![]() |
Moet er een nieuwe idols komen of niet
Ze willen weer een idols 3 gaan maken wat vinden jullie hier van niet nodig of wel nodig zelf heb ik het wel gehad met die idols crap
|
zeker voorlopig heb ik het helemaal gehad met Idols. Het gedoe er omheen was dit jaar nog groter dan vorig jaar. Dat hoeft van mij niet zo. Op zich vind ik het een leuk programma maar een jaartje overslaan zou niet verkeerd zijn volgens mij.
Ik hoorde trouwens op de radio dat Henk-Jan Smits ook liever een jaartje over zou slaan. Om zeg maar af te kicken. |
absoluut niet nodig
|
lijkt me gezellig :)
|
ja natuurlijk moet dat
wat moet je anders met je smstegoed |
Nee niet nodig. Een keer zo'n programma is leuk, maar ze moeten niet door blijven gaan.
|
Nee, ik denk dat ze beter een jaartje (of een paar jaar) kunnen wachten. Ik ben dat idols nu wel een beetje zat.
|
Hier was toch al een topic over?
|
Citaat:
|
jah hoor. Van mij mag dat best. Ik vind het altijd wel gezellig om met wat mensen idols te kijken. Beetje die mensen uitlachen enzo. Tenminste....dat is dan bij de voorrondes. En daarna vind ik het ook wel leuk als de finale show's beginnen. Dan leer je die mensen echt kennen.
Ach, het is niet dat ik er thuis voor blijf maar ik kan me er wel mee vermaken. |
Het maakt mij werkelijk niks uit. Dat hele idols gebeuren boeit mij totaal niet. Als ze het niet doen kijk ik er (natuurlijk) niet naar, maar als ze het wel doen net zo goed niet. Ik heb wel wat beters te zien op zaterdagavond.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=idols |
Citaat:
ik ben een vriendenloze huiliebeeb |
Nee. En ook geen popstars of zo.
|
nee. en ook geen variant..
|
Ja, op duitsland hebben ze ook een programma dat Star Duet heet ofzoiets. bekende mensen strijden tegen elkaar:)
Dat zou best lachen zijn eigenlijk |
Ik heb liever een Windsurfprogramma op de buis :cool:
|
Citaat:
|
Alleen de voorrondens. :D (y)
|
Idols 3 komt pas in seizoen 2005/2006
|
Citaat:
|
Citaat: