![]() |
beste spel
wat is het beste spel ooit?
|
Kijk in het vervolg eens goed de pagina rond voor je dit soort zooi gaat openen ja? :rolleyes:
Ik denk dat de fb's 'Lockbringer: Keeper of the Locks' wel een cool spel vinden (y) |
lot: de pot met de grot op slot doet kansas (y)
|
Need for Locks Underground.
|
For the LAST TIME:
FINAL FANTASY VII! discussie gesloten |
Final Fantasy 7 sux.
|
Citaat:
|
Naja, sux is overdreven, maar ik vind hem wat minder dan de andere delen.
deel 9 (Y) |
Citaat:
|
giv m3 j00 b3st sh0t
|
|
Ik kan je alleen vertellen wat ik goed vind aan FF7, want FF9 is ook wel aardig (waardig genoeg om de titel Final Fantasy te mogen dragen).
Ooit een grotere badass gezien dan Sephiroth? Ik niet. Ik heb ook nog nooit een bijna lichamelijke haat gehad tegen een character. Dat wil wat zeggen, als een game je zo kan meeslepen. hmm, misschien zegt het wel wat over mij... Ooit een grotere held gezien als Cloud? Ik niet. Het feit dat hij een duister verleden heeft, maakt hem nog beter dan je standaard held als, ik noem een Squall FFVIII, voor de onnozelen onder ons Ooit een beter plot gezien? Beter ambiance? Betere locaties? Betere twists gezien? Beter einde, for fuck's sake? Misschien wel...ben het nog niet tegengekomen. |
Hmm, sepiroth is wel ubercool ja, khoop ook dat ze dat in de film goed gaan uitwerken.
Ik begon aan het spel, en ben halverwege gestopt omdat ik me er niet langer toe kon brengen om door te gaan (kvond het niet leuk meer) Bij Zidane kon ik me bijvoorbeeld veel beter inleven dan bij cloud, maar dat licht meer persoonlijk :) |
Citaat:
|
Die was toch stom :cool:
|
Vind ze allemaal maar iritant bij 9, vond dan toch zelf 8 wat leuker zag er ook mooier uit dan 7 maar het systeem van low level blijven vond ik maar niks ..
Ach jah ..geef mij maar front mission :D |
Chrono Trigger was sowieso al beter dan welke FF ook.
|
pong owned alle andere spelen :p
|
ik vond Unreal Lockthistopic 2004 wel redelijk ha-ha :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cloud had meer zo'n don't care attitude :cool: En Squallm, tja. Valt wel mee te leven. Als ik opeens de leiding over dat zooitje had zou ik ook zoiets hebebn van 'Tief een end op hufters' :s |
Citaat:
|
Citaat:
Arrogante kneus? hmmm, misschien kan ik me daarom zo goed inleven. Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt Irvine met die sniper neem ik aan? Op zich wel een lache gast, vooral omdat hij steeds die dames probeert te versieren, maar dat het steeds fout gaat :D Zell is ook wel lachen met dat hyperactieve van hem. Vooral als ie net ff z'n handen veegt om een hand te geven, maar dat dan niemand hem een hand geeft. Vincent Valentine vind ik denk ik wel 1 van de coolste lui, samen met Auron. En Quina natuurlijk :p Toen ik LotR voor het eerst las voor de film uit was had ik altijd het beeld van Vincent in me kop voor Strider |
Beste spel ooit is natuurlijk Counter-Strike Het word niet voor niets het meest gespeeld!
|
Irvine ja (Y) :cool:
Nu zitten we al een tijdje te discussieren over final fantasy in dit stomme topic, wie opent er een groot final fantasy topic? |
Citaat:
licht.. :D zonlicht? |
Citaat:
Big Brother was ook 1 van de meest bekeken programma's Gooi die stelling van je maar weg :P |
Championship Manager series
|
Citaat:
|
Van blijdschap.
als ik cloud was zou ik die andere chick boeken. |
Citaat:
hmm, op de een of andere manier komt het er niet echt overtuigend uit :p |
Metal Gear
|
Half life 2
dat staat |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Pong
|
Citaat:
|
Civilization II
speel nu alleen Civilization III conquest die is nu beter, maar ik kies toch voor II |
Warcraft 3.
|
Ik kies voor The Sims! Je kan doen wat je wilt. Jezelf maken en rijk en beroemd worden. Of je maakt je ergste vijand die in een klein hutje leeft met nauwelijks geld en eten! Mi Luf The Sims!
|
Citaat:
|
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
|
The Legend of Zelda: Ocarina of Locks
of The LockWaker, en natuurlijk Lock of Majora Zelf vind ik Four Locks minder :| |
Citaat:
|
Starcraft vind ik wel in de top 10 passen, voor de rest is het allemaal erg moeilijk. En natuurlijk alles van GTA is geniaal, vooral deel 1 en Vice City :)
|
GTA denk ik, toen ik het voor het eerst speelde kon ik niet geloven dat je Zo'n ongelofelijke hoeveelheid vrijheid had, en wat genoot ik daarvan zeg, vooral GTA Vice City, kan niet wachten tot San Andreas :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |