![]() |
Metropolis festival Rotterdam
Zondag 4 Juli vind het Metropolis festival plaats in het Zuiderpark.
Festival is zoals elk jaar gratis en tot nu toe zijn deze band bekend: Eleven [NL] - HP Emmerhoff & The Melancholy Babies [NO] - HP Maxeen [USA] - HP Seeed [D] - HP Barxino [S] - HP The Cumshots [N] - HP Nobody Beats the Drum [NL] - REP The Bees [UK] - REP Electrelane [UK] - REP The Delays [UK] - REP Myracle Brah [USA] - REP Reigning Sound [USA] - REP Ikara Colt [UK] - REP The Killers [USA] - REP Double Trouble DJ-team (tussen de optredens door) [NL] - REP TV on the Radio [USA] - VW Eyedea & Abilities [USA] - VW Mono [JAP] - VW Tigerbeat [D] - VW The Wounded [NL] - VW Niet slecht. Veel MTV2. bandjes merk ik. |
the killers en mono. :cool:
metropolis vorig jaar was supervet, the thermals, the black keys, interpol en mastodon. dus ik denk dat ik dit jaar wel weer ga. |
Jah ben benieuwd..
Ikara Colt wil ik wel zien.. |
Metropolis :cool: mja, da's altijd vet, zal er aanwezig zijn. (y)
|
the wounded, jaaa (y)
aleen dan is harley herrie dag van de harley opa club van ouders. en ik ben altijd zo'n vriendelijke vrijwilliger hmmm.. |
Ikara Colt is vet. Helaas zit ik dan die dag op Werchter.
|
Tof. (y)
|
Dan zit ik nog op Werchter :)
|
daar ben ik dit jaar wel weer bij, vorig jaar was (y)
|
hm, jammer, zit dan ook al op werchter
|
het is gratis en het is dichtbij... natuurlijk ben ik er.
|
Black Keys waren leuk vorig jaar, ja! maar Werchter he...
je zou bijna balen dat je kaarten had :rolleyes: |
Ikara Colt en The Wounded. :cool:
|
reigning sound, tv on the radio en ikara colt zijn redenen om zeker te gaan, jammer genoeg zijn the delays geschrapt, dus hopen op coole vervangers.
|
lijkt me erg leuk, ik ga voor maxeen
|
ik ken weer helemaal niks :s
|
bweeeeeeeeeeeeeeeeeeekkoooooooooooooooooooor!!! Ik wil bweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkooooooooooooooooor!!!!!
|
Ik ga dan ook maar eens een kijkje nemen
|
Ik ken d'r weinig van maar het lijkt me eigenlijk best erg leuk.
Dus ik zal wel gaan. |
De laatste dagen zijn Electrelane en Delays geschrapt van het Rotown/Ekko/Paradiso lijstje
|
Citaat:
De slogan is niet voor niets 'the best you've never heard of' |
TV On The Radio <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zullen we anders potten en pannen meenemen?
|
da's wel een plan. :p
of djembé's (y) |
Citaat:
|
Nieuwe lijst:
Eleven [NL] HP Emmerhoff & The Melancholy Babies [NO] HP Maxeen [USA] HP Seeed [D] HP BarXino [S] HP The Cumshots [NO] HP Gem [NL] HP Modest Mouse Nobody Beats the Drum [NL] REP The Bees [UK] REP Myracle Brah [USA] REP Reigning Sound [USA] REP Ikara Colt [UK] REP The Killers [USA] REP The Secret Machines [USA] REP TV on the Radio [USA] VW Eyedea & Abilities [USA] VW Mono [JAP] VW Tigerbeat [D] VW The Wounded [NL] VW Feverdream [NL] VW Soledad Brothers [USA] VW |
oh mooi dan kan ik die modest mouse eindelijk eens zien, iedereen zegt dat dat leuk is.
|
helaas kon ik vorig jaar niet maar nu dus wel maar niet tot laat
want savonds speelt IGNITE nog in bibelot in Dorderecht en da mag ik nie missen http://www.ignitemusic.nethttp://www.bibelot.net/concerten/ignite.jpg |
Citaat:
|
Waarom heeft niemand SEEED nog genoemd als de meest geweldige band die er die dag speelt??? :eek: Naja... bij deze dus.. check kazaa even of kijk op http://www.seeed.de
|
Citaat:
|
modest mouse en feverdream <33
present |
modest mouse. ja. grote kans dat ik daar ben dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En "TV on the Radio" blijft gewoon de beste band van de line-up :cool: |
Helaas zit ik dan op werchter, maar anders was ik echt wel gegaan :(
Eyedea & Abilities en Tv on the radio (y) Rest ken ik niet echt, maar zal ongetwijfeld leuk zijn |
Citaat:
http://www.thulsadoom.com/thecumshots/Menu/index.gif |
^ :D
Geniaal idd, maar wat is het precies?? |
"It ain't rock; Mr no-good-"whine, whine, I'm so miserable"-fuck. It's boner-rock asshole !" aldus thecumshots.org dus.
maar eh, zware metalen dus. |
ja denk wel dat ik ga
|
Citaat:
|
Ikara Colt wil ik wel zien. :)
|
ik ga er ook heen :)
|
het is al bijna zondag
wie gaat ik |
ik ga misschien