![]() |
Muzieknummers via een term
Twee vrienden worden samen 100 jaar.
Nu wil ik een cd met nummers samenstellen waarin ze zich kunnen herkennen in de lyrics of muziek. Maar hier heb ik zeker hulp bij nodig. Jullie? trefwoorden: Ierland backpacken reizen gitaar Sting bibliotheek magisch realisme wijn Den Haag leraar thee kaarsen kaal jarig stamboom (graven in verleden) gezelschap lekker alleen zijn klassiek Ik zal de lijst misschien nog uitbreiden. Ik ga alle tips beluisteren!!! Alvast enorm bedankt voor de hulp. |
deftones - be quiet and drive (far away)
|
Leraar: Van Halen - Hot for Teacher
Gitaar: As my guitar gently weeps (zijn meerdere uitvoeringen van). Alleen zijn: Fools Garden - Lemon Tree Tof idee! |
Ierland -> Iets van Flogging Molly misschien?
|
Citaat:
arg......dat wilde ik nou juist net NIET noemen :D |
Citaat:
|
Dan zou ik toch eerder de Dubliners noemen...Of the commitments. (brute film ook trouwens)
|
As my guitar gently weeps ga ik downloaden :confused:
Fools Garden - Lemon Tree = top idee (y) Van Halen had ik al bedacht! :D Deftones is niet echt wat :) En Flogging Molly, the Dubliners en the commitments zal ik ook downloaden dan. (y) |
Citaat:
|
arg
message in a bottle every little thing she does is magic je vroeg naar Sting, je krijgt Sting@ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En rol maar met die oogjes. woei.
:rolleyes: |
ierland: Alan Stivell www.alan-stivell.com
|
Citaat:
|
G.G. Allin - i wanna fuck your brains out
|
Citaat:
|
Citaat:
jerry is vet |
marcy playground - sex and candy
kweenie, ik vond het wel een beetje in je lijstje passen, al weet ik niet zo goed bij welk specifiek trefwoord.... backpacken? :o |
Citaat:
ontopic: Ierland: download wat van Shane McGowan and the Pogues (y) |
reizen + sting + thee: tea in the sahara van the police (staat op synchronicity en live in atlanta, ik raad de live versie aan).
|
kaal: de begintune van star trek: the next generation (of anders skinhead love affair van bad manners).
|
Lord of the dance?
(dat is toch iers?) owow Den Haag, mooie stad achter de duinen Tenacious D - The road |
Citaat:
|
Citaat:
es even bedenken hoe ik dan die Den Haag kom :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |