![]() |
Vertel nu maar aan tante Noé, wat hebben jullie gekregen van sint?
Ik quote Glorybox uit het vorige topic. :cool:
|
Nemo van Cacharel. (y)
|
een mijter, past goed bij mijn kledingstyle
|
Donkerrode polo met korte mouw en een lichtblauwe korte broek in cargo-model, beide van McGregor.
|
Z'n staf hihihihi :bloos: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Een beetje onorigineel mijn topictitel persifleren hè dat kan natuurlijk niet jonge dame :nono: ;)
nee maar ff seriejeus ik heb anderhalve gram sneeuw witje van de wiettax gekocht vanavond en ben enorm stoned :D (y) |
:cool: (y)
*is zat* |
Citaat:
|
eeen ontbijt op bed van vriendinnetje, een pizza van vriendinnetje, axe douchegel van vriendinnetje.
En een leuke herinnering aan een dagje sixflags. |
Citaat:
|
Citaat:
Fles Batida is mijn liefste aanwinst dus van vandaag, met kokossmaakje want ik moet mijn meisje-meisje-schap eer aandoen. |
Citaat:
*zat is* zeg je dan haha |
Citaat:
|
Om 2 uur 's nachts slaapt men kinder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben een nieuwe fb gekregen kinders, wat is de Sint toch weer gul :cool: (y)
Binnenkort op Lifestyle...een nieuwe fb :) |
Omfg wie is hetttt???!?!?!
|
Citaat:
|
ochtendhumeur.
|
Citaat:
|
lisadepisa
k weet 't lekkerrr |
Citaat:
ben je nu cranky? |
Citaat:
|
mijn cijferlijst
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Minder ochtendhumeur |
Citaat:
|
Citaat:
|
-2 penseeltjes
-tube zwarte olieverf van v. gogh dure troep. -heerlijk broodje -heel veel thee -sju -sigaretten enenenenenen een heel mooi lingeriesetje van occhi van la perla. Zwart kant. Soort van corsetje, met haakjes achter, touwtjes voor, geen balleinen, trés mooi. Met een heel klein ministringetje er bij, met dubbele bandjes, strikje, en touwtjessluitinglookalike achter. Van lingerie kopen word je blij (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
een flesje AAdrink
|
Citaat:
:bloos: Is het zoo erg? Begin een lichtelijke lingerieverslaving te ontwikkelen, nee die is er al... Tis voor 't vriendje he ;) Hoeveel, echt geen idee, veel. Maar nooit te veel. Tis net als met schoenen, als je mooie ziet moet je ze kopen.. Maar dat zal wel wat vrouwelijks zijn, ook nooit naar het bedrag kijken, gewoon pinnen en op ja drukken, afschriften ritueel verbranden. Dat klinkt best ziek... eigenlijk En die voorgedraaide joints, zolang 't niet zo erg is als dat het bij jouw is valt het best mee :p |
Citaat:
er is niks mis met een lingerie verslaving en met een wiet verslaving ook niet(maar zo erg is het gelukkig niet bij mij en bij jou dus al helemaal niet). een schoenenverslaving zal idd wel iets vrouwelijks zijn ja want iik heb gewoon iedere dag dezelfde ska vans aan. maar dat kan ook weer aan mij liggen dat kan ook :D ontopic: de Sint heeft een dikke brakheid voor me achtergelaten(man wat voel ik me weird :s ), maar dat is niks dat een stevig ontbijtje niet wegwerkt |
Citaat:
Spanneeeend. Bolletje ijs en veeeel nieuwe liedjes van Portishead in mijn Kazaa lijst,met dank aan Glorybox. (y) |
Citaat:
|
- Sai's :cool:
Alleen mag ik ze niet houden :( |
2 t-shirts van Happy Tree Friends :)......
|
- een workout (Y)
|
33.69,gevonden bij het opruimen van mijn kamer :)
|
Citaat:
Nou. Alsjeblieft dan maar :P |
Citaat:
@Japie: hoe relaxed voor je ik wou dat ik dat eens vond op mn kamer :( |
Hee glorybox is lid sinds mijn verjaardag :cool: (nerdie susanne)
van de sint: - een galadate voor vrijdag - een mooie nieuwe jurk, rrrr - alcoholvrijbier (zit een verhaal achter hoor) - <<< Ferris |
-een supermooie feestjurk :) (y)
-een tennisshort -een marginaal maar o zo hip rokje en een goed humeur :) |
Citaat:
|
2 boeken van wereldgeschiedenis
Kaartje voor fuif Kaartjes voor Troy Een afspraak met de klas komende woensdag voor cinema! |
Een -eigenlijk heel lelijke- tweede hands lichtroze rok, met stroken van verschillende (net van die foute :D) stofjes. Ik trek hem waarschijnlijk nooit aan maar hij was toch maar €2,- :bloos:
|
een 3.8 voor herkansingen SE Frans 1.
Sint houdt vast niet van Ridder. En daarbij, heb ik kotsneigingen gekregen want ik heb teveel ritalin genomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |