![]() |
Verloren Talent
Je kent ze wel, die types die ooit een carriere werden aangeschreven langs man utd, real madrid of ac milan en nu voor de graafschap/ado etc staan te ballen.
(bv. Erik Platvoet, ooit de beoogde opvolger van Marco van Basten, nu nog geen 'een keer gescoort voor ADO) |
Is het geen Rik ipv Erik Platvoet? :o
Peter Hoekstra is er ook één die in dat lijstje past. |
Misschien Mendes Da Silva(de nieuwe Rijkaard) maar die is nog niet zou oud dus het kan nog gebeuren.
|
Bogarde, bij Chelsea gebeurt er echt niets meer met hem.
Sergio de Windt, ging van de ajaxopleiding naar Juventus en dat deed hem weinig goeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Korneev heeft ook nog bij Barcelona gespeelt en heeft nu geen club meer/is gestopt.
|
Uhh de halve Vitesse jeugd weet het maar niet waar te maken voorbeelden:
Van Beukering, Janssen, Bochum, Zongo, Mbamba, Rojer, Wijnen, Aelbrecht, Sone. Allemaal spelers die het in de jeugd fantastisch deden, en die het nooit waar hebben kunnen maken. |
Nii Lamptey
|
Die Wijnen heeft toch kanker gehad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is Rik Platvoet OOOOIT een talent geweest? :confused: :confused: :confused:
|
Bob Peeters. ;)
|
Citaat:
Nordin Wooter, Kiki Musampa, Arnold Bruggink (te lang op de bank), |
Citaat:
|
Tarik Oulida.
|
Danny Müller.
|
Ruud Hesp
Jammer dat ie van Barca naar Fortuna ging. Hij mocht nog terug maar hield (terecht) de eer aan zichzelf |
Daniel da cruz carvalho
|
Citaat:
Kan me een goal herinneren van hem in de CL (?) volgens mij een kopbal terwijl die niet kopsterk was maar daarna vrij weinig meer van hem gehoort volgens mij. Of zit ik nu verkeerd? |
Cruz staat nog geregeld in de basis bij Inter, toch niet misselijk al zeg ik het zelf...
|
Citaat:
|
Rafael Losada :p
Hmz... moeten wel talenten zijn... dadelijk krijgen we weer een verloren voetballers-topic (dus ook oudere voetballers, dan kopieer ik ff alle namen van dat oeroude topic ;) :cool: :p |
Citaat:
Je weet wel waar dat is ;) |
Citaat:
Was clubloos. Presenteert nu voor Portugese televisie |
vd Meyde wordt er een als ie bij Inter blijft (alhoewel die al aardig veel heeft bereikt om nu nog prijsloos in te zakken)
|
Oscar Moens
|
Jordy hoogstrate ( kan nog komen)
jhonny van beukering ten rouwelaar, was ooit talent bij emmen gino couthino |
Citaat:
- wooter - ten rouwelaar - couthino - van der ven :D |
Van Der Gun
Hosé Willems |
johan elmander
|
Bert Konterman, Boudewijn Zenden, Kevin Hofland, Jelle ten Rouwelaar, Klaas-Jan Huntelaar (hoewel die laatste drie nog jong zijn)
en verder: Dave Hollanders, Jeroen van Staveren, Brncic (nooit echt doorgebroken bij AC Milan) en R. Schols (dat ben ik zelf :D) |
Gilles De Bilde :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
By the way: áls ik die namen van dat oude topic allemaal hiero zou zetten, zou ik dat in 1 hele lange reply doen :p en dat betekent dus niet dat ik mijn postaantal omhoog wil hebben met zo'n actie. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij heet Schols. Die Ajaxjeugdspeler die op zn 16e naar Juventus ging :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat doelpunt van hem, Vroeger. Wouters sliding door benen van atletico madrid speler heen, dani van 20 meter onderkant lat doelpunt. Commetaar: Dani, Dani, OOOH Dani. Had ik toen opgenomen en echt de hele tijd terug gespoelt, opnieuw gekeken :D |
Thijs Houwing, Arnold Bruggink
|
Citaat:
Sorry dit inkoppertje kon ik niet laten liggen :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |