vrijen? Zwoele, opzwepende muziek? Jullie favorieten, graag :) |
de aardige originele collectie van Budha-Bar,
er zijn een aantal cd's rustig, maar andere dan ook trug opzweepend qua ritme... dus heel leuk om het ritme te volgen, zowel traag als vlug ;) |
iets ruigs, rockachtig ofsow.. maar ligt natuurlijk helemaal aan de stemming... alsk echt liefig wil liggen vrijen dan zachte muziek, iets van easylistening ofsow
|
|
Citaat:
|
Wat ik geweldige muziek vind om op te vrijen, is filmmuziek. Ik heb daar zelf veel cd's van, vooral van de muziek uit LOTR, Pirates of the Carribean, the Rock en The Time Machine.
Het mooie aan filmmuziek is dat het eigenlijk allemaal instrumentale stukken zijn en je helemaal op kunt gaan in de muziek zelf. Bovendien wordt er veel gebruik gemaakt van variatie en overgangen, van heel rustig en lief, naar krachtig en wild. De muziek is meestal heel meeslepend en het is erg leuk om daar je seksspel op aan te passen, door bijvoorbeeld met de kracht van de muziek mee te gaan en mee te gaan met het ritme. Ja, filmmuziek is bij mij echt favoriet :) . Al vind ik muziek van bijvoorbeeld knuffelrock cd's ook wel mooi voor tijdens de seks. |
ligt eraan. Als je tedere, lieve seks wilt hebben zet je een mooi, rustig muziekje aan. Als je wilde seks hebt, dan wordt het al snel van die opgeilende muziek (schiet me zo snel niets te binnen maar goed).
|
Twenty Fingers - No Short Dick Man
I don't want no no I don't want no I don't want no short dick man |
Ik denk dat je dan iets in de bluess/jazz richting moet zoeken. Extreem relaxende muziek, bijvoorbeeld van Norah Jones.
|
oeh... apocalyptica.... :D
|
Bob Marley.. mm, weet niet wat ik daarmee heb. Lukt altijd geweldig!
Barry White (esp. Let's get on, Can't get enough of you baby) Stan Getz |
Kleine greep uit mijn favo-seks-songs:
Romantisch: De Dijk - Mag het licht uit? Pink Floyd - Wish you were here Air - All I need Wat 'ruiger': Everclear - Local God Smashing Pumpkins - Bullet with butterfly wings Born Slippy - Underworld En uiteraard, voor het snelle ritme: African Song - Undeclinable :D |
Lekker ritmisch in ieder geval. Rock is altijd gaaf natuurlijk ;)
|
Citaat:
't meeste van Air of St. Germain is wel geschikt voor een rustige, relaxte vrijpartij, vind ik.. ;) |
Radiohead - Show Host Talk (van Romeo & Juliet)
Wooah. :bloos: |
ik kan me geen muziek herinneren van tijdens seks, blijkbaar ging ik er teveel op in :o
Wat me wil chill lijkt: lamb leftfield massive attack portishead enz. ohedit: ik heb 'vroeger' vaak op muse gesekst maar dat was niet zo chill vond ik:p |
Acda & de Munnik, daar zijn we beiden gek van :)
|
Ik zet alleen muziek op als ik er mensen in huis zijn voor wie het vervelend zou zijn om ons te horen, eigenlijk. En soms staat er per ongeluk muziek aan. Laatst stond de radio aan, maar dat was het grootste deel van de tijd reclame, nieuws en reclame. Ik let er toch niet op als ik bezig ben, en als ik dat wel doe dan ga ik op de maat van de muziek bewegen en dat is heel grappig maar de slappe lach is niet bevordelijk voor goede sex :)
|
Citaat:
Wel verwarrend dat je ineens eerst de titel en dan de band noemt voor de mensen die undeclinable niet kennen. Type O Negative doet t goed bij een lief sfeertje. Of nine inch nails. Met apocalyptica was ik het ook wel eens. |
Citaat:
hahaha, als dit op het hoogtepunt zou komen kwam ik niet meer (bij) :D euh...muziek maakt me niet zoveel uit, als het maar punkrock, metal of ska is ;) |
Het gekreun en gehijg en het geluid van onze bonkende harten, de gestamelde woordjes en het fluisteren van geile en lieve zinnetjes vind ik al geweldig genoeg. Ik wil niet afgeleid worden door muziek. Van sommige hier genoemde muziekjes krijg ik compleet het heen en weer, en dan lukt het niet meer zo best met de op en neer.
Een rustig muziekje dat iets voor je betekent na afloop is wel heel fijn.. |
Type O Negative is echt ultiem!! Met stip op 1 :D
Verder.. Opeth, Anathema, Orphanage, After Forever, Maiden... Ligt ook aan m'n bui trouwens, want t kan van L'ame Immortelle en VNV Nation tot brute deathmetal (polyritmische metal is ook leuk ;)) |
Machine Head :).
|
Zwoel en opzwepend is niet geheel mijn ding, maar ik wip graag op Air (Talkie Walkie, complete cd)
|
Citaat:
De eerste keer dat ik die hoorde weet ik nog wel. :D Ik was toen idd ook bezig. Lag meteen in een deuk, kwam niet meer bij. Pas 10 minuutjes later verder gegaan, toen kon ik me weer richten op iets rustigere muziek gelukkig. Ik weet eigenlijk niet of ik dat ritme wel kan. Toen kon ik het niet, maar ik spreek dan over 3 jaar geleden. Wat een broekie toen nog. :D Muziek? Euhm.. Ben verders echt een soft-song-lover. Cranberries Jewel ilse Maar verders ook wel wat oudere muziek, van Annie Lennox Clannad Depeche mode En de soft-rock nummers zoals van StainD Trapt Sinch Evanescence Dan de zooi Top-40 die ik occasionally nog wel eens wil draaien: Blue Kane Anouk 3 Doors Down Outkast En niet te vergeten, J-pop selectie Hamasaki Ayumi Maaya Sakamoto Yoko Kanno Nobuo Uematsu Chitose Hajime |
Citaat:
Nee, dan ben ik misschien de kinky one hiero.... maar mijn voorkeur gaat tog uit naar (een voorbeeldje: ) It's on - korn.... :| Sowieso agressieve muziek..... :o |
Testament :cool:.
|
Liever helemaal geen muziek
|
oke
|
celtic of downtempo of ambient
|
Eels is ook prima. :)
|
Air.
Shpongle. St. Germain. Eels. Kruder Dorfmeister. Massive Attack. |
Onder andere Dip it low- Christina Milian
|
Alles van Saint-Germain, dat is in één woord PERFECT! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |