![]() |
Voetbal-soundtrack
Je kent het wel, die typische oppep nummers die je vaak onder voetbal compilatiefilmpjes hoort. Ik ben bezig met een CD voor de warming-up van onze kampioenswedstrijd, aanstaande Donderdag.
Voorbeelden van nummers die hier op staan, zijn: Queen - We will rock you Robbie Williams - Let me entertain you Fatboy Slim - Right here, right now Blur - Song 2 Zijn er voor jullie nog meer van dit soort nummers die in dit rijtje thuishoren? Laat het even weten. |
Je kunt E-type - Campione erbij zetten en U2 - Elevation. Verder klinkt de Champions League hymne ook wel leuk. En als je helemaal origineel wil zijn pak je de soundtrack van het komende EK, namelijk Nelly Furtado - Forza, hoewel die bij een filmpje misschien wat tegenvalt. Succes ermee
|
E-type - Campione had ik er inderdaad ook al bijstaan. En, het is niet voor een filmpje hoor. Het is muziek die je voor aanvang van de wedstrijd, en tijdens de warming-up hoort.
Die van Nelly Furtado moet ik nog even luisteren, maar die van U2 is zeker een goed plan! |
Opus - Life is life
Queen - We are the champions Dario G - dat WK '98 nummer Chumbawamba - Tubthumping |
papa loves mambo - Perry Como
little less conversation - J(unkie)XL vs. Elvis Presley |
Citaat:
|
New Order - World In Motion
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fatboy Slim - The Rockafeller Skank
4lyn - whooo! |
Op de Duitse tv was afgelopen najaar een spotje te zien om het begin van de Bundesliga aan te kondigen. Daar draaiden ze Kane-Rain Down On Me onder. Past op het eerste gezicht niet echt bij voetbal, maar in combi met die voetbalbeelden vond ik het toch wel gaaf! :D
|
Blur - Song 2
Liquido - Narcotic |
Iggy pop - Lust for Life
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |