![]() |
Wint Nederland de halve finale van Eurosong???
Wint Nederland de halve finale van Eurosong vanavond?
Wat vinden jullie van hun liedje? Zullen ze twaalf punten van België krijgen? *ik denk het wel* |
nee
|
Citaat:
|
Wow, staan we al in de halve finale? Wat hebben we in de poulewedstrijden dan zoal gepresteerd? :|
|
Ik denk het ook hup holland hup (y)
|
nee toch
je weet toch :p |
Ik heb geen flauw idee. Ik ken het liedje niet eens..
Het boeit me ook vrij weinig verder. |
nee. Het nummer is nogal, hoe zeg je dat... kut..
|
Ik heb t vanmorgen voor de eerste maal gehoord op de radio hier in België, lijkt me meevallen, hangt natuurlijk wel af van al die andere kandidaten :)
Jullie België al gehoord? x |
waar zijn we nu beland dan?
|
ze gaan wel door naar de finale denk ik, maar winnen de halve finale niet.
|
oei ;) ik bedoel.. al degene die doormogen naar de finale die winnen.. dus winnen ze deze *verdikke was niet zo duidelijk ;)*
|
in dat geval zou ik dus ja moeten stemmen... maar ik weet het ook eigenlijk niet.
|
Ik heb echt een tyfus hekel aan dat songfestival..
Iedere keer weer dat gezeik dat mensen ernaar moeten kijken :r |
zit Turkije nog in de race?
|
Ik mis de optie: Who the f*cking hell cares??
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb geen slechte muzieksmaak. Daarover zijn de meningen verdeeld... :p |
Het gaat ook niet om de kwaliteit bij het songfestival, maar om welk land de beste vriendjes is met een ander land. Maar toch kijk ik ieder jaar. Is een soort familietraditie.
|
ik kijk t nooit en haat t hele gebeuren ook maar dit jaar vind ik t een heel klein beetje boeiend omdat Athena mee doet en Athena is friggin :cool:
|
Citaat:
|
Het zijn outsiders dus neej het eurovision is een feest van aparte kleding gliter en op de de site van de telegraaf zegt de styliste dat dat het al niet wordt dus ik heb er weinig vertrouwen in
Denk dat ze te gewoontjes overkomen. Het liedje is opzich wel leuk Jams :) |
Citaat:
|
Ze gaan door!
|
wtf? hoe slecht was de rest dan wel niet...
|
ik stem ja
hee verrek ze zijn al door wat ben ik toch slim! |
wow zeg, ze zijn 3e geworden.
|
ik zou ook stemmen op de slechtste
|
uh.....ik weet niet of iedereen de regels snapt...
Nederland is GEEN derde geworden hoor!!! (wat dacht je, we gooien alle enveloppen door elkaar en we gaan iedereen ff plaatsje toekennen voor zaterdag???!!:p)... We krijgen zaterdag pas te horen waar we zijn geëindigd!! België echt de beste!!! Nederland misschien HEEL misschien in top 10, maar zelfs dat lijkt me sterk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat Nederland door was naar de finale, een dag later hoorde ik dat er 20 landen in de finale zitten.. :(
|
nee, België wel :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |