![]() |
afknapper
Hey mensen, :cool:
Ik vraag me al de hele tijd iets af. Ik ben een meisje met lenzen, en mijn vraag luidt dan ook: zijn er jongens die op lenzen afknappen? Het is misschien een beetje een rare vraag, maar ik wil het toch graag weten. Greetz floeps :) |
Lijkt me niet. Je ziet er namelijk helemaal niks van. En je merkt het ook niet of mensen lenzen dragen. :)
|
ik zou het eigenlijk echt belachelijk vinden als jongens daar op afknappen. lenzen zie je niet, en ze hebben er zelf geen last van. tsja.
|
Ja, ik vind dat mensen ook niet zo naar het uiterlijk moeten kijken.
Ik heb liever een vriend die hartstikke lief en aardig is, dan dat hij knap en super arrogant is? :) Maar dat is mijn mening! Greetz floeps |
Zijn er ook nog mensen die daar wel op afknappen,
dat zou ik graag willen weten! :) |
Hoe kan je daar nou op afknappen? :s
|
Citaat:
|
Hm, maffe vraag: nee natuurlijk niet!
Zou jij afknappen op een jongen met lenzen? Dat lijkt me echt de grootste onzin (ik bedoel: als je daar al op gaat letten...) en als ze het wel doen dan heb jij toch niks aan ze (met zo'n type wil je toch niks?)? |
neej natuurlijk niet, 'k vind het juist goed dat men een bril (wat over het algemeen toch minder mooi staat) inwisselt voor lenzen (y)
|
Ja, da's waar, maar bij sommige mensen kan een moderne bril ook heel cool staan!
|
:confused:
Ik vraag me of hóe je daarop kan afknappen. "Hoi." "Hoi." "Ik heb lenzen." "Dag dan." :| |
Je weet maar nooit,
misschien zijn er van die mensen! Wat wel een beetje raar is! Maar goed, bedankt voor jullie posts (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |