![]() |
[XP-home] start niet meer op (herstart zichzelf)
Zit hier nu op mijn stagebedrijf. En wij hebben een probleem
Zit namelijk zo. Wanneer wij windows willlen starten herstart hijzichzelf bij het windows home laadscherm. Dit doet hij elke keer, ook in veilige modus, en in laatste goed werkende configuratie etc. Het zat namelijk zo, ik was aan het werk op de pc. Ik wou iets saven, en de pc reageerde allemaal traag. Dus deed ik de computer met de uitknop uit, starte hem opnieuw op en sindsdien start hij dus steeds vanzelf op... Wat ik dus al geprobeerd heb: - Veilige modus starten, werkt niet - In de Recovery modus kan ik ook weinig vinden wat kan helpen (misschien is hier wel iets via te fixen maar weet niet hoe) -Het bestandje "system" vervangen door de gebackupte, hielp helaas ook niks Iemand een idee hoe dit te fixen valt, zonder te formatteren? |
Je zou een recovery kunnen uitvoeren dat wil wel zeggen dat je alle programma's opnieuw moet installeren.
Maar al je documenten blijven gespaart. dit kun je doen door in de windows seup (boot vanaf cd) ipv nieuwe installatie, recovery te selecteren. ook zou je via de Recovery modus het terug moeten kunnen halen maar dat snap ik ook niet :bloos: kunt niet alles weten :D al zul je mss wel iets op de microsoft site kunnen vinden hierover? succes |
Misschien heb je een activatiecrack geprobeerd op een XP SP1?
Dan krijg je een herhaalde reboot. Nee, geen eigen ervaring ;) |
Citaat:
|
sasser virusje?
|
Citaat:
(Dat daar niemand eerder aan gedacht had :confused: ) |
Citaat:
|
Citaat:
En de enige payload wat de worm (en varianten) kunnen veroorzaken is een hoge verslechtering van de prestatie van je pc. Er is een manier om je laadscherm te verberten en te kunnen zien wat er allemaal precies allemaal word geladen. (helaas ben weet ik niet meer wat je moest doen om dat te kunnen laten zien. ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |