![]() |
Welke site gebruik jij voor je cheats?
1. Cheatplanet
2. Gamefaq (anders haal ik het uit bladen) |
Megagames.com
|
www.gamefaqs.com
'nuff said |
|
Stelletje valsspelers, hoe durven jullie?!
|
ieew, cheats http://images.fok.nl/s/pukey.gif
|
Ik gebruik geen cheats, alleen voor omvangrijke rpg's zoals morrowind wil ik me nog weleens afwenden naar gamefaqs.com, doch is dat niet echt cheaten te noemen.
|
Citaat:
''Pardon mijnheer, zou u mij gaarne de weg naar het station kunnen wijzen?'' -''Pff, ga maar lekker zelf uitzoeken loze ch3at0r'' |
Ik gebruik meestal startpagina. Daar staan heel veel links naar goede pagina´s. (Helaas ook naar minder goede pagina´s
|
|
Citaat:
|
|
Ik gebruik geen cheats, alleen aimbots :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(zo valt het niet op dat ik cheat, snappie ;)) |
Citaat:
|
owja, ik gebruik een aimbotje, die zit in me hoofd en werkt samen met mijn ogen en handen, en alles wat ertussen zit
|
www.avault.com werkt voor mij altijd prima.
|
cheaten is voor lamers ende n00bs...
ik speel alleen online dus cheat zowiezo niet :) |
Citaat:
|
ik cheat nooit (laatste spel waar ik dat bij deed is Carmageddon 2 :p). Elk spel is uit te spelen en op medium (ik speel nooit op hard (vindt wat je er van vindt i don't care) is het helemaal goed te doen)
zoals je ook deze x weer ziet : *wijst naar Signature* |
Citaat:
Alleen wordt het wel snel saai :bloos: |
www.ign.com is de enige die ik uit mn hoofd weet
|
|
www.megagames.com gebruikte ik vroeger wel eens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet cheaten
|
da's waar
niet cheaten maar das wel leuk als je het eerst gewoon hebt uitgespeeld ik kijk pas naar cheats, als ik het de 1e keer heb uitgespeeld... |
www.gamefaqs.com <-- alles wat nodig heb, en een aantal vaag mensen op de forums <---- LUE bijvoorbeeld als je dat ken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik heb die link maar niet geopend, maar het feit dat het een flashfilmpje is boezemt bij niet echt vertrouwen in :rolleyes:
|
Citaat:
|
|
|
www.gamefaqs.com voor je text en www.megagames.com voor je files
|
Citaat:
|
google
|
www.cheat-network.net.... maar zijn opeens down...
vanwege problemen met Valve... :S ik ga uit van cheats voor online games? dus voor moh, cod , cs etc.... voor wallhacks en aimbots.... weheh op deze site staat er ook nog bij of ze gedetecteerd worden of niet..... wel regelmatig kijken.... :D |
Citaat:
PUNKBUSTER maakt eht cheaten moeilijker en dus leuker :P neej hoor ik pwn ook wel zonder cheats :P |
Whatever, cheaten is toch al jaren niet meer wat het geweest is. Tegenwoordig moet je de cheats "unlocken" voordat je er mee aan de slag kunt, dus wat dat betreft.....
|
sjah... ik ken iemand die maakt zijn eigen cheats en zet ze nie op inet..... bijna niet te vinden..... :D
da mag ik dan ook weer wel.... |
|
Citaat:
|
www.gamefaqs.com
en als ze het daar niet hebben: www.gamespot.com www.avault.com En zeg het als ik iets doms zeg, maar wat zijn dit voor dingen? aimbots wallhack speedhack zeushack own noobbot Noob Saibot |
aimbot = is een cheat die ervoor zorgt dat jij nix hoeft te doen in principe hoe je alleen te lopen... die cheat doet al t aim werk voor je (beetje lame want dan kun je gewoon een compleet peleton ventjes tegemoet rennen je lmb vasthouden en hoppa je hebt allemaal headshots :nono: )
wallhack = cheats die de muren doorzichtig maakt als t ware (melkachtig wit meestal , of anders zie je gewoon de ventjes duidelijk achter een muur staan met de normale textures, die heb je ook) zodat jij door de muur kan gaan schieten ;) speedhack lijkt me duidelijk je loopt sneller dus je kunt op plekken zijn waar anderen dat niet verw88 zeusbot... volgens mij ben je dan gewoon onsterfelijk en 1 shot 1 kill own = een gegrip dat sommigen zeggen als ze zichzelf goedvinden bijv. ik heb jou geownd >> ik ben lekker veel beter dan jou noobbot= geen id eigenlijk podbots zijn noobs dus misschien is dat t? :P nee dit weet ik niet noob saibot = is een character uit de mortal combat scene en is geen cheat.. op zich niet domme vraag maar van die aimbot en wallhjack had ik wel verw8 dat je dat zou weten :D :p |
Citaat:
Mortal Kombat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |