![]() |
korte levensbeschrijving [?]
Hoi, ik wilde mij graag aanmelden voor de studie psychologie aan de uni. Ik voldoe niet aan de VWO-eisen dus moet er via deze weg komen: http://web.eur.nl/fsw/studiegids/psy...en/toelating1/
Er wordt gevraagd naar een korte levensbeschouwing. Weet iemand wat er zoal in moet staan? |
"Het verzoek moet inhouden een korte levensbeschrijving, een opsomming van de behaalde diploma's en vergezeld gaan van fotocopieën van genoemde diploma's met bijbehorende cijferlijsten, alsmede van een origineel uittreksel van het geboorteregister."
Ik denk dat het hier meer gaat om dat je wat vertelt over wie je bent en wat je zoal bezighoudt/hebt gehouden tot nu toe. Gewoon ff een korte schets. Het idee is natuurlijk, dat je dan de waarheid zo vertelt dat je een leven lang al psycholoog hebt willen worden. |
Bedoelen ze niet gewoon een Curriculum Vitae (latijn voor korte levensbeschrijving, als ik het fout gespeld heb, zeg het maar :p )?
|
Citaat:
1 curriculum vitae :) cv1 is overigens de centrale verwarming |
:d
|
Citaat:
Bedankt voor de reacties, ik heb een stukje getypt over welke opleidingen ik gevolgd heb. Waar ik vandaan kom. En de motivatie voor de studie. Ik hoop dat het voldoende is. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |