![]() |
njoy
http://njoy.id-t.com/
11-14 juni op het terein van Six Flags prijzen zijn: Weekendkaart 11-14 juni 2004 met toegang tot de camping en sixflags op zaterdag en zondag: 75 Euro Dagkaart Zaterdag 12 juni 2004: 35 Euro Dagkaart zaterdag 12 juni 2004 met toegang six flags: 50 Euro Dagkaart zondag 13 juni 2004: 35 Euro Dagkaart zondag 13 juni 2004 met toegang six flags: 50 Euro Er zijn nog een paar kaarten over Vrijdagavond chuckie Ricky Rivaro G-spott Zaterdag avond Brian s Real Zaterdag DJ jean Johan Gielen Dana Darkraver Brian s + Miss Bunty Ricky Rivaro Faro Wipneus en Pim DJ`s de Baltimoras The 7 inch twins chuckie Lopes Party Squad Christian Aron Gio Live Dj Gaby DJ damien Het feestteam Cooldown Cafe Dj Dekker Dj Frankie B Starkoo Van Dik Hout Krezip Brainpower Osdorp posse Heideroosjes Hind RMXCRW Beef Zondag Marco V Rodg Laidback Luke Lucien Foort Marnix Marcus Ben Liebrand Return up the Bass 7 Inch Twins vs. De gemene Mixmeesters Real El CAnario Original Tlm Irwan Waxfiend DJ Gaby DJ Rob toonen DJ willow DJ Maurice Erik Dikeb DJ Vinnie DJ Glaga Kane Anouk Do met live Band Di-rect Soulvation extince |
Wat een kutnaam.
|
wat een hoop kutnamen die ik hier lees...
wel knap van id&t dat ze dit voor de eerste keer doen en zoveel min of meer grote namen weten te strikken of is het dan knap dat ze zoveel cash hebben.... ;) |
Er is ook een graffiti stage oid, en same komt ook \o/
maar ik niet |
oohh.....
graffiti is natuurlijk wel leuk.... :p maar aan de andere kant is het leuker om dat "in het echt" te zien... :) wie is trouwens same? nog nooit van gehoord (ook al ligt dat waarschijnlijk aan mij) |
Citaat:
|
NJOY lijkt me zoooo gaaf.... Kheb alleen nog geen kaarten :(
Eindelijk eens een festival met relaxte muziek en met een ander volk dan op pinkpop ofzo. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar ik kan beter fun maken met mensen van mijn type. En der zullen vast zat mooie meiden rondlopen :D |
Citaat:
ik ken het woord (same) op zich wel, maar van de schrijver heb ik nog niet gehoord (of ik ben het gewoon direct vergeten :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom ga je niet dan?
|
Citaat:
|
Ik ga niet omdat ik al naar Defqon1 ga en m'n tentamens eraan komen. En financieel is het ook wat beter om niet te gaan...
|
Hehe, ik heb een vrijkaartje gekregen voor het hele weekend.
Denk niet dat ik ga, maar wie weet. |
alto's stinken niet :mad:
|
wat een vooroordelen over alto's nee kakkers zijn geweldig.
maar ik wou eerst naar njoy maar ik kan niet ik moet nog naar school en ik heb autorijexamen op 14 juni |
het zal wel duidelijk zijn inmiddels dat njoy nog laaang niet uitverkocht is.. krijg nu bij mn id&t magazine twee gratis uitnodigingen zelfs, moet niet gekker worden. hoop voor id&t dat het geen flop wordt, want ook al zeiken er veel mensen, het idee van een heel breed festival is best goed op zich.
|
Haha idd...best relax van ID&T, maar een goed teken is het niet.
|
Citaat:
|
gratis kaarten voor ID&T-magazine abbonees! :eek:
zal wel slecht lopen dan:D niet zo gek ook.... maar gratis wil ik wel even gaan kijken! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg niet een maar twee vrijkaartjes en ook nog eens weekendkaartjes (waar het bijwonen van een lezing over de marketingkant van ID-T al niet goed voor is) Heb maar besloten om maar gewoon te gaan, weer eens wat anders. |
tis pas het eerste jaar loopt dan altijd wat slechter want ze hebben nog geen vaste klanten
|
Citaat:
|
Ik krijg waarschijnlijk gratis kaarten dus ik ga er wel kijken. Maarja ik ben niet echt een stinkende alto.
|
Citaat:
|
Iemand enig idee hoeveel kaarten er voor abonnees verdeeld zullen worden? Ik was redelijk laat met registreren, maar hoop toch wel op een kaartje :rolleyes:
|
Ik krijg gratis kaartjes omdat ik de Telegraaf bezorg..
ik ga dus ook :p |
hoeveel betalende bezoekers zouden er zijn? :D
njah vriend van me heeft als het goed is 2 vrijkaartjes, en hij vroeg of ik mee ging.. ben er dus ws. ook wel :) |
Citaat:
op google zoeken naar njoy en kan binnen 5 min meedoen aan 10 prijsvragen waarmee je kaarten kunt winnen.. |
Citaat:
Ze gaat niet trouwens. |
Achja, waarschijnlijk draaien ze dmv sponsoring en merchandise wel uit de gevarenzone.
Of dit is allemaal om het festival status te geven voor verdere jaren. |
Ik heb ook 2 gratis kaartjes gekregen van ID&T.
Ik heb gekozen voor de zaterdag, ga ff kijken met m'n vriendin :) |
Kep 6 vrijkaartjes en ze gaan richting prullebak.
|
Citaat:
|
heeft iemand trouwens de kaartjes al opgestuurd gekregen? (die je via registreren op de site zou krijgen)
|
Jo!! Net post gekregen en er zaten twee vrijkaarten bij! Kheb deze gekregen via het registereren op de site, dus dat is wel mooi. Alleen jammer dat er net nu weer werkzaamheden zijn aan het spoor, dus een treinreis gaat me ongeveer 5 uur duren :s
5 uur heen - 8 uur festival - 5 uur terug. Kmoet nog ff kijken of ik dan wel ga... |
Ik heb de kaartjes...Of ik ga, denk het niet. Ik word er niet warm van...Beetje het Museumplein gehalte op Queensday...Tenminste dat gevoel heb ik...
De dance zal wel veels te mainstream zijn...Ik hoop het niet, maar ben bang van wel! :( |
Ik heb m'n twee kaartjes inmiddels ook binnen!
Ik zoek eigenlijk nog een kaartje voor de zondag, dus als iemand ze heeft en niet gaat.....:o |
Die kaartjes die jullie hebben gewonnen, stond er VIP op?
|
Citaat:
|
ik heb vrijkaartjes voor zondag
maar heb geen leuk vrouwelijk gezelschap :bloos: |
t zou alles hebben, maar daardoor leek me et ook weer net niks... dat dachten meer mensen blijkbaar, want volgens mij zijn er 10 kaarten verkocht ofzo... echt op id&t radio ook echt veel kaarten weggegeven, bij het magazine, enzovoort... niet te geloven!
mr goed, kep ook gratis kaartjes, dus k ga wel :) daarna afterparty in ons vakantiehuisje op 5 minuutjes lopen :P als et beetje lekker weer is, zal et toch wel leuk feessie worden! oh ja @Battigol: Als de kaartjes op waren staat het er meteen.. |
Citaat:
|
K heb ook 2 kaartjes gekregen :p niet eens gewonnen. Ze moesten ze blijkbaar kwijt, whaha. Nouja, ik ga denk ik wel, als het ook entree tot sixflags heeft (heb ik nog niet gehoord).
|
ik zou ook 2 kaartjes krijgen en heb er 4 gratis binnen gehad.
Ik ga samen met mijn vriendin heen, het lijkt me opzich wel leuk, maar het is niet iets waar ik een kaartje voor zou hebben gekocht. nog 2 kaartjes over voor de zaterdag dus, iemand interesse? (je mag ze gratis hebben). PM me dan. ==kaartjes zijn helaas al weg== |
mag je eigenlijk zelf eten meenemen enzo op zo'n festival?:o
en is er garderobe? weet iemand dat? |
Ook gratis kaartjes.
Nou ja, toch niets beters te doen dus ga ik wel met mn vriendje. |
Wat een kut line-up (n)
Ik zou nog niet eens gaan als ik geld toegestopt zou krijgen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |